B12 en acne

Zonne

New member
Sinds een paar weken gebruik ik smelttabletten B12 en sindsdien heb ik acne. Nu dacht ik dat dat waarschijnlijk gifstoffen zijn die vrijkomen door de B12. een goed teken dus.

Maar ik kan er nergens wat over vinden op internet.

Wie weet hoe het nu werkelijk zit ?

 
Wat is de samenstelling van de tabletten?

Overigens: acne is het gevolg van verkeerde vetten (gehard, getranst en god mag weten wat de industrie nog meer uitgevonden heeft om de boel te verpesten). B12 heeft vele functies, mogelijk dat het lichaam nu de kans krijgt te ontgiften.

Absoluut geen verkeerde vetten meer binnen krijgen en de plekken waar acne ontstaat meer malen per dag insmeren met kokosolie, dat ontsmet en maakt de talg soepeler, waardoor poriën minder snel zullen verstoppen.

 
Dit zit er in de zuigtabletten :

Samenstelling per zuigtablet:

Vitamine B-12 (methylcobalamine) 1000 mcg 40000% ADH

Ingredienten:

Zoetstof (van maïs): sorbitol, fructose ; cellulose; stearinezuur, magnesiumstearaat; citroenzuur; natuurlijke kersensmaak (o.a. van amandel).

Ik las inmiddels al dat de cobalt in de B12 voor acne kan zorgen.....

 
zoetstof - fructose - sorbitol (E420, kleurt oranje in de tabel)

lijkt me niet zo geschikt om binnen te krijgen.

Lia

 
Nee niet zo geschikt, maar het is nu even niet anders..... zonder die zoetstoffen zijn ze er gewoon niet.

Ik had wel een andere B12 gevonden en die ben ik nu aan het proberen en volgens mij is de acne iets minder aan het worden.

Dit is de samenstelling van deze B12 variant :

Emdex® (polysachariden), sucralose, natuurlijk smaakaroma rood fruit, magnesiumstearaat en dan methylcobalamine of adenocobalamine

 
Kijk eens naar de b12 met foliumzuur zuigtabletten van aov,

Sorbitol, vulstof, magnesium stearaat.

Je zou kunnen proberen of die minder acne veroorzaakt

 
Ik zuig al een jaar op b12 tabletjes en foliumzuur. Daar krijg ik gigantisch veel energie van en wil ze niet meer missen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan