Betekent dit iets?

Het heeft echt iets met je gehoor te maken. Behalve bij Ragnar Peterson: die hoort het weer allebei. Maar hier hoor ik bij de derde keer Laurel, maar dan zijn de frequenties veranderd.

Ik weet niet hoe het werkt maar ik zweer je dat ik ze allebei kan horen! Maar ik ben dan ook een aparte struisvogel 🤣
 
Ik weet niet hoe het werkt maar ik zweer je dat ik ze allebei kan horen! Maar ik ben dan ook een aparte struisvogel 🤣
Op zijn minst hoor jij het allebei. Het is beangstigender als die ander helemaal niet hoort wat jij hoort en andersom: voelt net zo wezenloos als de waterscheiding tussen mensen die momenteel het officiele narratief niet geloven versus mensen die erin meegaan. Je bent vast wel een rare snijboon haha. Juist geen struisvogel. Ik ken wel van die grapjes van dat er een vrouw linksom of rechtsom kan draaien in een tekening https://jr.devries.frl/2008/02/24/welke-hersenhelft-is-dominanter-links-of-rechts/. En die kan je dan in gedachten beide kanten op laten draaien na wat oefening. Heeft iets met de hersenhelften te maken.
 
Laatst bewerkt:
O, o, mijn rechteroor hoort meer yanny en mijn linker laurel :p en de stof zie ik als goud/wit.
Misschien woon ik op de verkeerde plek?😳
 
ja ik hoor Laurel, en de dame danst bij mij rechtsom.
kleuren van de stof blauw/zwart.
 
Nog een, maar dan met de woorden "Brainstorm" en "Green needle".
Als ik me concentreer op "Brainstorm" hoor ik dat woord. Als ik me concentreer op "Green needle" hoor ik dat woord.

 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Ik hoorde in eerste instantie green needle maar toen ik mij ging focussen op het woord brainstorm hoorde ik daadwerkelijk brainstorm.

Bij Yanny en Laurel blijf ik Laurel horen.
 
De een ziet goud/wit, de ander blauw/zwart of bruin :unsure:
Er wordt beweerd dat de 'echte' kleuren van de stof blauw/zwart zijn:

Bekijk bijlage 6098
https://en.wikipedia.org/wiki/The_dress

In het artikel:
'There is currently no consensus on why the dress elicits such discordant colour perceptions among viewers...'
'A study carried out by Schlaffke et al. reported that individuals who saw the dress as white and gold showed increased activity in the frontal and parietal regions of the brain. These areas are thought to be critical in high cognition activities such as top-down modulation in visual perception.'

Zijn deze gebieden niet heel toevallig de plekken in het lichaam van waaruit traditioneel door ontwikkeling/stimulering ervan een toename van 'bewustwording' zou plaatsvinden?
Blauw/zwart, zonder der twijfel.
 
  • Haha
Waarderingen: Surv

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan