BioClandestine

Ik ga een paar dagen uit het zicht en de Clintons starten een massale inentingscampagne tegen kinderen, de MSM geeft karteloorlogen de schuld van blanke suprematie, Rusland heeft Bakhmut in brand gestoken met fosfor, en House Oversight Committee eist bewijs van criminaliteit van de Biden misdaadfamilie...

Dorothé
 
1683567377385.png
Wat mij het meest verbaast is hoe de mensen met de Oekraïense vlag erin slagen mentale gymnastiek uit te voeren om alles als positief voor Oekraïne te zien.

Hoe ze zich keer op keer laten misleiden door propaganda en zich toch niet aanpassen.

Is het uit angst of uit domheid?

Massa misleiding.

Dorothé
 
House Oversight Committee beweert dat ze deze woensdag bankdocumenten zullen produceren die criminaliteit bewijzen door "de hele familie Biden, tot en met de president van de Verenigde Staten".

Welke bank was Biden het meest geheimzinnig en bang om Trump te vinden?

🚨PrivatBank🚨

THREAD!


Twitter ()
Clandestine
1) House Oversight Committee claims they will produce bank documents proving criminality by “the entire Biden Family, up to and including the President of the United States”, this Wednesday.

What bank was Biden most secretive and scared about Trump finding?

Dorothé
 
Ik zie een steeds groter gevoel van algemeen bewustzijn, maar ook een gevoel van onverschilligheid.

Het Amerikaanse volk is moe. We weten allemaal dat er iets mis is, maar weinigen verwachten gerechtigheid na zo lang in de steek te zijn gelaten.

De meesten zitten in het "maak me wakker als er iemand gearresteerd wordt" schuitje.

Dorothé
 
Tegen de tijd dat het publiek nieuwe technologie in handen krijgt, bestaat de technologie al lang van tevoren en is deze al bewapend door snode entiteiten.

In hoeverre vormt AI de publieke perceptie op sociale media?

Heeft gewapende AI zich gemengd in federale verkiezingen?

Dorothé
 
1683655592350.png
Biden stuurt nog een hulppakket naar Oekraïne. 1,2 miljard dollar.

Maar waar is het specifiek voor?

Anti-raketten, luchtverdedigingssystemen, satellietbeelden...

Bevestigende berichten dat Oekraïne worstelt om de Russische raketbeschietingen en vliegtuigen te stoppen.

THREAD!



Dorothé
 
Manhattan jury bepaalt Trump is aansprakelijk voor schade in een CIVIL zaak, in een versnelde beslissing, en MSM verwoordde de koppen om Trump te associëren met modewoorden als "verkrachting".

Ik vermoed dat dit een afleiding is voor de aankondiging van de Oversight Committee morgen.

THREAD!


Twitter ()
Clandestine
1) Manhattan jury determines Trump is liable for damages in a CIVIL case, in an expedited decision, and MSM worded the headlines to FALSLEY associate Trump with buzzwords like “rape”.

I suspect this is a pre-distraction to combat the Oversight Committee announcement tomorrow.

Dorothé
 
Tucker geeft een blauwdruk van de toekomst van de journalistiek. Onze media zullen decentraliseren en de grote netwerken zullen overbodig worden.

Journalistieke integriteit kan alleen bestaan met volledige vrijheid van meningsuiting zonder angst voor represailles.

Individuele journalistiek is de toekomst.

Dorothé
 
1683705481881.png
Als Elon nooit Twitter had gekocht, zouden miljoenen deze tweet hebben gezien zonder Community Notes om hem te corrigeren.

Zonder controle over de "fact checks", heeft de Deep State aanzienlijk minder controle over de publieke perceptie.

Herkent u nu de waarde van Twitter?

Informatie oorlogsvoering

Dorothé
 
Comer lijkt een grote mond te hebben en deelt enkele details over de documenten.

Bewijs van overboekingen van een web van Biden LLCs gebruikt als lege vennootschappen om geld van buitenlandse tegenstanders wit te wassen.

De Bidens opereren als een maffia-achtige misdaadfamilie.

Topje van de ijsberg.

Dorothé
 
Ik ben erg ziek van de "er zal niets gebeuren" menigte.

Als je echt denkt dat er niets is gebeurd of dat er niets gaat gebeuren; krul op, sterf, en maak dat je wegkomt.

Petulant gezeur lost niets op. Als je niet toegewijd bent om te winnen, ben je een afbreuk aan de missie.

Dorothé
 


Het is ongelooflijk maar waar, maar zeker 95% van de volgers op Twitter die ik.heb moeten blocken zijn NEDERLANDERS. Of ze zijn extreem negatief en cynisch, of ze komen met neonazistische propaganda, flat earth, aliens of andere bullshit aan. Echt waar, geen volk zo negatief of gevoelig voor valse profeten als Nederlanders!

Mike
 
Laat ik het zo zeggen.

Als wat de Bidens deden legaal was, zouden ze geen web van LLC's hebben gecreëerd in Hunter's naam, meerdere lagen van scheiding hebben toegevoegd om de bron van de fondsen te verdoezelen, en de zakelijke transacties niet helemaal hebben ontkend.

Dit is duidelijk crimineel gedrag. Mensen verbergen geen legale activiteiten.

En als je toevoegt dat deze transacties plaatsvonden terwijl Biden VP was, geeft dit aan dat ons land van binnenuit is en werd gecompromitteerd.

De huidige stand van zaken in de wereld versterkt dit idee.


Dorothé
 
Links probeert naar Santos te wijzen alsof dit ons verontrust, in een poging de aandacht af te leiden van de Biden misdaad familie bank documenten.

Denken jullie dat we om Santos geven omdat er een R naast zijn naam staat? 😂

Arresteer McConnell, Romney, Crenshaw en Graham als je toch bezig bent.

Dorothé
 
De onthullingen van de Oversight Committee over de Biden misdaad familie zijn al meer dan genoeg om een afzettingsprocedure te starten.

Zelfs als we de stemmen niet hebben, wat hebben we te verliezen?

Er zit een gecompromitteerde buitenlandse agent in het Witte Huis. Impeach hem.

Dorothé
 
Er zou een draaideur van afzettingsprocedures moeten zijn.

Als de @HouseGOP serieus was, zouden ze elke dag stemmen over afzetting.

Wat maakt het uit als we de stemmen niet krijgen? Maak dit een 24/7 lastercampagne tegen Biden.

Begin het smerig te spelen.

Dorothé
 


Het is ongelooflijk maar waar, maar zeker 95% van de volgers op Twitter die ik.heb moeten blocken zijn NEDERLANDERS. Of ze zijn extreem negatief en cynisch, of ze komen met neonazistische propaganda, flat earth, aliens of andere bullshit aan. Echt waar, geen volk zo negatief of gevoelig voor valse profeten als Nederlanders!

Mike

Moet je nagaan en daar leven wij elke dag tussen.
 
1683775598526.png
RFK Jr. kan zeggen wat hij wil, maar hij maakt normies met een krankzinnige snelheid wakker, door dezelfde anti-Deep State agenda te pushen als Trump al meer dan 7 jaar doet, ze hebben dezelfde vijanden, ze hebben dezelfde doelstelling, enz.

Eerlijk gezegd geloof ik het niet (optiek).

Maar ik denk dat we zullen zien.

Persoonlijk denk ik dat RFK Jr. afstand houdt van Trump terwijl hij een deel van het Centrum/Links wakker maakt met een andere boodschapper.

Als ze zich aansluiten bij hetzelfde ticket, zal dat uiteraard na de Primaries zijn, en er is veel tijd tussen nu en dan.

Maar voorlopig lijkt mijn hypothese van een Trump/RFK Jr. ticket voor 2024 te zijn afgeschoten.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.786
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan