biologische tandarts en emotionele blokaddes

Leske

New member
Hallo ,

Heeft iemand hier
ervaring met een biologische/holistische tandarts en emootionele belastingen/blokades en dat je door die emotionele belastingen/blokades niet in de mond behandeld zou morgen worden ?

Groetjes Leske
 
En eerst de emotionele belastingen/blokades bij een therapeut moet gaan wegwerken/oplossen en als die weg zijn dat je pas behandeld mag worden in de mond door de tandarts ?
 
De perfecte methode hiervoor is die van de Duitse tandarts Lechner. Hier in Nederland doet het echtpaar Peter Dros en Nini Kalisvaart deze combinatie, Peter voor de tandheelkunde en Nini voor de emotionele blokkades:

www.biologischetandarts.nl
www.mindlinkcoach.nl

Mike
 
@Fatnotbad bedankt voor je reactie. Ik ben bij een bio tandarts geweest maar mag niet in de mond behandeld worden omdat ik emotionele blokades zou hebben volgens een kinelogische test bij natuurgeneeskundige. En kreeg het advies om eerst de emoties eruit te behandelen. Maar zit ook met behandelingen die spoed nodig hebben anders kan ik niet verder met mijn ziekte behandelen en als mijn ziekte lange tijd niet behandeld word zal dit heel erstige gevolgen hebben. Daarom snap ik niet dat de tandarts me niet zou willen behandelen omdat de emotionele belastingen te hoog zouden zijn. De gevolgen van niet behandelen zullen veel ernstigere gevolgen hebben
 
De reden Leske is dat problemen als uien zijn. Je begint met de buitenste schil en dan ga je 1 voor 1 naar binnen naar de volgende laag. Je lichaam prefereert deze methode. Dan kan het zich op 1 probleem tegelijk focussen en daar de energie naar toe sturen. Je lichaam kan ook zelf aangeven wel probleem de buitenste schil vormt. En dus de volgorde van aanpakken aangeven.