BioClandestine

Ga je gang Leftists. Neem een hap van het rode vlees.

We willen dat jullie het onderzoeken en aanklagen van hooggeplaatste politici en voormalige presidenten steunen.

We willen dat jullie het idee steunen dat "niemand boven de wet staat".

We willen alleen dat jullie deze energie vasthouden als het onze beurt is. 😈

Dorothé
 
1686299738141.png
Wanneer heeft de gevestigde orde zich voor het laatst ingespannen voor iets wat goed is voor het Amerikaanse volk?

Het enige wat ze doen is onze vrijheden afnemen, onze cultuur elimineren, zichzelf verrijken en iedereen vernietigen die hen probeert tegen te houden.

Deze regering moet worden gezuiverd.

Dorothé
 
Comey uitte zijn angst voor een "schurkachtige" Trump die terugkeert voor een "vergeldingspresidentschap".

Hij vreest dat Trump de uitvoerende macht gaat bewapenen. Volledig negerend dat Biden op dit moment precies doet wat hij zojuist beschreef...

Zij hebben het precedent geschapen.

Het zal wederkerig zijn 😈

Dorothé
 
Door de bewapening van de uitvoerende macht moeten we onze taal veranderen.

De VS is geen "democratie" of "republiek", dit is een totalitaire dictatuur.

Biden is niet onze "leider", hij is een tirannieke dictator.

Het wordt tijd dat we het beestje bij de naam noemen.

Dorothé
 
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik lik mijn lippen af.

Waarom?

Omdat Trump de politieke munitie en de publieke steun heeft om de Deep State met alle geweld aan te pakken.

Het publiek is zich exponentieel meer bewust en de MSM is geneutraliseerd.

Het podium is klaar. De optiek is perfect.

Vergelding 2024

Dorothé
 
Vandaag bevestigde Poetin dat het Oekraïense tegenoffensief is begonnen.🇺🇦🇷🇺

Alle Oekraïense pogingen tot nu toe zijn echter mislukt en de AFU heeft "aanzienlijke verliezen" geleden en de cijfers zijn "onthutsend".

Het langverwachte tegenoffensief is een slachtpartij geworden.

Draad over de update van het Oekraïense tegenoffensief!


Twitter ()
Clandestine
1) Today, Putin confirmed the Ukrainian counter-offensive has begun.🇺🇦🇷🇺

However, all Ukrainian attempts thus far have been unsuccessful and the AFU have suffered “significant losses” and the figures are “staggering”.

The much anticipated counter-offensive has been a slaughter.

Dorothé
 
Het volk 🇺🇸 is getuige van een duidelijke vergelijking.

Ze zien herhaaldelijk de tegenstelling tussen hoe het "rechtssysteem" en de media Trump behandelen versus hoe ze de gevestigde orde behandelen.

Als het nu tijd is om deze instellingen te ontmantelen, zullen de mensen begrijpen waarom.

Dorothé
 
Wat links echt wil, is Trump vernederen.

Ze willen geen kietelige aanklachten over het legaal transporteren van documenten. Ze willen hem in de boeien zien.

Ze willen de negatieve beelden van Trump in handboeien zodat ze hun fantasie kunnen bevredigen.

Ziet hij er vernederd uit?

Dorothé
 
Links schuimbekt over het legale bezit van documenten door Trump.

Ze beweren dat Trump op Hitler lijkt en gestopt moet worden om "de democratie te beschermen", maar na meer dan 7 jaar bewapening van alle hefbomen van de overheid en particuliere ondernemingen tegen hem... is dit het beste wat ze konden doen?

Ondertussen hersenspoelen en censureren de linkse partijen Amerikanen, verminken en slachten ze onze kinderen af, bemoeien ze zich met verkiezingen, bewapenen ze de wetshandhaving om politieke tegenstanders aan te vallen, financieren ze de Derde Wereldoorlog, faciliteren ze mensenhandel in seks, maken en ontketenen ze biologische wapens en dwingen ze schadelijke medische experimenten af op miljarden mensen...

Dit is de reden waarom, ongeacht hoeveel bullshit politieke-stunt aanklachten ze proberen te gooien naar Trump, we op hem stemmen.

Omdat Wij het Volk geen enkele intentie hebben om onder dit tirannieke regime te blijven. Wij willen het kwaad dat dit land en onze wereld teistert uitroeien en nu heeft Trump de publieke steun en rechtvaardiging om precies dat te doen.

Dit is geen spelletje voor ons. Het is een aanval op onze gezondheid, onze kinderen, onze rechten, onze overtuigingen, onze manier van leven.

Dit is onregelmatige oorlogvoering en verliezen is geen optie.

Dorothé
 
Ik begrijp waarom Trump in eufemismen moet spreken en om optische redenen terughoudend moet blijven, maar een deel van mij zou willen dat hij gewoon fuck it zegt en voluit gaat voor Tom Cruise in Tropic Thunder.

Ik maak geen grapje, ik wed dat zijn steun zou toenemen 😂

Het volk wil snelle vergelding.

Dorothé
 
1686560904474.png
Zoals we allemaal voorspeld hadden, maakt Biden's Gestapo-achtige bewapening van het "Justitie"-departement Trump alleen maar populairder en zijn aanhangers meer gemotiveerd.

Ze creëerden een martelaar en bevestigden schaamteloos aan het publiek dat dit een totalitaire politiestaat is.


Dorothé
 
1) Laten we niet vergeten dat Trump beweert dat de documenten criminaliteit door de Deep State bewijzen en dat de regering Biden ze zou "begraven of vernietigen".

Dit gaat niet zozeer over Trump, als wel over Biden die het bewijs van de misdaden van Obama terughaalt.

Wat staat er in de documenten? 🤔

Rolling Stone (https://www.rollingstone.com/politi...russia-investigation-maralago-1234588357/amp/)
Trump Told White House Team He Needed to Protect ‘Russiagate’ Documents
The former president, who left the White House with a trove of sensitive material, believes there are documents that would expose a Deep State plot against him — and told confidants he needed to protect them from the next administration

Dorothé
 
1686561103545.png
1686561198002.png
2) Het is bijna een jaar geleden, maar mensen zijn al vergeten wat het onderwerp van de docs was.

9 mei 2018. De dag dat Trump de Obama Iran Deal ontmantelde, en Trump later een @paulsperry_ post deelde op Truth Social, die bevestigde dat de Biden DOJ achter de Iran Deal docs aanzat

Dorothé
 
3) Dus de "nucleaire geheimen" waar de DOJ van Biden beweert achteraan te zitten, zijn de nucleaire geheimen over Obama en zijn verraderlijke nucleaire deal met Iran.

Zoals @dbongino al vanaf het begin verkondigt, is dit allemaal om Obama en de misdaden van zijn regering te beschermen.

Het is een dekmantel.

Dorothé
 
Links beweert dat de documenten van Mar-a-Lago vernietigend zijn en bewijzen dat Trump NATSEC bedreigde.

Trump beweert dat de documenten bewijs laten zien van alle Deep State misdaden waarvan hij bang was dat de Biden administratie ze zou begraven of vernietigen.

Hoe lossen we dit probleem op?

Laat de mensen zien wat er in de documenten staat.

Dorothé
 
Ik post nog steeds via een ander internet-account. Vanavond en morgenvroeg zit ik niet op internet. Als iemand BioClandestine kan posten, dan zou dat heel fijn zijn. Anders doe ik het wel morgenavond. Het schijnt dat hier de hoofdkabel van KPN geraakt is door de aanleg in de straat van glaskabel. Het wordt pas gerepareerd op 19 juni. Ongelooflijk.
Dank als iemand het posten overneemt.

Dorothé
 
Ik post nog steeds via een ander internet-account. Vanavond en morgenvroeg zit ik niet op internet. Als iemand BioClandestine kan posten, dan zou dat heel fijn zijn. Anders doe ik het wel morgenavond. Het schijnt dat hier de hoofdkabel van KPN geraakt is door de aanleg in de straat van glaskabel. Het wordt pas gerepareerd op 19 juni. Ongelooflijk.
Dank als iemand het posten overneemt.

Dorothé
Komt goed Dorothé ;) Wel naar hoor zo lang zonder internet....
 
Er zijn banden.

De FBI wist dat er banden waren.

De FBI heeft tekst over de banden geredigeerd, onder het mom van "bronnen en methoden".

De FBI houdt relevante informatie achter die toebehoort aan het Amerikaanse volk om Biden te dekken.

Dit alleen al bevestigt dat de FBI gecompromitteerd is.
 
🔥HOLY SHIT🔥

Trump bevestigt dat hij de politieke munitie heeft om naar de verschroeide aarde te gaan!

"Pandora's Box is geopend... Mensen zullen nu zeggen 'we snappen het'".

Het precedent is geschapen. Het publiek zou het nu begrijpen als de DOJ van Trump achter spraakmakende politici aan zou gaan.

GAME ON!
Video:
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.345
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan