Bitterzout / magnesium sulfaat capsules

sab

New member
Hi allemaal,

net de enorme post over leverzuivering doorgespit, maar kon geen antwoord op vraag vinden.

Ik heb net de eerste leverzuivering achter de rug, 6 dagen appelsap, magnesiumsulfaat en olie+sinaasappelsap+citroen. Het viel me 100% mee, ik kreeg alleen de magnesiumsulfaat echt niet weg. De eerste twee gingen, maar 's ochtends vroeg kreeg ik het niet weg en werd er heel misselijk van. Geprobeerd wat siroop en wat smaak toe te voegen maar werd echt niks. Olie mengsel ging prima!

Er zijn wel wat steentjes vrijgekomen, denk een stuk of 20 groene (ter grootte van een erwt) en ook wat witte. Niet heel veel dus, maar na me wat ingelezen te hebben heb ik goede hoop voor de volgende keer.

Wil het dus nog een keer doen, maar niet meer met dat vieze bitterzout! Was dus op zoek naar een alternatief en kwam op magnesium citraat of bitterzout capsules terecht. Wie heeft hier ervaring mee? Is de citraat nog steeds zo bitter? En waar kan ik de capules het beste kopen?

Nog een vraagje: heeft leeftijd nog te maken met aantal stenen dat vrijkomt? Ben 25 en vond de 20 bolletjes wat weinig, vandaar de vraag!

Alvast bedankt :)

 
Hi Sab,

Ik had de eerste keer maar 2 ministeentjes, dus vind dit al prima, geen idee of leeftijd ertoe doet. Bitterzout is goor, maar magnesiumcitraat is ook smerig. Met capsules heb ik geen ervaring. Beetje citroensap kan helpen. Mij helpt het om te visualiseren dat het bitterzout alles schoonspoeld, het hoort bij de reiniging, omarm dit middel.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.515
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan