Birth certificate, soevereiniteit, common law

Gaat dit over hoe je "identiteit" gekaapt wordt door de DS-maffia bij aangifte in het geboorteregister ? Dat je ouders ontzet wordne uit hun ouderrechten bij aangifte in het geboorteregister ? Dat de aangifte in feite een contract betreft waardoor al je industrieel en intellectueel eigendom overgedragen wordt aan een private handelsmaatschappij ? zie Ab Van Egdom
-
 
Ja Heer Sens, dat is dit. Ik dacht misschien wel wijsheid dit te plaatsen aangezien het gedoe met die vaccinaties. Was eigenlijk vetbaasd dat hier nig niks over is op deze website.

Laatst vond ik ook een Nederlandse website erover met veel info. Ook konden ze hulp bieden als je problemen hebt met bv een overheidsinstantie. Ik kan hem niet terugvinden, maar deed het via Google, maar heb inmiddels ook door dat Google als een malle aan het sencureren is.
 
Dit was de website waar men dit vroeger voor je regelde, maar hij blijkt offline te zijn

Dit is zijn huidige website maar staat dit niet meer vermeld
https://xwiljoenen-juridischadvies.nl/

De persoon in kwestie heet Luc van Dinter (MeWe account)
Hier nog een website
https://vrijemens.wordpress.com/2015/09/29/birth-certificate/
 
Het resultaat kun je zien onderaan deze pagina

https://gedachtenvoer.nl/over-mij-henk-mutsaers/

Maar wat ik er wijzer mee ben geworden

Meer een beetje trollen, een brief aan de koning, ...
 
Luca van Dinter is de man die hier in Nederland mee bezig is.

Presentatie door Luca; van de familie van Dinter over de procedure: hoe claim ik mijn naam (www.ikclaimmijnnaam.nl) en wordt ik vervolgens een Soeverein Mens.

 
Mensen, kijk uit voor Luca van Dinteren! Debsy schrijft:



Was eigenlijk vetbaasd dat hier nig niks over is op deze website.



Welnu, hier is wel degelijk een volledige topic aan gewijd, reeds in 2011, het beginjaar van dit forum. Hierin vind je onderstaand artikel van Niburu, waarin het volgende te lezen staat:



De Verenigde Naties (VN) is het belangrijkste uitvoerende orgaan voor de nieuwe wereldregering. Karel begint zijn verhaal om nog eens uit te leggen waarom dit zo is.

Verder toont hij aan dat de Stichting Emma waar Luca van Dinter voor werkt, geliëerd is aan de Verenigde Naties en dat Luca regelmatig met uitdrukkingen schermt zoals “wereldpaspoort” en “wereldburger”. Karel stelt dat Van Dinter dus eigenlijk niets anders is dan een agent provocateur van de VN die als doel heeft een deel van de woedende burgers te kanaliseren via de Soevereine Mens beweging.

Wanneer de tijd daar is om de “gevaarlijke elementen” uit de maatschappij op te sporen en in een Nederlandse variant van de FEMA kampen op te sluiten dan staan de Soevereine Mensen boven aan de lijst en zijn exact te traceren.

Voor de OPPT beweging geldt volgens Karel precies hetzelfde. Ook dit is weer een schijnorganisatie die in het leven is geroepen om als vangnet van ontevreden burgers te dienen, voor de machthebbers. Eén van de medeoprichters van OPPT zegt zelfs geholpen te zijn door de Rothschild familie om dit in het leven te kunnen roepen.

http://niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=8113%3Avan-de-soevereine-regen-in-de-drup&catid=20%3Ahet-complot&Itemid=33

Gaat over deze video:



In deze post bevestig ik dat dit waar is. Inmiddels ben ik gebrouileerd met Arend Zeevat en ook de website Niburu heb ik niet zo hoog zitten, maar ik kan desondanks bevestigen dat de info hierboven correct is.

Misschien nu wel tijd om de details uit de doeken te doen. Arend Zeevat en Anneke Bleeker waren destijds met elkaar bevriend en zij raakten in contact met Van Dinteren. Dit leidde uiteindelijk tot een gesprek met hem om te zien of er verdere samenwerking mogelijk was. Maar Arend en Anneke roken onraad toen bleek dat de plek waar Luca wilde afspreken een...VN-gebouw was. Anneke heeft toen nog wat meer onderzoek gedaan naar 'Luca' (Lucifer?) en is het e.e.a. te weten gekomen dat mij ertoe brengt om jullie nogmaals via deze weg te waarschuwen voor hem. Doe er je voordeel mee!

Mike
 
Ik ben in 2014 soeverein geworden maar zie (en zag) het ook zoals Henkie het omschrijft : een beetje trollen, een brief aan de koning... echt wijzer word je er inderdaad niet van, ging mij meer om de daad van verzet. Ik geloof wel dat de hele procedure klopt maar wij hebben geen enkele middel om iets af te dwingen. De overheid heeft de wapens en die winnen toch wel. Ze hebben schijt aan soevereiniteit. Het viel me ook op dat de beweging veel mensen aantrok die in financiele problemen zaten en via deze weg een mogelijkheid dachten te zien om onder bijv. hypotheekschulden uit te komen. Veel mensen vroegen zich ook af of ze nog wel recht op een uitkering hadden, waaruit bleek dat er toch een hoop van hen wel soeverein wilden zijn maar het oevrheidsinfuus echt niet wilden missen.
 
Ik denk dat Luca gewoon een oprecht mens is. Heb 'm ook ontmoet en trust my gut feeling. Of hij er ooit iets mee bereikt ? probably not.
Wat mij opvalt, is dat je zodra je in conspiracy kringen komt, iedereen met iedereen ruzie heeft of krijgt. Kijk naar Niburu. Die filmpjes van Karel om van Dinther te smearen. Ook het hele debacle met Anneke en de Gezond Verstand Avonden. Iedereen valt kennelijk eens van z'n voetstuk. Alex Jones, David Icke, you name one, vroeg of laat worden ze aangevallen vanuit 1 of andere hoek. Kijk naar alle Q volgers filmpjes in het MAGA draadje. Hoeveel zijn er onderweg niet afgevallen en worden door iemand in een kwaad daglicht gezet ? Het is de vraag of dat altijd terecht is.

ps : over OPPT had Karel zeker een punt maar zoals indertijd ook al in de topic is gezegd, was dat niet hetzelfde als de soevrein verklaring.
 
Ik geloof Anneke en vertrouw die Luca niet. Heb ook van het begin af aan moeite gehad met die hele soevereiniteitsbeweging, zoals je ongetwijfeld weet.

Mike
 
Ik heb geluk dat ik niet weet waar ik die voetstukken kan bestellen en, ik sta toch al op de lijst met mijn website en radio programma, Niet voor niets de kwakzalver award gekregen, ..

Verder heb ik veel contact gehad met Luc omdat mijn tuinmaatje zijn website indertijd bouwde. nooit betrapt op rare uitspraken die mij argwaan gaven
 
@♦henkie
jij hebt de kwakzalver-award gekregen ? hulde !! wat een eer zeg :)

Desondanks vind ik dit toch een goede thread om één en ander te verduidelijken, dank daarvoor.
Die info, ook al kan je er mss weinig mee, vind ik toch essentieel, het raakt aan de kern van de zaak ! Namelijk (what's in a name) waarom er gebeurt wat er nu gebeurt met de mensen ..

Bedankt voor de meegegeven info over deze zaken, Mike, idd iedereen moet zien wat ie er mee aan kan, maar het belangrijkste is dat het gedeeld wordt.
 
Logisch hé, dat een handelsmaatschappij schijt heeft aan een begrip als "soevereiniteit" ?
Zou Nederland dan niet gewoon een voortzetting zijn van de WIC en in de beginjaren van die holding dus gewoon "De Staat van de Nederlanden" hebben gekaapt ? Samen met de Amsterdamse wisselbank, in, 1602 opgericht ?
 
maar het belangrijkste is dat het gedeeld wordt.

Een om in te lijsten!
Knowledge = power.
Sharing = caring.
 
Deze post gaat over vaccins dus het past hier wel bij en op het forum ben ik deze “man” nog niet tegengekomen.  Ik stel je even voor aan Dr. Mengele ofwel Stanley Plotkin.
In dit interview geeft hij toe wat er in de vaccins zit, namelijk resten van geaborteerde baby’s.

?s=21

Bovenstaande Tweet bevat een kort fragment van het interview dat bij elkaar 9 uur duurde. Hieronder plaats ik het volledige interview met Nederlandse ondertiteling.
?s=21
 
Hier ga ik even goed induiken.  Maar plaats hem alvast.



https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=9k3a1AT9t8U



 
Alle 'verdeel en heers' hangt aan contractjes aan elkaar.

Zo is er ook een contractje wanneer je wordt ingeschreven in het geboorte-register.

Het is in feite een 'erfenis-aanvaarding'; van jouw lichamelijk bestaan op deze aarde.

Bij een erfenis-aanvaarding zijn er altijd twee mogelijkheden: Of je aanvaardt deze 'zuiver' of 'beneficiair'.

Wanneer je hem 'zuiver' aanvaardt, dan aanvaard je alles wat er ook maar mee belast is.

Wanneer je deze 'beneficiar' aanvaardt, dan neem je eventuele schulden en kosten niet aan; die zijn dan niet voor jouw rekening.

Nu is het zo dat ene Henry VIII ergens in 1580 heeft bepaald dat ieder nieuw geboren kind een 'schuld' krijgt opgezadeld. Dat hebben ze zo geregeld door de wet van de zee te hanteren, ipv dus het 'land'. Op zee vaar je maar 'tijdelijk' en moet er toch iemand borg staan voor als je er ineens niet meer bent. Die borg is in een heel groot bedrag.

Daarvoor heb je een eigen rekening bij het Vaticaan, (die kun je gewoon op internet vinden, weet even niet meer hoe). En ben jij dus middels die aangifte een al 'dode, ooit verdronken op zee', en strijken zij die borg op. en moet je jouw schulden afbetalen door te doen wat de macht je voorschrijft. Je bent dus hun slaaf.

Zo kunnen ze jonge mannen dwingen om zich dood te vechten in een vals opgezette oorlog en moet je van alles en nog wat.

Nu we aan de vooravond staan van gedwongen vaccinatie (!!) Waarvan inmiddels duidelijk is geworden dat dit een belangrijke schakel is in het kunnen downloaden van jouw DNA profiel op een computer, waarna van alles mogelijk is (manipulatie tot bijv. een cyborg in extreem geval) zijn natuurlijk de laatste grenzen overschreden. Wie heeft het recht om jouw Godgegeven 'potentie' in bezit te nemen en te manipuleren tot iets anders? Alleen jij.

Welnu. Wanneer deze 'zuivere' aanvaarding wordt gewijzigd bij een notaris in 'beneficiare' aanvaarding, dan vervallen per direct al deze schulden en daarmee verbonden slavernij. Je bent dan weer 'vrij' ; 'bestaat' en beschikt dan over 'mensenrechten'. Ipv 'dode mensrechten'.

Dit is natuurlijk het enige wat echt moet gebeuren. Het is klaar. Genoeg geweest. De nieuwe tijd breekt aan.

(letterlijk; we zitten in een versnellende uitrol van de EM-spiraal. De eerste uitrolfase (van de 9) duurt tot 2025; daarna duurt de fase 240 jaar. Vandaar dat ze zo'n haast hebben. Deze fasen gaan gepaard met bewustzijns-schokken/golven en zoals je merkt gaat het nu razendsnel.)

Deze 'beneficiare' aanvaarding geldt, wanneer veranderd, voor de GEHELE mensheid. Dit is inmiddels gedaan (in 2018)! Alleen moet ieder voor zich dit dan regelen bij de notaris. Het is nog in de 'baarfase'; dus nog even geduld.

C-Vaccinatie, gepaard met wetsverandering tot gen-manipulatie zoals deze week is aangevraagd door de EU, kan zomaar leiden tot het veranderen van de naam 'Mens' naar 'Cyborg'....

Het is 'strafbaar' om met vooropgezette kennis te handelen, dus de hele zaak stinkt . Wanneer je vraagt naar jouw getekende bevestiging van deze 'dode-op-zee-schuldenaar' (zuivere aanvaarding van Maritieme wet)) dan hebben ze die niet en zijn ze (regering, EU, belasting etc.)strafbaar.

Nu weet je hoe het zit.

Hier kun je lezen hoe en wat en het zelf regelen:

Patricia van Oosten
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.861
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan