BioClandestine


1716582084791.png
Ik was gisteravond in DC om Dave Smith en Robbie Bernstein te zien optreden op het onofficiële aftrapfeest van de Libertarian Convention.

Het belangrijkste dat ik heb verzameld, is dat als Trump zijn fouten uit zijn eerste termijn zou toegeven, met name zijn verdediging van de vaccins, Trump in 2024 een aanzienlijk deel van de libertaire stemmen zou kunnen winnen.

Gaat dit gebeuren? Het lijkt op dit moment onwaarschijnlijk, maar Trump heeft deze zondag een kans, wanneer hij spreekt op de Libertarische Conventie.

Als het plan van Trump is om stemmen van de liberalen te winnen, zal hij moeten bewijzen dat hij van zijn fouten heeft geleerd.

Dorothé
 

1716590433721.png
In mijn talrijke interacties met Libs over de Harrison Butker-situatie heeft geen enkele van hen iets van wat hij zei geciteerd.

Ze beweren alleen dat de toespraak “homofoob” en “vrouwonvriendelijk” was.

Maar wat zei hij eigenlijk dat hen van streek maakte?

Geen van hen heeft een antwoord. Omdat ze niet echt luisterden naar wat hij zei, en ze alleen maar de krantenkoppen herhalen.

Dorothé
 

Trump bestuurde de Libertarische conventie zo goed als hij kon, waarbij hij klasse en gratie handhaafde in een vijandige omgeving.

Trump gaf geen volledige mea culpa voor zijn eerste termijn, maar hij bood de libertariërs een zetel in het kabinet aan, en enkele beleidsbeslissingen die de libertariërs anders niet zouden krijgen.

We moeten op zijn minst respecteren dat Trump de ballen had om het hol van de leeuw binnen te lopen en een deal aan te bieden in ruil voor onze stem. Nu hebben mijn mede-libertariërs de keuze om ofwel hun stem weg te gooien en indirect de herverkiezing van Joe Biden te helpen, ofwel op Trump te stemmen en meer vertegenwoordiging te krijgen in een komende Trump-regering dan de libertariërs ooit hebben gehad.

Trump biedt de libertariërs in ieder geval een plaats aan tafel aan. Voor een partij die sinds 1972 slechts één keer meer dan 1% van de stemmen heeft behaald, klinkt dat als een behoorlijk goede deal.

Trump is misschien niet de ideale libertaire kandidaat, maar ik heb nieuws voor jullie allemaal; Ron Paul staat niet op het stembiljet.

Dorothé
 

Trump behaalde een aantal serieuze stemmen met zijn beloften voor crypto.

Tientallen miljoenen Amerikanen bezitten crypto, en de hardcore supporters zijn er EXTREEM gepassioneerd over.

Veel cryptobroeders zullen stemmen op degene waarvan zij denken dat deze de waarde/veiligheid van hun bezittingen zal maximaliseren.

Dorothé
 

1716793551577.png
Ongeacht hoe iemand zich ook voelt, Trump heeft zijn steun dit weekend alleen maar vergroot.

Hij heeft zeker niet alle libertariërs voor zich gewonnen, maar wel enkele. En sommige zijn meer dan geen. Het is netto positief voor Trump, hoe je het ook wendt of keert.

Ondertussen heeft Biden niets gewonnen.

Dorothé
 

1716793609053.png
Na een krappe stemming koos de LP de opengrenzen- en pro-transkandidaat Chase Oliver.

Het is veilig om te zeggen dat veel rechtse libertariërs daar NIET voor stemmen.

Dit is een enorme overwinning voor Trump. Hij zal er op 5 november enorm aantrekkelijk uitzien.

Dorothé
 

1716821294658.png
Oproep aan alle Biden-stemmers!

Houd je van open grenzen, dragshows en kinderen leren over 2SLGBTQIA+, maar wil je een alternatief voor Joe Biden?

Als dat zo is, smeek ik u om te stemmen op de kandidaat van de Libertarische Partij, Chase Oliver!

Hij is in wezen Biden, maar zonder dementie!

Dorothé
 

1716824888286.png
Trump absorbeert langzaam alle stemmen op tafel.

Eerst Vivek, dan DeSantis, dan Haley, nu een groot deel van de libertarische stemmen, en de volgende is RFK Jr.

Trump begrijpt dat de beste manier om een ‘vijand’ te neutraliseren is door vriendschap met hem te sluiten.

Het is een Sun Tzu-masterclass.

Dorothé
 

1716835437309.png
Komend november zal de meerderheid van de libertariërs op Trump stemmen.

De LP heeft de rechtse/gezonde libertariërs alleen maar afgeschrikt. Chase Oliver zal de 1% niet overschaduwen. De overige 2% zal waarschijnlijk op Trump stemmen.

De grootste winnaar van de Libertarische conventie is Trump, en dat komt niet eens in de buurt.

Dorothé
 

Ik denk dat De Niro te veel protesteert.

Nu alle ratten in Hollywood worden ontmaskerd, heeft De Niro ook enkele skeletten in zijn kast die hij niet wil verwijderen.

Misschien heeft het iets te maken met zijn connectie met de high-end internationale kinderprostitutie-ring, in Parijs 1998.

De Niro werd in 1998 gearresteerd en ondervraagd door de Franse autoriteiten, nadat hij was aangetroffen in het ‘kleine zwarte boekje’ en de klantenlijst van Jean-Pierre Bourgeois, de leider van een internationale mensen- en kinderhandelsoperatie.

De Niro gaf toe hoererij te hebben gepleegd met de vrouwen aan wie Bourgeois hem had voorgesteld, maar beweerde dat er geen sprake was van geldtransacties.

“Bij de zaak waren bijna 90 jonge vrouwen betrokken, waaronder 14 minderjarigen, en een netwerk dat zich naar verluidt verspreidde van Parijs naar de Rivièra, en zich uitstrekte over Marokko, de Verenigde Staten, Portugal, Zwitserland en Groot-Brittannië.” - BBC

Ondertussen heeft Trump meerdere uitvoerende bevelen aangenomen en zijn presidentschap gewijd aan het stoppen van internationale mensenhandeloperaties.

Dit is de reden waarom De Niro Trump zo haat. Dit is de reden dat De Niro zich zo uitspreekt tegen het tegenhouden van Trump. Omdat Trump probeert bloot te leggen wat De Niro wanhopig probeert te verbergen.

Hier is De Niro van twee maanden geleden, die beweerde dat als Trump wint, hij “mij zal komen zoeken”.

Dorothé
 

1716937521691.png
Trump blijft de peilingen domineren, en nu de Libertarische Partij een extreem-linkse gek heeft uitgekozen, heeft Trump zojuist nog eens 1-2% van de stemmen binnengehaald.

Nu proberen de MSM het idee te normaliseren dat Trump achter de tralies zou kunnen worden gezet.

Tirannie is de enige optie van de Deep State.

Hij gaat winnen, en dat weten ze.

Dorothé
 

Het Biden-regime bevindt zich in een verlies-verliessituatie.

Trump heeft de rechtbank van de publieke opinie al gewonnen. Zelfs als ze hem veroordelen, zal het een omgekeerd effect hebben en zijn steun vergroten.

Ondertussen wordt het publiek genormaliseerd om het gevangenzetten van spraakmakende politici te accepteren. 😈

Precedent gevestigd.

Dorothé
 

1717041681853.png
Het is hilarisch hoe anti-Trumpers zichzelf ervan hebben overtuigd dat Trump deel uitmaakt van het moeras.

Dezelfde mensen die aanvankelijk beweerden dat het moeras niet bestond, zijn nu experts in het droogleggen ervan.

Ondertussen heeft het Moeras de afgelopen acht jaar alle middelen besteed aan het tegenhouden van Trump. Als het Moeras Trump niet als een bedreiging zou zien, zouden ze niet zoveel moeite en munitie besteden aan het belemmeren van de MAGA-agenda. Als Trump in hun team had gezeten, zouden ze deze acht jaar van onregelmatige politieke/informatieve oorlogvoering niet hebben meegemaakt.

De grootste kracht van de Deep State was dat het publiek niet wist dat ze bestonden. Deze strijd met Trump heeft hun bestaan blootgelegd. Vóór Trump hadden ze 99% van het publiek in de ban. Nu doen ze dat niet. Dankzij Trump is het publiek exponentieel wakkerder geworden.

Hoe je het ook wendt of keert, Trump is niet een van ‘zij’. Hij is op een missie om ze te ontmaskeren, en daarom vallen ze hem meer aan dan wie dan ook.

Dorothé
 

Ik ben geen juridisch expert, maar het afwijzen van de jury voelt als toen de swing states midden op de verkiezingsavond van 2020 stopten met het tellen van stemmen.

Dorothé
 

Deze krankzinnige rechtspraktijk van het Biden-regime opent de doos van Pandora.

Theoretisch gezien zal de Deep State/MSM, als de komende regering-Trump spraakmakende politici en corrupte bureaucraten zou vervolgen, niet in staat zijn om van “politieke bewapening” te spreken.

De handschoenen zijn nu uit.

Dorothé
 

De Democraten zitten in ernstige problemen.

Niet alleen in deze verkiezingscyclus, maar ook in de toekomst. Jonge kiezers hebben genoeg van links, vooral jonge mannen.

Ze zijn de ontwaakte waanzin beu.
Ze zijn het beu om gepropageerd te worden.
Ze willen niet sterven in WO3.

De toekomst is helder.

Dorothé
 

1717127910857.png
Als ze banden hadden waarop Trump de N-bom liet vallen, zouden ze die inmiddels hebben vrijgegeven.

En zelfs als hij dat deed, zou het mij niets kunnen schelen. Het maakt me niet uit of hij het duizend keer heeft gezegd. Het verandert niets aan het feit dat Biden en het establishment het land vernietigen en ons de Tweede Wereldoorlog in slepen.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.487
Berichten
511.273
Leden
8.642
Nieuwste lid
Davidbrownm05
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan