Bijvoeding.

marcus

New member
ik vroeg mij af of bijvoeding wel goed is. is het niet op te vangen met gewone voeding? mijn moeder heeft ondergewicht. nu heeft ze bijvoeding van nutricia, fresubin en al die andere merken. ze heeft al 200 euro moeten betalen. ook voor de dietiste. die raadde makreel aan, af en toe vlees, margarine, krentenboterham. nu is haar cholesterol ineens gestegen. in de flesjes zit ook suiker en dat mag ze in feite niet (evenals zout en vet). op internet kom ik niets tegen over deze flesjes bijvoeding. mijn moeder weegt nu 53 kg bij 1.70.
 
Die zwaar bewerkte rommel is voor niks en niemand goed. Lees de ingredienten er eens op na. Wat je haar beter kunt geven: Rauwe melk, yoghurt/kefir met wat honing en/of stuifmeelkorrels, soep (bottenbouillon) en stoofpotten met bouillon of kokosmelk. Ze zal wellicht niet zo veel meer eten dus zorgen dat wat ze eet barst van de voedingsstoffen.
 
mijn moeder heeft kanker gehad waarbij de helft van het gezicht gereconstrueerd is. verder nog artrose, ingeklemde zenuwen en veel spierproblemen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.518
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan