Lievergezond
Well-known member
Ik herinner me dat ik eens ergens las dat een familielid van Donald (Mary Trump kennelijk - een psycholoog) een boek geschreven had over hem met zelfs een inschatting erbij dat hij een narcistische persoonlijkheidsstoornis zou hebben.Maar Trump (en vele andere slechte mensen op deze wereld) zijn zich dus wel bewust van het feit dat er na dit leven een vervolg komt. Wat ik maar niet begrijp, zijn zij dan niet bang voor wat hen te wachten staat na dit leven, terwijl ze zich ervan bewust zijn dat ze Gods wereld en mensen schaden (op z'n zachts gezegd)?
Dat zal ze echt niet zomaar gedaan hebben en dit zeg ik nu nog makkelijker dan ik dat eerder geschreven zou hebben na alles wat er inmiddels voorgevallen is.
Als haar inschatting klopt, dan heb je echt niet zomaar met een normaal functionerend mens te maken @Spiritoverflesh : de vragen die je stelt kunnen gelden voor normale mensen (en dan nog leven velen van hen alsof wij mensen beter zouden kunnen weten), maar niet voor mensen met deze persoonlijkheidsstoornis, echt niet.
Mensen met een persoonlijkheidsstoornis als die van een narcistische persoonlijkheidsstoornis leven veel meer instinctief dan een gemiddeld mens en zonder geweten: onze goddelijke kant staan zij niet mee in contact: die hebben ze afgezworen, komt in dit leven van hun ook niet meer goed.
Onze menselijke / goddelijke kant zetten ze juist zo demonstratief bij de vuilnis dat je beseft dat ze het erom doen, of iets duivelachtigs in hun spot met onze menselijke kant.
Laatst bewerkt: