Birth certificate, soevereiniteit, common law

Ik zat er net naar te kijken mike.
Mijn tip download alles van die kerel aan vids want wat hij zegt snijd hout en zal mogelijk verwijderd gaan worden zoals zoveel anderen ook gedaan is.
 
Zojuist bovenstaande vid bekeken en kan het n ieder van harte aanraden mn de mensen die een rechtszaak beginnen.
Gaat ook over hoe de elite ons ziet het wordt klip en klaar uitgelegd en wat te doen.
Mike heeft ook al vaker gezegd, maar hier krijg je uitleg over eea.
 
Santos Bonacci noemt in zijn video een aantal websites op:
https://loveforlifeproject.org/
www.universaltruthschool.com
www.spritualeconomicsnow.net
 
www.one-evil.org
www.one-heaven.org
www.ucadia.com
op de 1e moeten voorbeelden staan
de 2e is van hem
op de 3e moeten 5 pag. van franco collens staan, met wat te zeggen die hij heel erg aanraad

de video begint met een geschiedenis les, dat helpt een beetje bij de termen later. Op 36 en 54 zegt hij dat je niet je naam moet geven in court en op 47 heeft hij het over een nieuw geboortecertificaat. Blijkbaar in australie belangrijk, in nl doen we er volgens mij niet veel mee.
Hij gaat erg in op het namen/rollen spelletjes van de rechter, het om en jij. Ik raak hem daar kwijt in de engelse termen, zijn wat lastige taalgebruik en gebrek aan kennis van het systeem. Een vertaling van deze video zou wel fijn zijn ;)
 
de bovenste link klopt niet. Hij noemt love for live .dot com of zoiets op. Wellicht dat die pagina inmiddels verwijdert of geblokt is. Ik zie hem zo 1,2 ,3 niet.
 
Dank, naief, voor het meekijken en meezoeken. Ik was op zoek gegaan naar die site Love for Life en kon niets vinden, dus ik was er vanuit gegaan dat deze niet meer bestond. Gelukkig heb jij hem wel gevonden.

Recentelijk heb ik mijn ergernis geuit naar vrouwen, omdat ze vaak dingen uit context of in onvoldoende context brengen en mij dan als man op een onnodige puzzeltocht zetten en ik mijn breincapaciteit toch al hard nodig heb zonder in het donker met enkel een zaklamp te moeten hoeven zoeken. Nou, veganisten kunnen er ook wat van!

Als je je een beetje verdiept in Santos Bonacci, dan weet je dat hij een veganist is (het is hem ook aan te zien). In het door Joke geposte filmpje zie je ook dat hij verkouden is en regelmatig problemen met zijn geheugen vertoont. Zijn energie is ook heel nerveus, allemaal tekenen van een niet goed functionerend brein a.g.v. zijn plantaardige voedingspatroon.

Dezelfde ergernis bekroop mij weer, omdat hij niet in staat was om een fatsoenlijk webadres te geven, terwijl hij het belang van deze informatie voortdurend benadrukte. Do your fucking homework, man! Nu moet ik weer onnodige handelingen verrichten, met als uitkomst de frustratie dat ik deze info niet kon vinden. Gelukkig hebben we daar nog naief, dank dank dank!

Frustratie leidt niet altijd tot het najagen van je eigen staart, want zo ben ik dus op die Chris gekomen (Barnone11970), die als een geschenk uit de hemel zijn video begint met de opmerking dat velen wel beschikken over een schat aan kennis maar deze niet goed over kunnen brengen voor absolute beginners en dat hij daarom deze video heeft gemaakt, waarin hij het idd uitstekend uitlegt.

Ik weet ook nog niet precies hoe het allemaal zit, maar ik heb nu zomervakantie en ga me hier de hele zomer in verdiepen. Zodra ik het snap ga ik het in helder en duidelijk Nederlands hier uiteenzetten. Die rollenverwisseling waar Bonacci het over heeft begrijp ik ook nog niet helemaal en ik denk dat hij heel interessant is om te blijven volgen zodra je een beter basisbegrip hebt van de hele materie. Wordt vervolgd!

Mike
 
Als je je een beetje verdiept in Santos Bonacci, dan weet je dat hij een veganist is (het is hem ook aan te zien). In het door Joke geposte filmpje zie je ook dat hij verkouden is en regelmatig problemen met zijn geheugen vertoont. Zijn energie is ook heel nerveus, allemaal tekenen van een niet goed functionerend brein a.g.v. zijn plantaardige voedingspatroon.



Dat viel mij ook gelijk op.
Ergens had ik nog n vid van hem gevonden uit 2020 waarin hij geïnterviewd wordt door n blonde vrouw en waarin hij laat zien dat vlees eten niet goed is omdat bij jouw overlijden je terug komt als het dier wat je gegeten hebt en die jouw zal slachten ...
Ik wilde het niet posten, maar goed ik kijk altijd maar naar wat iemand zegt en wat niet resoneert negeer ik dus haal het goede er uit en verdr leven en laten leven.

Tevens duik ik ook in deze materie en dank aan de andere forum leden voor de gevonden info.
 
ik heb ook nog niet het hele linken lijstje afgelopen wat ik gepost had. Ik had het vanuit de video overgeschreven. De kloppen niet helemaal, maar meestal is het dan al genoeg om de link op te breken en in duckduck te zetten.
Op zijn eigen site kon ik geen linken vinden. Ook die 5 pagina's die hij noemde kan ik nog niet vinden op de door hen genoemde site.
Het was op een gegeven moment vrij laat en dan heb ik niet meer het geduld minuten naar video's te kijken waar het heen gaat, dus of hij nu in een platte aarde geloofd of dat dat een metafoor is voor wat anders?

Dank je wel Mike, ik kreeg van het weekend weer de vraag wat ik nu de hele tijd doe op internet, wat het nut ervan is. Ik zit er namelijk veels te veel achter. Herkenbaar voor de harde kern hier denk ik zo.
Maar weet je als ik jou dan op een goed spoor heb gezet Mike, dan is het weer gerechtvaardigd.
En ik deel in een boerengroep dat mensen grondrechten hebben en bij de juiste aanpak boetes kunnen omzeilen en maak wat reclame voor burgerfront. En als dit weer opgepikt wordt door de juiste boer met ballen en dito trekkergroepje. En dan kost het wel heel veel uur om die ene link te vinden, etc. Maar we hebben strijders op vele fronten nodig. Soms voel ik me een nutteloos radartje, want wie leest bv mijn fb nu? Een enkele wakkere die zijn link komt liken die ik net gedeeld heb.
Vele handen zijn nodig om het vliegwiel in beweging te krijgen.
 
Gelukkig geef je het antwoord op je eigen vraag en snap je dat je inspanningen er wel degelijk toe doen. Dat geldt voor ieder van ons, we doen er allemaal toe.

Mike
 
link 1 is dus te achterhalen met die video. Hij heeft een heel stel video en een basicwebsite: www.loveforlife.com.au
link 2 werkt: http://www.universaltruthschool.com
link3 moet zijn: https://spiritualeconomicsnow.info nu nog die 5 pagina's vinden!
link 4 is verdwenen? De site wordt hier aangehaald: https://www.reddit.com/r/badhistory/comments/2efj3y/anyone_else_ever_come_across_weird_shit_like_one/ Deze link is weer een vertrekpunt, zie de comments
link 5: http://www.one-heaven.org een site voor engeland, vs en australie voor verenigingen: The Australian charitable foundation will provide services to all members and non-members under its jurisdiction until a non-Australian Oceanic Union foundation becomes ratified; at such point any non-Australian members would come under the jurisdiction of their own respective Oceanic Union foundation.
link 5 http://www.ucadia.com/ Ucadia Books Company are proud to bring forth a series of texts called the Maxims of Law, carefully researched and developed over thirty years, to help people re-connect to ancient wisdom and truth of law. Niet alleen over wetten, maar ook over bv spiritualiteit. Zeker een bezoek waard
 
Valt mij ook op dat veel wakkere mensen geen vlees eten. Ik ga,er altijd een beetje off van. Terwijl het 1 van de meest logische dingen op aarde is. Er zijn veel misstanden in de vleesindustrie maar kom op daarom is het toch niet zwart-wit. Juist diezelfde elite waar ze tegen vechten pusht een vegan/vegetarische agenda, waarom zijn ze daar zo blind voor?
 
Veel 'woke' mensen komen van oorsprong van de linkerkant van de politiek. Daar barst van de biologische vegetariers. We hebben allemaal een weg te gaan waarbij we meer moeten afleren dan aanleren. Het belangrijkste is nu dat we bij elkaar komen en elkaar vinden in een en hetzelfde gezamenlijke belang: vrijheid boven tirannie!

Mike
 
Eens. En op youtube zijn veel ex vegans dit aan het exposen en laten de fysieke en mentale deteriation zien. Ieder heeft zo zijn rol en daarin moeten we verbinden . Samen staan we sterk.
 
Misschien moet je wakker vervangen met ontwaken dat laat ruimte voor n heleboel zaken die men niet doorheeft wat je bij wakker niet hebt.

Dan is het zo dat geen vlees eten mogelijk te maken heeft met de reguliere industrie als signaal dat ze verkeerd bezig zijn en geen beter signaal dan niet kopen omdat je de pijn het hardst voelt in je portemonnee ...

De slag die nog gemaakt moet worden is dat een koe die wel een goed voedzaam leven heeft gehad geen schuldgevoel hoeft te geven als die gegeten wordt en de info waarom zuivere vlees producten eten wel degelijk belangrijk is voor het menselijke lichaam.
 
Tom Barnett interview with the Godfather of true law, equity, Suveran, The remedy for opression.

MARK MC CURTRIE
https://www.solutionsempowerment.com

&t=97s
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.798
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan