baby 7 maanden snel aan laten komen

organica

New member
Heeft er iemand tips om baby snel aan te laten komen. Hij krijgt borstvoeding. Maar hij is te mager. Hij heeft gewoon geen zin om meer te drinken. Vanaf begin al problemen. Welke voedingsmiddelen raden jullie aan. Hij krijgt wel al 2 eidooiers per dag. Af en toe probeer ik wat fruit maar dat vind die nog niet zo
 
Beste Organica,

Ook mijn zoontje was in die periode te mager. Wij zochten destijds de verklaring bij de genen van de papa die in zijn kinderjaren ook fijn van gestalte was.

Misschien is er een lichamelijke oorzaak voor dat je zoontje niet altijd graag drinkt en misschien minder eet dan de gemiddelde baby. Heeft hij een gevoelige maag en kan je nader aangeven welke problemen er van in het begin waren en vanaf welke periode deze zichtbaar werden ?

Hier een link die je mogelijk voorlopig verder op weg helpt
https://www.borstvoeding.com/problemen/borst/nietwillen.html






 
Hij is nu ook verkouden. Ja extreem zware bevalling net 6x vaccuun. Reflux is gelukkig over. Kwam door verschoven bovenste nekwervel. Kiss syndroom. Tongriempje is ook goed sinds hij een week of 12 was. Volgens bio resonantie kan hij niwt twgen melkproducten en ei maarja wat dan he
 
Geitenmelk misschien?Als baby heb ik al veel jeuk en "galbulten" gehad. Nu gebruik ik alles van de geit. kaas, boter, melk, yoghurt. Nu krijg ik van koeienmelk ook darmklachten, nog steeds jeuk en pukkeltjes. .
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.513
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan