Biden inside

Dat was snel… Joe Biden neemt zieke aanval op MAGA terug: “Ik beschouw geen enkele Trump supporter als een gevaar voor het land”

(Vertaling: Paul Harmans)

Op donderdagavond lanceerde Biden een open aanval op president Trump en zijn supporters – 75 miljoen Amerikanen!

Joe Biden noemde MAGA republikeinen: “Een duidelijk en aanwezig gevaar voor onze democratie.”

Biden voegde daaraan toe: “MAGA republikeinen omarmen boosheid, gedijen op chaos, leven in de schaduw van leugens.”

En dit: “De geschiedenis leert ons dat blinde loyaliteit aan één enkele leider de democratie ten val brengt.”

Het was duidelijk de meest weerzinwekkende speech ooit gegeven door een president in de geschiedenis van de republiek.

Voormalig Trump medewerker Stephen Miller leverde een verbazingwekkende weerlegging voor Joe Biden’s historische oorlogsverklaring aan het Amerikaanse volk.

Stephen Miller: President Trump legde zich met hart en ziel toe op zijn werk, om met zijn hele wezen te werken aan het bouwen van een veiliger en meer welvarend Amerika. Terwijl de democraten en de Deep State een illegale operatie startten om hem weg te krijgen en dat zit nu in het zesde jaar!

President Biden hield vanavond de speech van een dictator, in de stijl van een dictator, in de ambiance van een dictator, gebruikmakend van de woorden van een dictator.

Dit was zijn vijanden van de staat speech. En net als elke andere radicale, Marxistische tiran, beschuldigde hij zijn tegenstanders ervan dat zij fascisten zijn, terwijl hij zichzelf overgaf aan tiranniek autoritair gedrag.

Hij is degene die Amerikanen tegen hun wil dwong het vaccin te nemen.

Hij is degene die onze grondwet heeft geschonden door de grenzen open te houden.

Hij is degene die zich bemoeit met de heilige verhouding tussen ouder en kind, om te trachten onze kleine kinderen gevaarlijke medicijnen op te dringen, puberteitsblokkers, hormonen.

Het was zijn overheid die de woning van zijn grootste politieke opponent binnenviel. Op een wijze die de gehele grondwet schond omdat President Trump het absolute recht heeft te beslissen wat wel en wat niet in het belang van de nationale veiligheid is als hij het Witte Huis verlaat.

Al deze dingen, allemaal, tonen het gedrag van een tiran.

Nu, minder dan 18 uur na het demoniseren van Donald Trump en zijn MAGA supporters, heeft Joe Biden plotseling zijn mening herzien.

Joe Biden zegt nu dat hij “geen enkele Trump supporter als een gevaar voor het land beschouwt”

Dat was het gehele thema van zijn speech!

WOW!
 
Wil iemand van jullie hier een samenvatting van geven?

Mike
Na 30 minuut ben ik gestopt met kijken.. kweet niet of ik er toe kom de rest te kijken. De video kon mij niet boeien. Het kwam op mij over als een Amerikaanse drugsfilm. Beetje vreemd door het camera werk want soms gaat de acteur ineens tegen de kijker praten.
 
e gaspijpleidingen Nord Stream 1 en 2, die via de Oostzee van Rusland naar Duitsland lopen, zijn op meerdere plaatsen lek. Drie onderzeese pijpleidingen hebben op één dag ‘ongekende schade’ opgelopen.

Beide leidingen zijn nu niet in gebruik, maar bevatten wel gas. De Russische regering zei sabotage niet uit te sluiten. De Deense premier Mette Frederiksen zegt dat er opzet in het spel is.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.523
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan