Baarmoederhals kanker

complotdenker

Active member
Hoi,

Bij mijn moeder zijn kanker cellen in de baarmoeder gevonden. Ze word nog terug gebeld over een tweede onderzoek. Omdat ze niet genoeg cellen hadden om goed onderzoek te doen wat voor een soort kanker het is.

Mijn moeder is in de zestig en heeft geen griep of Corona prikken gehad. En eet zo goed als biologisch met de juiste dierlijk vetten en rauwe melk.

Ik weet dat er 1000 en meer alternatieve behandelingen zijn. Maar nu het mijn eigen moeder betreft zie ik ff door de bomen t bos niet meer. Een maand geleden mijn tante van mijn vaders kant begraven omdat ze is overleden aan baarmoeder kanker of de behandeling ervan…. Dus is best emotioneel.

Ik heb nog ivermectine in huis dus daar wilde ze zoizo mee starten. Maar nu zijn er op pubmed veel artikelen maar ik kan de dosering niet uit vogelen.

Mijn vraag is heeft iemand een indicatie van de dosering bij zo een situatie?

En wat zou jij doen als je in die situatie zou zitten. Ik dacht aan een tijdelijke eliminatie dieet. Keto en carnivore om mee te beginnen.

Groetjes Tess
 
Hoi,

Bij mijn moeder zijn kanker cellen in de baarmoeder gevonden. Ze word nog terug gebeld over een tweede onderzoek. Omdat ze niet genoeg cellen hadden om goed onderzoek te doen wat voor een soort kanker het is.

Mijn moeder is in de zestig en heeft geen griep of Corona prikken gehad. En eet zo goed als biologisch met de juiste dierlijk vetten en rauwe melk.

Ik weet dat er 1000 en meer alternatieve behandelingen zijn. Maar nu het mijn eigen moeder betreft zie ik ff door de bomen t bos niet meer. Een maand geleden mijn tante van mijn vaders kant begraven omdat ze is overleden aan baarmoeder kanker of de behandeling ervan…. Dus is best emotioneel.

Ik heb nog ivermectine in huis dus daar wilde ze zoizo mee starten. Maar nu zijn er op pubmed veel artikelen maar ik kan de dosering niet uit vogelen.

Mijn vraag is heeft iemand een indicatie van de dosering bij zo een situatie?

En wat zou jij doen als je in die situatie zou zitten. Ik dacht aan een tijdelijke eliminatie dieet. Keto en carnivore om mee te beginnen.

Groetjes Tess
Ik zou me eerst maar in het 'Joe Tippens verhaal' verdiepen:

 
Baarmoeder kanker of baarmoederhals kanker is iets anders.
In het 1e geval zouden ze UIT VOORZORG de hele baarmoeder eruit halen. (denk ik).
In het 2e geval misschien het onderste gedeelte.
Zoek naar alle verschillende soorten kanker. Er is een hele lijst.
Met UIT VOORZORG word je bang gemaakt.
Zijn er forums? met ervaringen?
Hoe snel groeien die kankers? misschien wel helemaal niet.
 
Zie het artikel van vandaag op mijn site, dan eboek zoektocht naar gezondheid.
Daar leggen we uit wat ALLE kankers zijn en wat je kan doen, vele mogelijkheden en een overeenkomst. de reguliere vernietigingskunst komt daar niet in voor.
 
Zie het artikel van vandaag op mijn site, dan eboek zoektocht naar gezondheid.
Daar leggen we uit wat ALLE kankers zijn en wat je kan doen, vele mogelijkheden en een overeenkomst. de reguliere vernietigingskunst komt daar niet in voor.
als ze met alle geweld een arts willen hebben Rinno Heidstra, vit C, Kurkuma intraveneus en nog meer mogelijkheden
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.172
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan