Avondklokboete

Ook ik heb net met de politie gebeld. Het Proces Verbaal opvragen gaat dus via een andere instantie. De opgevraagde info kan 6 tot 8 weken duren. Wil je deze info dan schrijf je onderstaande per brief aan.
T.a.v. Privacy Officer, Noord Nederland, Postbus 107, 9400 AC Assen. Ook is een handtekening en legitimatiebewijs erbij genoodzaakt en natuurlijk het zaaknummer etc.

Deze Privacy Officer valt toch niet onder het OM? De dame van de politie moest ook al navraag doen, dus volgens mij is er nogal wat verwarring hierover en maakt de staat het gewoonweg complex.
Voor de privacy officers van andere politie-eenheden, zie: https://autoriteitpersoonsgegevens....les/postadressen_privacyfunctionarissen_0.pdf
 
Brief aan de privacy officer

Geachte privacy officer,

Recentelijk heb ik een avondklokboete ontvangen onder CJIB-nummer 2132 5420 0435 2208 met dagtekening d.d. 11-5-2021. Ik heb besloten hier verzet tegen in te dienen en ik wil graag het proces-verbaal inzien.

Kan ik het pv ter inzage ontvangen op bovenstaand adres of via de mail: johanneskingma2011(at)protonmail(dot)com?

Alvast bedankt voor uw antwoord.
 
Ook ik heb net met de politie gebeld. Het Proces Verbaal opvragen gaat dus via een andere instantie. De opgevraagde info kan 6 tot 8 weken duren. Wil je deze info dan schrijf je onderstaande per brief aan.
T.a.v. Privacy Officer, Noord Nederland, Postbus 107, 9400 AC Assen. Ook is een handtekening en legitimatiebewijs erbij genoodzaakt en natuurlijk het zaaknummer etc.

Deze Privacy Officer valt toch niet onder het OM? De dame van de politie moest ook al navraag doen, dus volgens mij is er nogal wat verwarring hierover en maakt de staat het gewoonweg complex.
Reactie op verzoek om inzage PV:
'Als u het niet eens bent met de bekeuring, kunt u eerst bij de officier van justitie in beroep tegen de beslising. U dient uw verzoek dus te richten aan de officier van justitie.'
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.844
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan