In jouw
voorsteltopic schrijf je:
Quote:
Nou moet ik wel even mijn verleden vertellen, ben nu 39, ben ongeveer 14 jaar niet ongesteld geweest,nam geen goede vetten,nam amper vet was er bang voor nu niet meer!voelt veeel beter. Voel ook wel dat mijn lijf aan het stabiliseren was , is.... Goed teken !
Alleen die kilo 's.....ik heb er echt wel vertrouwen in! Het moest een inhaalslagmaken...dus iedere maand wel weer een feestje voor deze vrouw! Half jaartje weer ongesteld ...Haha
Je geeft het zelf al aan: door jarenlang vetarm te eten is je lichaam een inhaalslag aan het maken. Het hormoon
leptine heeft bij jou jarenlang noodsignalen afgegeven, signalen die het lichaam heeft geinterpreteerd als voedselschaarste.
Het lichaam werkt eerst tekorten weg en legt hiervoor reserves aan. Pas als er sprake is van overvloed, het tegenovergestelde van schaarste, zal het lichaam deze reserves gaan verbranden en val je af.
Ik kwam de eerste twee jaar maximaal 15 kg aan en pas het laatste jaar verbrand ik efficient vetten, waardoor ik ben gaan afvallen. Er zijn 7 kilo's af en ik ben 8 kilo zwaarder dan tijdens mijn vegetarische raw food-periode. Die 8 kilo is echter MAGERE LICHAAMSMASSA (spieren en botten) en deze heb ik dus NOODZAKELIJK aangemaakt.
Mike