(Beginnende) Alzheimer

Hoi,

Ik wil even een update geven. Mijn vader is weer goed hersteld van de haldol overdosis en het delier achtige gedrag heeft gelukkig maar een dag geduurt. Nu heeft hij helaas weer wat onrustig gedrag. Wij gaan kijken of we sterkere cbd olie kunnen geven.
 
Hoi,

Even een update.
Omdat mijn vader steeds onrustiger gedrag is gaan vertonen is voor gekozen om resperidon te gaan geven. Dit moet van de zorg instelling om agressief gedrag tegen te gaan. Op deze medicatie reageert hij slecht. Hij valt veel meer in slaap overdag, en zijn motoriek is ook minder soepel. Ook lijkt hij meer afwezig te zijn.

Ik vroeg mij af of er iemand nog bekend is met alternatieve medicatie die rust kan brengen. Hij krijgt nu al ook al relaxol en gaba supplementen. Het is moeilijk om te zeggen of dit enig effect heeft.
 

Er worden wel verschillende supplementen gevonden. Zit daar iets tussen dat misschien kan worden toegevoegd?

Werkte Ivermectine niet op eiwitten?
Is daar iets te vinden via submed?
 
Hoi Romagi, bedankt voor de reactie.

Veel van deze supplementen hebben we al eens uitgeprobeerd. Misschien dat we het opnieuw kunnen gaan geven.

Toevallig heb ik net gezien dat NAC in combinatie met het medicijn wat hij nu krijgt (resperidon) goed kan werken tegen gedrags problemen. Ik was sowieso al van plan om dit te gaan geven, omdat het ook ontgiften bevordert. Wij vermoeden dat zij aandoening ook medeveroorkzaakt is door een vergiftiging.


Voor gedragsproblemen met Autisme werkt het in iedergeval.
 
Geef je hier op = een opleidings-instituut

Alfa Lipon al eens geprrobeerd?

  • Alfaliponzuur (ook wel thioctinezuur genoemd) heeft een veelzijdig toepassingsgebied:​

    • Ultieme antioxidant: alfa-liponzuur is een krachtige antioxidant met de unieke eigenschap dat het zowel wateroplosbaar als vetoplosbaar is. Dat betekent dat het zijn beschermende werking zowel in de waterfase als in de vetfase van het lichaam kan uitoefenen. Bovendien beweegt alfa-liponzuur zich zodoende gemakkelijk over membranen (waaronder de bloed-hersenbarrière) heen en biedt zo antioxidant-bescherming in alle delen van het lichaam. Bovendien heeft alfa-liponzuur in zowel in de geoxideerde vorm (alfa-liponzuur) als in de gereduceerde vorm (DHLA) een antioxidatieve werking.
    • Regenereren van vitamine C, E, glutathion en co-enzym Q10: Alfa-liponzuur (in de gereduceerde DHLA-vorm) is in staat de verbruikte voorraden antioxidant direct te regenereren, zodat ze opnieuw vrije radicalen kunnen neutraliseren.
    • Energievoorziening: Alfa-liponzuur is een cofactor in het cellulaire proces waarbij koolhydraten, suikers, eiwitten en vetten in energie worden omgezet. Bij een tekort aan alfa-liponzuur kan glucose niet adequaat in energie en ATP worden omgezet.
    • Insulineachtige werking: alfa-liponzuur blijkt in vitro de glucose-opname door cellen te stimuleren op dezelfde manier als insuline. Ook in vivo zijn er aanwijzingen dat dit het geval is. Experimenten hebben bevestigd dat alfa-liponzuur in staat is de suikerverbrandings capaciteit van insuline te verhogen en insulineresistentie te verminderen. Ook bij de preventie van type-I diabetes blijkt alfa-liponzuur een belangrijke rol te spelen. Met name in Duitsland wordt alfa-liponzuur al twintig jaar ingezet bij de behandeling van perifere zenuwschade bij diabetespatiënten, waar het gebruik voor deze toepassing zelfs officieel is geaccepteerd. Veel van de diabetescomplicaties, zoals polyneuropathie en cataract lijken voor een belangrijk deel een gevolg te zijn van beschadiging door vrije radicalen.
    • Leverbescherming: alfa-liponzuur is erg belangrijk voor de leverstofwisseling en wanneer de lever onder stress staat, kunnen snel tekorten aan alfa-liponzuur optreden. Dit hangt samen met het feit dat alfa-liponzuur een zeer goede stimulans is voor de glutathionsynthese, volgens sommige onderzoekers nog beter dan NAC.
    • Chelatie van (zware) metalen: alfa-liponzuur en DHLA zijn in staat om zware metalen te binden en alfa-liponzuur wordt al geruime tijd ingezet bij de behandeling van zware-metalenvergiftiging door bijvoorbeeld kwik-, cadmium- of arsenicumverbindingen.
    • Bescherming van hersenweefsel: weefsel van het centrale zenuwstelsel is zeer gevoelig voor oxidatieve beschadiging vanwege de hoge zuurstofconsumptie en hoge dichtheid van mitochondriën. Alfa-liponzuur is één van de weinige antioxidanten die zeer gemakkelijk de bloed-hersenbarrière kan passeren. Vanwege de zware-metalen chelerende werking van alfa-liponzuur kan het daarnaast ook zijn dat alfa-liponzuur een toxische stressfactor voor de zenuwen wegneemt. Een tekortschietende antioxidantdefensie door glutathiondeficiëntie blijkt een belangrijke rol te spelen in de ziekte van Parkinson evenals een aantal andere belangrijke neurodegeneratieve aandoeningen (zoals de ziekte van Alzheimer). De ernst van de ziekte blijkt in sterke mate samen te hangen met de mate van glutathiondeficiëntie.
    • Glaucoom: een maand lang 150 mg alfa-liponzuur per dag of twee maanden lang 75 mg alfa-liponzuur per dag kon bij 45 patiënten met glaucoom een verbetering (ten opzichte van de controlegroep) bewerkstelligen, zowel in biochemische parameters als in gezichtsfuncties, met de duidelijkste verbetering in de groep die de hoogste dosis alfa-liponzuur ontving.
    • HIV: Onderzoek wijst op een effect van alfa-liponzuur tegen retrovirussen via remming van het enzym reverse-transcriptase. HIV-infectie gaat bovendien gepaard met leverschade als gevolg van glutathiondeficiëntie en het herstellen van de glutathionniveaus is een belangijk doel in de niet-toxische behandeling van HIV.
    • Cardiovasculaire aandoeningen: uit onderzoek blijkt dat alfa-liponzuur het totaal cholesterolgehalte met 40% en het LDL-cholesterolgehalte met 42% kan verminderen. Daarnaast is alfa-liponzuur in gereduceerde vorm (DHLA) in staat om de reperfusie-schade zoals in de hersenen optreedt na een beroerte, of in hartweefsel na een hartaanval, te beperken.
    • Bescherming tegen stralingsschade: Gecombineerde behandeling met alfa-liponzuur en vitamine E blijkt de mate van lipide-peroxidatie in het bloed van kinderen die in radioactief besmette gebieden in Rusland wonen, terug te kunnen brengen tot zelfs onder de waarden bij kinderen die niet aan radioactieve straling zijn blootgesteld. Ook de lever* en nierfuncties werden bij deze kinderen genormaliseerd.
    • Verbetering stofwisseling catecholamines: Alfa-liponzuur gaat de accumulatie van catecholamines in hartweefsel als gevolg van stress tegen en verbetert de eliminatie van afbraakproducten van catecholamines.
  • Indicaties
    • diabetes
    • diabetische neuropathie en andere diabetescomplicaties (o.a. cataract)
    • glaucoom
    • HIV (ondersteunend)
    • ischemie-reperfusieschade; nabehandeling hart- of herseninfarct
    • cardiovasculaire aandoeningen; hypercholesterolemie
    • neurodegeneratieve aandoeningen (ziekte van Parkinson, ziekte van Alzheimer)
    • bescherming tegen stralingsschade; voorbereiding op radiotherapie
    • detoxificatie
    • stress
  • Contraindicaties


  • Bijwerkingen



  • Interacties


  • Dosering


  • Synergisme



  • Referenties
 
Laatst bewerkt:
Zoals je ziet is dit artikel van ahealthylife. Ik kreeg eerst een artikel over koffie cupjes (die ik gebruik), en dat zette me aan het denken. als ik een halve appel (bv) gebruik doe ik die in alumium rollen. Ik heb nog Alfaliponzuur in huis ben die dus maar gaan slikken. Op verpakking staat - mag 6 per dag. ik doe nu 2. (verdeeld over dag). Geen idee of 6 eventueel dan te veel is. Van 1 artikel slik ik meestal niet zo veel ook al staat dat op de verpakking.
Maar je vader heeft niets te verliezen.
 
Hallo,

Sinds een tijdje ben ik bekend geworden met watergas inhaleren (oftewel Brown's gas). Deze therapie schijnt voor vele ziekten te helpen, onder andere van Parkinson tot psoriasis tot depressie. Zelf heb ik ook zo'n machine en ervaar meer energie waardoor ik het sporten weer heb opgepakt. Ook is mijn psoriasis enorm verminderd.

Sinds een tijdje is er een proef gaande met Parkinson patiënten, waarbij zeer goede resultaten worden verkregen. Ik weet dat er ook goede resultaten met Alzheimer zijn.

Hier is de site van stichting Watergas

Ik raad jullie aan om je hier eens in te verdiepen, vooral de ervaringen van gebruikers bij de rapporten.


Groetjes,

Warner
 
Hallo,

Sinds een tijdje ben ik bekend geworden met watergas inhaleren (oftewel Brown's gas). Deze therapie schijnt voor vele ziekten te helpen, onder andere van Parkinson tot psoriasis tot depressie. Zelf heb ik ook zo'n machine en ervaar meer energie waardoor ik het sporten weer heb opgepakt. Ook is mijn psoriasis enorm verminderd.

Sinds een tijdje is er een proef gaande met Parkinson patiënten, waarbij zeer goede resultaten worden verkregen. Ik weet dat er ook goede resultaten met Alzheimer zijn.

Hier is de site van stichting Watergas

Ik raad jullie aan om je hier eens in te verdiepen, vooral de ervaringen van gebruikers bij de rapporten.


Groetjes,

Warner
Interessant, Warner , ik ga het lezen/bestuderen !
 
Hoi,

Even een update.
Omdat mijn vader steeds onrustiger gedrag is gaan vertonen is voor gekozen om resperidon te gaan geven. Dit moet van de zorg instelling om agressief gedrag tegen te gaan. Op deze medicatie reageert hij slecht. Hij valt veel meer in slaap overdag, en zijn motoriek is ook minder soepel. Ook lijkt hij meer afwezig te zijn.

Ik vroeg mij af of er iemand nog bekend is met alternatieve medicatie die rust kan brengen. Hij krijgt nu al ook al relaxol en gaba supplementen. Het is moeilijk om te zeggen of dit enig effect heeft.
zoek op google eens op Mary Newport en Alzheimer en kokosvet. Zij behaalde zeer opmerkelijke resultaten met haar man door het geven van kokosvet. 4 eetlepels per dag en veranderde verder niets. Zij is arts. Hij was in vergaande staat van Alzheimer, stadium 4 (niks meer aan te doen volgens reguliere) maar zij behaalde volledig herstel voor haar man.
 
Ik ken iemand die dit al jaren roept! ;)


⛔️“Alzheimer is een door artsen VEROORZAAKTE ziekte!!!

Meer dan 40 jaar geleden kwam het niet eens voor bij mensen!!! En nu is het doodsoorzaak nummer 4 in de VS boven de 65!!

Wat is de ziekte van Alzheimer? Welnu, het is het verdwijnen van de isolatie van je hersenen, de Myeline!! Waar is Myelin van gemaakt? Het is gemaakt van CHOLESTEROL!!!

“Als je een cholesterolverlagend dieet of cholesterolmedicatie volgt, is dit de snelste weg naar de ziekte van Alzheimer”
-------------------------------------------------------
⛔️“Alzheimer’s is a physician CAUSED disease!!!

It didn’t even occur in people over 40 years ago!!! And now it’s the #4 killer of people in the USA over age 65!!

What is Alzheimer’s disease? Well, it’s the disappearing of your brain’s insulation, the Myelin!! What is Myelin made out off? It’s made from CHOLESTEROL!!!

”If you go on a low Cholesterol diet or cholesterol medication, it’s the fastest way to Alzheimer’s disease”

En via twitter:
 
Interessant artikel Medusa.
Ook het spuiten op groente/fruit/bloemen met gif lijkt een oorzaak te zijn. Geloof ik ook meteen.
 
Ik zocht op https://msresearch.nl/ms-onderzoek/onderzoek/het-herstel-van-myeline-dichterbij/m

Ik zoek vaak genoeg naar zenuwschade (in darm? in rug? in hersenen?)

Maar de hersenen zijn de meester.

 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan