Bijbel en intuïtie

• Onderwerp starter Onderwerp starter Klein Aagje
  • Startdatum Startdatum
Maar Trump (en vele andere slechte mensen op deze wereld) zijn zich dus wel bewust van het feit dat er na dit leven een vervolg komt. Wat ik maar niet begrijp, zijn zij dan niet bang voor wat hen te wachten staat na dit leven, terwijl ze zich ervan bewust zijn dat ze Gods wereld en mensen schaden (op z'n zachts gezegd)?
Ik herinner me dat ik eens ergens las dat een familielid van Donald (Mary Trump kennelijk - een psycholoog) een boek geschreven had over hem met zelfs een inschatting erbij dat hij een narcistische persoonlijkheidsstoornis zou hebben.
Dat zal ze echt niet zomaar gedaan hebben en dit zeg ik nu nog makkelijker dan ik dat eerder geschreven zou hebben na alles wat er inmiddels voorgevallen is.
Als haar inschatting klopt, dan heb je echt niet zomaar met een normaal functionerend mens te maken @Spiritoverflesh : de vragen die je stelt kunnen gelden voor normale mensen (en dan nog leven velen van hen alsof wij mensen beter zouden kunnen weten), maar niet voor mensen met deze persoonlijkheidsstoornis, echt niet.
Mensen met een persoonlijkheidsstoornis als die van een narcistische persoonlijkheidsstoornis leven veel meer instinctief dan een gemiddeld mens en zonder geweten: onze goddelijke kant staan zij niet mee in contact: die hebben ze afgezworen, komt in dit leven van hun ook niet meer goed.
Onze menselijke / goddelijke kant zetten ze juist zo demonstratief bij de vuilnis dat je beseft dat ze het erom doen, of iets duivelachtigs in hun spot met onze menselijke kant.

Laatst bewerkt:
Mary Trump is zijn nicht. Toen we allemaal nog in de ban van Trump waren, schreven we haar af als een gekkie, maar ze had al die tijd gelijk. Trump heeft ook nog een neef, Fred, en die is ook megakritisch op Trump.

Terugkomend op de verantwoording naar de Schepper die we allemaal moeten afleggen als onze ziel opstijgt het volgende:

Trump geeft al aan dat hij niet naar de Hemel gaat. Misschien denkt hij de dans te ontspringen als hij in de Hel belandt. Daarnaast geloven satanisten dat ze hun negatieve karma kunnen afwenden door ons medeplichtig te maken. Dit heet Revelation of the Method. Zij laten ons zien of weten wat ze van plan zijn, vaak op een verhulde manier. Als wij hen vervolgens niet stoppen omdat we niet onderzoeken waar ze mee bezig zijn, is dit voor hen een vrijbrief om ongehinderd hun kwaad uit te rollen. Als mensen daarna nog steeds niets doen, betekent dit voor hen dat wij medeplichtig zijn aan hun kwaad en hiervoor toestemming verlenen.

Talloze mythes zijn gebaseerd op dit principe. Een mythe uit de bluesmuziek.is die van de zwarte bluesgitarist Robert Johnson. Hij was zo getalenteerd dat zijn talent niet van God afkomstig was maar van de duivel. Hij zou de duivel zijn tegengekomen op een punt waar twee wegen elkaar kruisten (crossroads). Hij kon het kruispunt oversteken en rechtdoor gaan, of hij kon links- of rechtsaf afslaan. De duivel bood hem een contract aan, dat hij moest ondertekenen met zijn eigen bloed. Als hij ervoor koos om te tekenen, zou hem roem en fortuin ten deel vallen. Als hij dat niet zou doen, zou zijn leventje doorgaan op dezelfde manier, waarbij het nog maar de vraag was of hij het ooit zou maken als muzikant. Johnson zou hebben getekend en daarmee zijn ziel hebben verkocht. RJ was misschien wel de eerste van de '27 club. Hij stierf op 27-jarige leeftijd, waarschijnlijk door vergifting omdat hij het had aangelegd met andermans vrouw. We kennen natuurlijk ook het verhaal van de vampier die tegen je raam tikt en pas kwaad kan doen als je het raam opent en hem binnenlaat.

Trump doet ook aan Revelation of the Method. Ongetwijfeld denkt hij dat hij aan de andere kant ongeschonden blijft, maar de satanisten geloven in een illusie. Gren deceptie ter wereld kan het onafwendbare afwenden en stiekem weten ze dat en zijn ze doodsbang voor deze 'tweede dood'. Een psychopathische persoonlijkheid kent echter geen nederlaag of verlies en het is dus hun hoogmoed die uiteindelijk lijdt tot hun val. Bovendien is er nog maar 1/3e van de Ametikaanse bevolking die 'medeplichtig' is en 'toestemming verleent'. Hopelijk krijgt hij hier op aarde al zijn verdiende straf.

Mike

Laatst bewerkt:
I can’t really wrap my head around it. Ze weten dondersgoed dat duivel geen scheppingskracht heeft, en dat de duivel goedbedoelende mensen nodig heeft om het kwaad te realiseren. Dus dan weet je ook dat God uiteindelijk het laatste woord heeft. Uiteindelijk heeft denk ik ieder mens (of hebben we hier niet te maken met echte mensen?) een kans om het berouw te tonen en het goede te doen (hoewel er misschien een uitzondering is voor pedo’s…). Wetende dat God uiteindelijk toch wel wint, zou ik eieren voor mijn geld kiezen, berouw tonen en hopen dat God nog enigszins mild zal zijn.

Enerzijds zijn de kwade zielen in hoge kringen van deze wereld denk ik aanzienlijk meer spiritueel bewust dan de gemiddelde mens, maar tegelijkertijd voeren ze een agenda uit waarvan de consequenties in het hiernamaals misschien wel eens heel bruut zullen zijn. Lastig…

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.677
Leden
8.700
Nieuwste lid
devon corey
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan