Bio Fotonen

Jur

New member
Ik ben bij een bio fotonen therapeut geweest, vind het een prachtige techniek die de oorzaak van problemen opspoort en hersteld. Kom er voor een litteken behandeling. Alleen verschil ik met de therapeut op 1 ding van mening. Heeft misschien meer met de therapeut dan de bio fotonen techniek te maken? Maar wat betreft voeding zit zij meer op de plantaardige lijn. Ik ben meer een aanhanger van (dierlijk)Vet en koolhydraten arm geworden. Maar de therapeut schijnt te meten dat ik listeria bij me draag (schijnt veel in kaas te zitten zei ze) en dat ik Brucella Abortus bang bij me had (schijnt veel in vlees te zitten) nu is dat dacht ik een momentopname die het lichaam even onschadelijk moet maken. Of zou het probleem zitten in de maagsappen die dan niet goed functioneren? Of heb ik toevallig een stuk vlees van slechte kwaliteit gegeten? Ik laat me niet zomaar omlullen dat ik nu plantaardig moet gaan eten, op de vraag over vetoplosbare vitamines K2 die je alleen uit dierlijke producten kan halen had ze overigens geen antwoord.

 
Heeft ze dat gezegd nadat je verklaarde dat je vlees en kaas etc. consumeerde. Of voordat je dat doorgaf!

In ieder geval in rauwe melk van de juiste kwaliteit heeft listeria geen schijn van kans.

De lysteriabacteria heeft geen schijn van kans bij rauwmelkse kaas die minimaal 3 maanden gerijpt is. Eet dus zo oud mogelijke boerenkaas en je hoeft nergens bang voor te zijn. Als rauwe melk je vrees inboezemt, drink om dezelfde reden dan ook aangezuurde rauwe melk. Kefir is het beste.

Brucellosis heeft met dit te maken:

Brucellosis in humans

Brucellosis in humans is usually associated with the consumption of unpasteurized milk and soft cheeses made from the milk of infected animals, primarily goats, infected with Brucella melitensis and with occupational exposure of laboratory workers, veterinarians, and slaughterhouse workers. Some vaccines used in livestock, most notably B. abortus strain 19, also cause disease in humans if accidentally injected. Brucellosis induces inconstant fevers, abortion, sweating, weakness, anaemia, headaches, depression, and muscular and bodily pain

De bacterie komt in het lichaam door de beschadigde huid, via slijmvliezen (bijvoorbeeld de conjunctiva), via de orale weg of via de luchtwegen. De mens raakt meestal besmet door contact met besmette dieren, het drinken van rauwe melk of de consumptie van producten die van ongepasteuriseerde melk zijn gemaakt (zachte kazen). Ook door contact met geaborteerde foe-tussen of met placenta’s van geïnfecteerd vee kunnen bacteriën overgebracht worden.

Alle Brucella-species kunnen gemakkelijk een laboratoriuminfectie veroorzaken, voornamelijk door besmetting via aerosolen van culturen die niet in een veiligheidskast zijn bewerkt. Ook in Nederland is in 1986 een epidemie van brucellose onder medewerkers van verschillende laboratoria ontstaan door de verwerking van Brucellabevattende bloedkweken buiten het veiligheidskabinet. Verzending van een ‘onbekende stam voor nadere determinatie’ naar een referentielaboratorium leidde ook daar tot een laboratoriuminfectie. (Kui02)

Hoewel mensen met een Brucella-infectie theoretisch besmettelijk kunnen zijn voor anderen is overdracht van mens op mens in de praktijk buitengewoon zeldzaam (in de literatuur zijn slechts enkele case-reports te vinden):

 
@ Amancay: zo doe ik het dan ook: ik eet yoghurt van gepasteuriseerde melk en rauwe oude kaas.

 
Nadat, de 2 keren hiervoor niets gehoord over deze bacteriën. Zal wel wat meevallen. Ik heb trouwens ook vitamine mondspray meegekregen. Vit e + selenium en b12-500. Wikipedia zegt dat meer b12 geen zin heeft omdat het lichaam zelf regelt hoeveel b12 het uit de darmen opneemt. Wat voor zin heeft zo'n mondspray dan vraag ik me af?

 
Quote:
Wikipedia zegt dat meer b12 geen zin heeft omdat het lichaam zelf regelt hoeveel b12 het uit de darmen opneemt.


@ Jur: Als je gezond bent, dan maak je idd ook zelf b12 aan.

Maar wie is er nog echt gezond tegenwoordig?

Plus het zit in zuivel en vlees.

 
Jur die vitamine mondspray kun je zelf makkelijk vervangen door: Tarwekiemolie of rode palm olie voor vitamine E. Geweekte paranoten voor selenium. Lever voor vitamine B12.

Wel typisch dat ze eerst niks zei of zag over die twee bacteriën, maar wel ineens bij je zag toen je zei dat je kaas en vlees consumeerde. Ze zou het dan toch ook de eerste twee keer moeten hebben gezien, voordat je over kaas of vlees begon!

En dat ze geen antwoord had op vitamine K2? Maar ja als ze meer van de plantaardige lijn is. Vitamine K2 zit in dierlijke producten.

 
Kan iemand anders het voor je natesten? neutraal?

Je kan het met bio resonantie eenvoudig laten neutraliseren/elimineren? moet diegene wel die 2 bacteriën hebben.

 
De maag gaf deze keer een afdalende frequentie, dat was vorige keren niet zo, maar snap dan nog niet dat ze direct de oorzaak al kunnen zien of dat ze de frequentie van die bacterie eerst gaan inzetten om te controleren of het die was, dat moet ik nog maar keer duidelijk vragen. Vorige keren at ik ook veel zuivel en normaal vlees, toen niets aan de hand. Misschien was het de pizza van de avond ervoor, was nogal laat thuis alhoewel ik ze liever niet pak, nu maar keer pizza. Die vitamines zouden eerst nodig zijn zodat het lichaam het later weer zelf op zou kunnen pakken. Aangezien ik veel zuivel eet en genoeg vlees zou dat goed genoeg moeten zijn met de voeding denk ik. Die supplementen kosten 20 euro. Vind ik nogal duur.

 
voor die 20 euro zou ik eerder een pot palmolie kopen en paranoten.

Als je wil kan ik op afstand voor je testen of het klopt van die 2 bacterieen? en of je vit E en selenium tekort via voeding of supplement of gecombineerd moet aanvullen? Ik kan dat op afstand alleen met jouw toestemming.Hoor wel of je dat wil.

 
Die bacteriën zijn wel geëlimineerd toen, maar je mag wel testen als dat nog lukt.

 
@ Jur:
Quote:
... op de vraag over vetoplosbare vitamines K2 die je alleen uit dierlijke producten kan halen had ze overigens geen antwoord.


Een goede darmflora maakt ook vitamine K2 aan.

20 euro voor supplementen vind ik nou niet bepaald duur.

Misschien wel als je al het geld dat uitgegeven wordt aan supplementen per definitie duur vindt.

Ik mag verder aannemen dat de behandelaar de supplementen via de bioresonantie al energetisch voor je getest heeft.

Daar kan altijd iets mee fout gaan, daar niet van, maar ik heb persoonlijk liever dat mensen dingen voorschrijven als ze het eerst energetisch op me getest hebben, dan dat men slechts alleen denkt dat dit en dit supplement wel eens goed voor me zou kunnen zijn.

Tot slot: een gemiddeld Westers mens loopt met zoveel (laaggradige) infecties rond, ik zou me niet te veel afvragen als ik jou was.

Mijn behandelaar die vindt het heel normaal om allerlei stofwisselingsziekten al dan niet in de dop, gifstoffen en infecties bij mensen zonder al te veel klachten aan te treffen.

Als je dit voor het eerst hoort, dan schrik je je natuurlijk rot.

Soms ziet ze zoveel storingen dat ze zich afvraagt hoe het kan dat die persoon nog relatief weinig klachten heeft.

Ik was naar een lezing en de persoon die de lezing gaf die zei dat als iemand met dezelfde storingen gevoeliger wordt door wat voor omstandigheid ook, dan wordt die persoon ineens ziek.

Het is mij ook gebeurd dat ik lichamelijk ingestort ben in een tijd dat ik zeer veel sessies psychotherapie volgde.

Trouwens: zit je bij een biofotonentherapeut of een fotonentherapeut.

De eerste groep therapeuten test op basis van electroacupunctuur.

De tweede groep op basis van infrarood.

Het is een groot verschil.

Voor wat het waard is, het volgende:

Ik heb biofotonentherapie gedaan en ik ben daar vooral veel geld aan kwijt geweest.

Het hielp mij 0,0 en ik had er geen enkele reactie op.

Ik had wel het gevoel dat het wel goed ging om mij te testen met dat apparaat, maar niet voor te behandelen.

De biofotonentherapeut zag bij mij malaria (!) -ik was nog nooit in de tropen geweest- en mijn huidige behandelaar zag deze infectie terug bij mij.

Fotonentherapie had bij mij heel duidelijk een ontgiftigingsreactie tot gevolg waardoor ik dan vervolgens een week niet van de bank kon komen.

Dan weet je tenminste: het doet iets.

 
Mijn nicht heeft bioresonantie gedaan. Volgens mij bijna hetzelfde als bio fotonen en is al geruime tijd voorlopig van haar reuma af. Littekens worden er bij mij ook niet minder op. Ok bedankt dat er heelveel kleine haarden zijn, dat was mijn indruk ook al wat, betekent niet dat het direct ernstig is. Het lichaam kan vooral op jonge leeftijd heel veel hebben. Ze adviseerde me trouwens ook om elke dag wat zevenblad te plukken en eten. Dat helpt tegen kalk wat op

Plaatsen zit waar het niet hoort ( heb een verdikking boven op mijn voeten, hoort niet zo zegt ze) en schijnt de calciumregulatie te stimuleren.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan