BioClandestine

Velen gooien de term "zwarte pil" losjes/onjuist rond.

Ik ben geen zwarte pil. Dat zou insinueren dat ik geloof dat er geen plan/geen hoop is. Dat zeg ik helemaal niet.

Ik denk nog steeds dat het plan intact is, ik zeg alleen dat dit deel van het plan slecht wordt uitgevoerd, de optiek is verschrikkelijk, en de steun van Trump heeft een enorme klap gekregen.

De olifant in de kamer aanpakken is niet de zwarte pil slikken.

Ik geef niet op, ik eis beter van het leiderschap.

-Clandestiene
Dorothé
 

1668632153525.png
Ja. We willen oplossingen. Nu. Geen "we pakken ze de volgende keer kampioen" meer.

Het is binair. Is er verkiezingsfraude aan de gang? Ja of nee:

-Zo ja, dan moeten we het nu aanpakken. Niet na 2024...

-Zo nee, dan kunnen we de leiders die al 2 jaar verkiezingsfraude prediken niet blijven vertrouwen...

Dat is waar we zijn. Trump en zijn kring zeiden dat kiezersfraude plaatsvindt. We kunnen zien dat kiezersfraude gebeurt. En nu willen ze dat we hersenspoelen wat we net hebben meegemaakt en doorgaan naar 2024?

Nee.

Dorothé
 

Bekijk bijlage 16971
Ja. We willen oplossingen. Nu. Geen "we pakken ze de volgende keer kampioen" meer.

Het is binair. Is er verkiezingsfraude aan de gang? Ja of nee:

-Zo ja, dan moeten we het nu aanpakken. Niet na 2024...

-Zo nee, dan kunnen we de leiders die al 2 jaar verkiezingsfraude prediken niet blijven vertrouwen...

Dat is waar we zijn. Trump en zijn kring zeiden dat kiezersfraude plaatsvindt. We kunnen zien dat kiezersfraude gebeurt. En nu willen ze dat we hersenspoelen wat we net hebben meegemaakt en doorgaan naar 2024?

Nee.

Dorothé

Ik heb toch echt gehoord vannacht dat er in 2024 eerlijke verkiezingen zullen zijn, dan moet dat dus voor 2024 op orde gebracht zijn !
 
Q: "Vraag alles"

Ik: "Oké. Trump zei dat de stemming in 2024 anders zal zijn. Welk bewijs hebben we om te suggereren dat dat gebeurt, nadat we JUIST hebben gezien hoe 2020 EN 2022 gestolen werden?"

De gemeenschap: "... nou dat kun je niet in twijfel trekken. VERBRAND DE HEKS!"

Dorothé
 
BioClandestine gedraagt zich als een terugtrekkend troepenlid. Hij kan zich beter gaan voegen bij iemand als Lin Wood. Het lijkt er op dat ook hij de karaktertest niet doorstaat.

Mike
 
Hij hangt nog steeds de zuurpruim uit:

If you don’t question your own side, you are not a “citizen journalist”, you are a meme-sharing cheerleader. Which is fine, just don’t pretend to possess any objectivity or expect to be taken seriously.

The overarching Trump base are in agreement, that announcing 2024 in that manner, after the “historic” talk, was terrible optics and offensive to his supporters, who just watched another stolen election.

I still support Trump 100%, but ignoring the current reality is cowardly and petulant.

-Clandestine


Mike
 
Hij hangt nog steeds de zuurpruim uit:

If you don’t question your own side, you are not a “citizen journalist”, you are a meme-sharing cheerleader. Which is fine, just don’t pretend to possess any objectivity or expect to be taken seriously.

The overarching Trump base are in agreement, that announcing 2024 in that manner, after the “historic” talk, was terrible optics and offensive to his supporters, who just watched another stolen election.

I still support Trump 100%, but ignoring the current reality is cowardly and petulant.

-Clandestine


Mike
Daarom had ik hem niet neergezet.

Dorothé
 
Nou, we kunnen tenminste één positief punt uit de midterms halen. Jim Jordan staat op het punt om losgelaten te worden.

Dit is de energie waarop ik heb gewacht van het GOP leiderschap. Gevoel van urgentie en overtuiging. Niet meer de streken uithalen. Niet meer om de hete brij heen draaien. Het Amerikaanse volk wil verantwoording.

McCarthy voelde zich timide. McConnell is... McConnell. Trump had niet hetzelfde lef als hij gewoonlijk heeft.

Dank God voor Jim Jordan. Ik had wat daadkracht nodig van iemand in de GOP.



Jim Jordan on fire!
 
1668755685763.png
De MSM praatprogramma's vermelden het niet, maar normies zijn zich er mild van bewust. Het doet de ronde in de verschillende echokamers.

Links gebruikt het onderzoek als politiek theater. En zelfs als er substantieel bewijs naar voren wordt gebracht, zullen ze een manier vinden om het te verdraaien.

Het heeft zeker interesse gewekt bij de middenstanders. Velen zitten in het kamp van "maak me wakker als er iemand gearresteerd wordt", maar ze hebben het in ieder geval in de gaten.

Het podium kan niet veel meer klaar zijn. Nu is het een kwestie van uitvoering.
 
Bekijk bijlage 16998
De MSM praatprogramma's vermelden het niet, maar normies zijn zich er mild van bewust. Het doet de ronde in de verschillende echokamers.

Links gebruikt het onderzoek als politiek theater. En zelfs als er substantieel bewijs naar voren wordt gebracht, zullen ze een manier vinden om het te verdraaien.

Het heeft zeker interesse gewekt bij de middenstanders. Velen zitten in het kamp van "maak me wakker als er iemand gearresteerd wordt", maar ze hebben het in ieder geval in de gaten.

Het podium kan niet veel meer klaar zijn. Nu is het een kwestie van uitvoering.
Hij begint weer positief te praten.

Dorothé
 
Noem me gek, maar mijn eerste reactie hierop is dat dit uiteindelijk in ons voordeel zal uitpakken.

Ja, Garland zei dat "sinds Trump een kandidaat is", maar hij zei ook "sinds Biden een kandidaat is".

Als dit over de misdaden van Trump gaat, wat heeft de kandidatuur van Biden er dan mee te maken?

Wat er ook aan de hand is, het is 100% politiek theater. Je mag zelf bepalen wie er aan de touwtjes trekt.

-Clandestiene



Telegram (https://t.me/PepeMatter/13083)
ULTRA Pepe Lives Matter 🐸
Garland:
"Based on recent developments... including the former President's announcement that he is a candidate for President in the next election.. I have concluded that it is in the public interest to appoint a special counsel."

So Trump's announcement was on a delta for a Q drop that says trap and now they are saying they are specifically reacting to Trump's announcement.

Dorothé
 
Vanavond leek Trump weer zichzelf.

Zijn lichaamstaal was zelfverzekerd. Zijn voordracht was aanzienlijk beter. Hij had wat pit. Hij sprak over de onderwerpen die zijn basis wilde horen.

Hij klonk weloverwogen in zijn intenties om deze corrupte mensen verantwoordelijk te houden en pakte tenminste verkiezingsfraude tot op zekere hoogte aan. Het publiek was veel meer betrokken.

Optisch VEEL aantrekkelijker voor de basis.

Trump wist dat hij op een grote manier moest terugslaan en dat heeft hij gedaan. Goede vorm.

-Clandestiene

Dorothé
 
Trump zegt nu dat hij "Elon altijd leuk heeft gevonden en altijd met hem heeft kunnen opschieten".

Wat betekent dat al het theater tussen de twee op sociale media, nep was. Wat bevestigt dat Trump zich zal bezighouden met theater om de illusie van afstand te creëren tussen degenen met wie hij afstemt. Denk aan Sessions, Rosenstein, Mueller, etc.

Dit betekent ook dat alle mensen die koppig anti-Elon blijven, het tijd is om het op te geven en toe te geven dat hij een bondgenoot is.

"Gij zult hen kennen aan hun vruchten".

Nou, Elon blijft produceren.

Witte hoed.

-Clandestiene


Telegram (https://t.me/BennyJohnson/6934)
Benny Johnson
Donald Trump says he likes Elon Musk a lot and responds to his poll asking if his account should be reinstated:

Dorothé
 
1669226567803.png
We worden al JAREN lang verbannen en gediscrimineerd omdat we alarm slaan over de censuur van conservatieven op Twitter. Ik merkte het in 2017, maar ik kan me voorstellen dat het al veel eerder gebeurde.

De DNC ging volledig 1984, bewapende Twitter om Orwelliaanse hersenspoelactiviteiten uit te voeren via het censureren van wrongspeak en het promoten van de agenda van "de partij" via desinformatie.

De DNC voerde massale psychologische manipulatie uit op hun kiezers via Twitter als proxy.

Dit zou de doodstraf moeten rechtvaardigen.

-Clandestiene

Dorothé
 
Het is onbetwistbaar dat Trump en zijn team achter Q. Trump's kring doet alsof niemand weet wat Q is, terwijl de linkse media niet kunnen zwijgen over het feit dat zij het citeren en Trump 24/7 Q memes deelt.

Er is gewoon 0% kans dat Trump dit per ongeluk doet.

Dit is waarom links niet geïnteresseerd is in verslaggeving over wie er achter zit. Daarom vallen de media Q en Trump met hetzelfde vitriool aan. Ze zijn dezelfde entiteit.

Toch kiezen zovelen ervoor om deze flagrante realiteit te negeren.

-Clandestiene


Telegram (https://t.me/TheStormHasArrived17/11972)
TheStormHasArrived17
It must suck to be a loser like Will Sommer when you start to realize that the public is about to find out just how big of a liar you are.

Dorothé
 
Ik wacht nog steeds op een beslissing van Twitter Support of het een misdaad is om accuraat te rapporteren over het VS Biologische Dreigings Reductie Programma in Oekraïne.

In de tussentijd zal ik een beetje trollen 😂

Dorothé
 
1669364343593.png
De klok tikt door. Binnenkort zullen de onterecht tot zwijgen gebrachte mensen terugkeren naar het slagveld.

Ik hoop dat de blue-check brigade zich comfortabel voelt in hun veilige ruimte, maar hun dagen van verschuilen achter propaganda en censuur komen snel ten einde.

Het is tijd om de normies te herinneren aan alles waarover hun linkse overheersers tegen hen logen. Laten we eens kijken hoe ze het doen op een eerlijk slagveld.

Vox Populi, Vox Dei (de stem van het volk is de stem van God)

Dorothé
 
1669402859976.png
Dit voelt voor mij niet als theater. Ik denk dat Kanye gewoon gek is. Daarom zie je mij nooit zijn naam noemen. Hij is een wildcard waar ik niets mee te maken wil hebben.

Trump zag Kanye als een kans om zijn boodschap te verspreiden naar andere bevolkingsgroepen, en het werkte. Toen maakte Kanye zichzelf belachelijk, zoals hij altijd doet.

Kanye probeerde te zeggen dat hij meer gangster is dan Trump omdat hij uit Southside CHI komt. Trump pakte letterlijk de maffia van NY aan in de jaren 80-90 😂

Jij bent een clown.

-Clandestiene

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.778
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan