biologische tandarts en emotionele blokaddes

Leske

New member
Hallo ,

Heeft iemand hier
ervaring met een biologische/holistische tandarts en emootionele belastingen/blokades en dat je door die emotionele belastingen/blokades niet in de mond behandeld zou morgen worden ?

Groetjes Leske
 
En eerst de emotionele belastingen/blokades bij een therapeut moet gaan wegwerken/oplossen en als die weg zijn dat je pas behandeld mag worden in de mond door de tandarts ?
 
De perfecte methode hiervoor is die van de Duitse tandarts Lechner. Hier in Nederland doet het echtpaar Peter Dros en Nini Kalisvaart deze combinatie, Peter voor de tandheelkunde en Nini voor de emotionele blokkades:

www.biologischetandarts.nl
www.mindlinkcoach.nl

Mike
 
@Fatnotbad bedankt voor je reactie. Ik ben bij een bio tandarts geweest maar mag niet in de mond behandeld worden omdat ik emotionele blokades zou hebben volgens een kinelogische test bij natuurgeneeskundige. En kreeg het advies om eerst de emoties eruit te behandelen. Maar zit ook met behandelingen die spoed nodig hebben anders kan ik niet verder met mijn ziekte behandelen en als mijn ziekte lange tijd niet behandeld word zal dit heel erstige gevolgen hebben. Daarom snap ik niet dat de tandarts me niet zou willen behandelen omdat de emotionele belastingen te hoog zouden zijn. De gevolgen van niet behandelen zullen veel ernstigere gevolgen hebben
 
De reden Leske is dat problemen als uien zijn. Je begint met de buitenste schil en dan ga je 1 voor 1 naar binnen naar de volgende laag. Je lichaam prefereert deze methode. Dan kan het zich op 1 probleem tegelijk focussen en daar de energie naar toe sturen. Je lichaam kan ook zelf aangeven wel probleem de buitenste schil vormt. En dus de volgorde van aanpakken aangeven.
Deze methode wordt alleen toegepast door goede alternatieve genezers. De rest doet maar wat. Dat is niet ideaal, maar meestal trekken we dit wel. Maar bij sommige zaken niet! En dan kan aan een verkeerde schil poeren vervelende consequenties hebben.
Schroom niet om uitleg te vragen bij je behandelaar.
 
Via de MindLink kan Nini Kalisvaart achterhalen welke laag de meeste prioriteit heeft en of er al of niet een tandheelkundige handeling moet plaatsvinden. De Assyra en andere bioresonantiesystemen leggen geen relatie met het gebit, de MindLink wel. Bedenk dat een visionaire TANDARTS dit heeft bedacht!

Mike
 
Cuijpers werkt ook met de mindlink weet ik, niet uit persoonlijke ervaring trouwens. Hij werkt goed voor zover ik weet en is al twee keer op het Nederlandse wapf congres geweest.
 
Er zijn in 2014 en 2015 weston price congressen geweest in NL: http://congres.westonprice.nl/

Ik heb goede ervaring met Abeling, ben zeer tevreden.

Hij werkt niet met de mindlink trouwens
 
@Tanja heb jij ook eerst emtionele belastingen/blokades moeten behandelen bij een therapeut of met druppels voordat je in de mond behandeld mocht worden ?
 
Ik moest eerst emotionele belastingen/blokades wegbehandelen ik was na een therapeut gestuurd maar de afspraken zijn daar 1 keer in de t weken en het mocht niet sneller. Ik ben zelf nog met een andere therapeut bezig geweest waardoor mijn emotionele blokades nu gezakt zouden zijn heb dat terug gekopeld na de tandarts maar nu moet ik nog laten testen of ik geen voorgeprogrameerde blokades heb dit had niets met het emotionele te maken. En word ik hiervoor na een mindlinkcoach weer gestuurd.
 
voor mijn gevoel schiet het niet echt op en het behandelen heeft eigenlijk noodzaak dat het snel gebeurd. Aangezien ik een dode tand heb en hieronder een onstekingshaard zit met een bacterie wat ook in mijn bloedbaan is gekomen en andere organen waar ik erg ziek van ben. En nu antbiotica is meer dwijlen met de kraan open omdat die onstekingshaard nog onder mijn dode tand zit.
 
hoi Leske, een vriendin van mij met zeer veel gezondheidsproblemen heeft twee verschillende ervaringen met neuraaltherapie bij tandartsen. De eerste ervaring was te weinig om naar huis te schrijven en de tweede (uit nood geboren) was ze juist ineens heel positief over. Kennelijk maakt het verschil wie de neuraaltherapie bij je uitvoert. Het is zo zoeken: die vriendin van mij is in eerste instatie behandeld door een biologische tandarts over wie ik erg tevreden was. Maar naar zeggen van mijn vriendin heeft die haar weer verschrikkelijk behandeld. Toen is ze naar die andere tandarts gegaan en die deed neuraaltherapie bij haar na de verstandskiesverwijdering die ook nog verkeerd gelopen was door de tandarts naar wie ik haar in eerste instantie verwezen had. Dat was haar redding die neuraaltherapie terwijl ze al eerder ervaring ermee had, maar dat liep juist helemaal niet. Moraal van mijn verhaal: je moet maar net een goede behandelaar tegen het lijf lopen zeg. En van horen zeggen zegt dus ook niet altijd genoeg: de ene persoon kan goede ervaringen hebben bij 1 behandelaar, maar een andere persoon dus helemaal niet. Ik moet zeggen: mijn vriendin had een veel zwaardere behandeling van de tandarts dan ik. Dus hoe zwaarder de ingreep, hoe belangrijker het wordt of een arts kundig en respectvol is.
 
Kun je hier op het forum eigenlijk ook prive berichten na elkaar sturen ?
Ik ben nog niet zo goed bekend ermee hoe hier alles werkt.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.286
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan