ik heb het boek bijna uit, wat heb ik veel geleerd,uit de test bleek dat ik in het verleden een ernstige vorm,nu nog een matige vorm van bijnieruitputting heb, dit dankzij gezonde voeding, ik ben sinds +/_ 2 jaar zelf op onderzoek en begonnen met gezonde voeding,dit eigenlijk in eerste instantie wegens al jarenlange darmproblemen.
nu na het lezen van het boek wil ik heel graag de producten van Dr wilson aanschaffen, kan je ze ergens in Nederland of België kopen?
ik weet dat ze niet goedkoop zijn, maar wat ik ook uit het boek leerde is dat je niet zomaar om het even een supplement moet nemen
uit het boek;
vitE het is belangrijk om het juiste vitE (tocoferol) supplement te kiezen, de meeste vitE supplementen die in de natuurwinkel en supermarkt verkocht worden zijn in de vorm van d-alfa-tocoferol
Ofschoon dit een natuurlijke vorm van vitE is, is het slechts een fractie van het hele vitE complex
Het is het goedkoopst om te maken en daarom niet verbazingwekkend dat de meeste bedrijven dit soort vitE promoten.
De vitE die noodzakelijk is voor de regeneratie van de bijnieren is echter een supplement van gemixte tocoferolen met een hoog gehalte aan Beta-tocoferolen
Recente studies hebben laten zien dat een teveel aan d-alfa-tocoferolen eigenlijk beta en andere tocoferolen onderdrukken
ik heb wel een vitE gevonden die gemixte tocoferolen bevat, maar is dat dan ook de juiste verhouding?en de prijs is ook niet mis €32,dan heb ik nog maar 1 van de aangeraden supplementen, daarom denk ik dat je uiteindelijk beter af bent en waarschijnlijk nog goedkoper, met de producten van Dr Wilson
dus wie weet hoe en waar ik ze kan bestellen?