Bijbel en intuïtie

• Onderwerp starter Onderwerp starter Klein Aagje
  • Startdatum Startdatum
New age is de rode loper van de duivel, omdat je op eigen titel en vrijwillig de poorten openzet voor het demonisch krachtenveld. Het verraderlijke: toen ik erin zat, had ik niet eens in de gaten dat ik in de new age zat. En dat het eigenlijk een heel ik-gerichte filosofie is, want het draait allemaal om jou. Iedereen heeft zijn eigen waarheid en daar mag je vol voor staan, als je maar niet voor de absolute waarheid gaat, want dat zou inhouden dat de ander mogelijk in een leugen leeft. En dat kun je niet maken. Zo vernuftig om het begrip waarheid te devalueren tot iets subjectiefs. Ieder z’n eigen waarheid lijkt solidair, maar het is het gedogen van de leugen. De waarheid betaalt de prijs. Wappies zijn op de hoogte van het kwaad in de wereld en hoe ver dat gaat. Maar het is misleiding te denken dat de oplossing in ons ligt, en wij dus opgewassen zijn tegen het kwaad. Dat is alleen Jezus. Hij heeft de Satan verslagen aan het kruis en we hebben ons vertrouwen in Hem te stellen. Ik weet hoe dit klinkt, maar het is de waarheid.
Er zijn veel coronastrijders die tot geloof komen. Hoe verklaar jij dat?
Juist onder de wappies is er zo’n zucht naar een eerlijke wereld. Ik weet zeker dat God deze groep voor ogen heeft. Ik gun deze groep zo erg een ontmoeting met Jezus. Maar daarvoor moet je je ego aan de kant schuiven, voordat Hij antwoordt. Als je geen relatie hebt met de levende God, zul je altijd blijven zoeken naar waarheid.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.582
Leden
8.681
Nieuwste lid
Drominique
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan