BELANGRIJK: toekomst Weston Price forum!

100leven

New member
Voor degenen die het Agenda 21 topic niet lezen, graag aandacht voor het volgende:
Mike heeft aangegeven dat hij van Sally Fallon heeft vernomen dat er een klacht achter zijn rug is ingediend, waardoor hij ontslagen is als chapter leader van WAPF Nederland. Verder mogen er geen referenties naar de naam Weston Price meer zijn op dit forum en moet ook de domeinnaam westonprice.nl verdwijnen.

Lees hier het bericht van Mike.

Ik heb een e-mail opzet geschreven om naar Sally Fallon te sturen om een tegengeluid te laten horen, waarbij forumleden kunnen aangeven of ze hun (forum)naam onder deze mail willen hebben staan.

Omdat de ontwikkelingen zich razendsnel opvolgen, is het van belang dat ik VANDAAG VOOR 16.00 UUR nog hoor of er meer mensen zich achter deze e-mail scharen.

Dit is de e-mail tekst die uiterlijk vandaag om 16.00 uur verstuurd gaat worden naar Sally Fallon:



Dear Mrs. Fallon,

On the Dutch Weston Price forum we read that someone filed a complaint against Mike Donkers and/or his Weston Price forum. We also read that because of this complaint, the Weston A. Price Foundation decided to release Mike from his duties as a chapter leader for WAPF. Any reference to Weston Price should be removed from the forum as well, so we read. We don’t know what the complaint is this time.

We are disappointed that the Weston A. Price Foundation took the measures mentioned above. Last year, another person filed a complaint, resulting in a new setup of the forum with the addition of two new forums which are not related to WAPF, as was requested by you.

To us it seems that a small minority is trying to bring down the Dutch Weston Price forum and silence Mike Donkers in the process.

We want to let you know that we stand behind Mike Donkers and the Dutch Weston Price forum in its current form which also attracts people from Belgium. Mike achieved a lot for Weston Price in the Netherlands and we wonder how a couple of complaints, often expressed behind his back, can result in these drastic measures.

We sincerely hope you reconsider your decisions regarding Mike Donkers and the Dutch Weston Price forum as most people value the forum as it is. Don’t let a small group of complainers ruin it for the vast majority.

Awaiting your reaction.

Sincerely,

Dutch Weston Price forum members:

Mark
….
….
….

Dus als je het hier mee eens bent, laat even zo spoedig mogelijk een berichtje achter, dan plaats ik je naam onder de mail. Mocht je je eigen naam willen vermelden, maar niet hier op dit forum, mail me dan op markprive [at] ziggo [punt] nl.

Hoe meer mensen reageren, hoe meer impact het heeft uiteraard, dus graag zoveel mogelijk reacties, ook van stille lezers.

Bedankt.

Mark
 
Ik sta hier achter, dus mijn naam mag eronder (Thineke, aka diete031).

Thineke
 
Hoi Mark,
Ik heb geprobeerd je vanuit het werk te mailen, maar weet niet of de mail eruit gaat.
Je mag anders mijn voornaam opnemen.
Bedankt
Dorothé
 
Hoi Mark, zojuist al bij het andere topic aangegeven dat mijn naam er bij mag: hilde. Fijn dat je dit regelt.
 
heb gemaild en antwoord terug van Mark, sta er ook op. Het is te gek voor woorden als dit forum niet meer zou voortbestaan, dat kan niet hoor.

Lia
 
Bedankt allemaal! Ik heb al aardig wat namen kunnen noteren via mail of op dit forum.

Over een half uurtje verstuur ik de mail, dus je hebt nog heel even om je ook solidair te verklaren met de boodschap in de mailtekst.

Doen!

Mark
 
Ik heb al persoonlijk een mail gestuurd, want zou het ook zonde vinden als ons bereik verdwijnt.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan