Beterschap Mike

Lievergezond

Well-known member
Hoi Mike ik lees nu het bericht op het forum dat een gesprongen adertje / stolsel in je hersenen is gaan opspelen. Zo, dat is schrikken zeg. Heel veel sterkte voor jou!
 
He Mike,
In zo'n situatie moet je je inderdaad niet druk gaan maken om 'eigenlijk is dit niet ideaal' situaties.
Prioriteit is herstel, continu pijn helpt daar niet bij.
Beterschap (vergeet even de wereld situatie!!!),
ad
 
Ik lees het ook net.
Sterkte Mike! Hopelijk is het stolsel snel opgelost en weten ze waar dit vandaan komt.

Wij passen zolang wel op de winkel :)

Mark
 
Goh, ja, ik schrik er heel erg van.

Heel veel beterschap Mike.

Dat snel alles weer goed mag komen.

Groetjes
Dorothé
 
zo dat was even verschieten mike.

ik wens je heel veel beterschap en ondanks dat de pijnstillers tegen je principe ingaan kan het soms gewoon niet anders.
thuis inderdaad weer de gelegenheid om de troep ervan te lozen met goede voeding en detox

hopelijk horen we wel hoe het je verder vergaat en zien we je na uitgerust te zijn weer terug op het forum!

groetjes van silvia
 
Mike en Monic,

Heel veel sterkte en dat je maar weer gauw op de been mag zijn.
Uiteraard met een uitslag hoe dit nu mogelijk is, dan kun je er zelf iets aan doen.

Doe rustig aan, eerst maar weer 'heel' thuis komen.

xxxjes, Lia en Co
Vanuit Schotland
 
Mike, let goed op jezef en kom je pas weer druk maken op dit forum als je hersteld bent.
 
Heel veel beterschap Mike, ben hier erg van geschrokken, hopenlijk geneest het gauw en kom je snel weer op je goede gezondheid, heel veel sterkte!
 
Shit, ik schrik me rot. Dacht dat je op vakantie was. Jou kennende wil je de oorzaak natuurlijk weten. Dit kan volgens Bartjes niet.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.514
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan