Avondklokboete

Fries Foar Frijhiid

Well-known member
Ik heb recentelijk mijn avondklokboete, oplopen in maart, mogen ontvangen.
Ik denk erover na om verzet aan te tekenen en de zaak breder te trekken dan de boete zelf.
Ik heb daartoe reeds een vragenlijst opgesteld, zoals bijgevoegd. Ook zal ik het PV'tje opvragen om te kijken of er wellicht een vormfout is die tot een sepot kan leiden.

Hoe kan ik dit proces het handigst aanpakken?
 

Bijlagen

  • Vragen omtrent covid(beleid).pdf
    80,5 KB · Weergaven: 6
Update:

Vraag toegevoegd:
Het virusbeleid lijkt gebaseerd op de ziektekiementheorie van Louis Pasteur die stelt dat microben ziektes kunnen overdragen. Deze theorie is echter al in 1795 door Antoine Bechamp weerlegd. In zijn omgevingstheorie wordt gesteld dat niet de microbe, maar haar omgeving de ziekte veroorzaakt. Tevens is 1970 frauduleuze administratie van Pasteur onthuld. Waarom wordt de ziektekiementheorie dan nog als basisaanname van het covidbeleid gebruikt?

Tevens refereer ik nu bij de verdragsgerelateerde vragen ook aan de IHR van de WHO.
 
Ik heb recentelijk mijn avondklokboete, oplopen in maart, mogen ontvangen.
Ik denk erover na om verzet aan te tekenen en de zaak breder te trekken dan de boete zelf.
Ik heb daartoe reeds een vragenlijst opgesteld, zoals bijgevoegd. Ook zal ik het PV'tje opvragen om te kijken of er wellicht een vormfout is die tot een sepot kan leiden.

Hoe kan ik dit proces het handigst aanpakken?
Wie weet kun je samen met mensen die in dezelfde situatie zitten iets bereiken. Eerder werd gezegd dat Burgerfront behulpzaam zou kunnen zijn. Geen idee of zij de juiste partij kunnen zijn hierin. Een rechtsbijstand als je die hebt zou je advies in kunnen winnen. Alleen op de meeste sites van rechtsbijstand staat te lezen dat ze meegaan in de huidige Corona wetten. Daar zul je niet veel mee op schieten. De bijlage word bij mij trouwens niet weergegeven.
 
Ik zal kijken of ik.je kan helpen. Ik denk dat ik een advocatenbureau weet, kom er nog op terug.

Mike
 
Wie weet kun je samen met mensen die in dezelfde situatie zitten iets bereiken. Eerder werd gezegd dat Burgerfront behulpzaam zou kunnen zijn. Geen idee of zij de juiste partij kunnen zijn hierin. Een rechtsbijstand als je die hebt zou je advies in kunnen winnen. Alleen op de meeste sites van rechtsbijstand staat te lezen dat ze meegaan in de huidige Corona wetten. Daar zul je niet veel mee op schieten. De bijlage word bij mij trouwens niet weergegeven.
Samenwerking is inderdaad een goed idee. Ik ken nog wel een paar anderen die ook een avondklokboete hebben.
 
Voor degenen die de bijlage niet kunnen zien, ik heb momenteel de volgende vragen verzameld:
Wat Is de wetenschappelijke definitie van virus?

Op welke manier wordt een virus wetenschappelijk vastgesteld?

Voldoet sars-cov-2 aan de definitie en de vaststelling?

Is sars-cov-2 wetenschappelijk bewezen in menselijke cellen?

Is mortaliteit en besmettelijkheid wetenschappelijk bewezen?

Waarom vormt de PCR-test, die ongeschikt is voor diagnose de kern van het antivirusbeleid?

Waarom wordt er zoveel geld gestoken in het overtuigen dat er een ernstige ziekte heerst?

Hoe proportioneel zijn de maatregelen in verhouding tot de ernst van het virus?

Hoe presteert sars-cov-2 ten opzichte van bijvoorbeeld influenza, sars-cov-1 en rhino?

Het virusbeleid lijkt gebaseerd op de ziektekiementheorie van Louis Pasteur die stelt dat microben ziektes kunnen overdragen. Deze theorie is echter al in 1795 door Antoine Bechamp weerlegd. In zijn omgevingstheorie wordt gesteld dat niet de microbe, maar haar omgeving de ziekte veroorzaakt. Tevens is 1970 frauduleuze administratie van Pasteur onthuld. Waarom wordt de ziektekiementheorie dan nog als basisaanname van het covidbeleid gebruikt?

Hoe verhoudt de avondklok zich tot het UVRM, het EVRM en de IHR van de WHO?

Hoe verhoudt de 1,5 meter regel zich tot de eerder genoemde vwerdra?

Hoe verhouden bedrijfssluitingen en capaciteitsbeperkingen zich tot voorgenoemde verdragen?

Hoe verhouden de medische experimenten (mondkapjes, massaal testen en mRNA-gentherapie) zich tot de verdragen?

Waarom is ingezet op mRNA-gentherapie als enige uitweg, terwijl covid statistisch vergelijkbaar is met influenza en er werkzame middelen zijn, zoals hcq in combinatie met azitromycine en zink, ivermectine?

Hoe proportioneel zijn de maatregelen in verhouding tot de ernst van het virus?


UVRM= Universele verklaring voor de rechten van de mens
EVRM= Europese verklaring voor de rechten van de mens
IHR= International Health Regulations

Ik verwijs bewust naar verdragen, omdat volgens artikel 94 wetten niet in strijd mogen zijn met geratificeerde verdragen.
 
Volgens mij heeft Trotse boer ook zo'n bekeuring gekregen. Wellicht kunnen jullie samen iets ondernemen?
 
Als men te lang niet betaalt, kan het CJIB zonder waarschuwing een openstaand bedraag te laten afschrijven.

'Zonder voorafgaande waarschuwing kan verhaal worden genomen op uw bankrekening.'
 
Klopt. Ik zou zeggen in het kader van een open en transparante overheid mag ik het PV inzien, blijkbaar gaat dat juridisch gezien niet op. Past precies in de omgekeerde wereld waar we in leven.
 
Ik heb mijn brief richting de OvJ opgesteld. Enigszins summier, maar ik wil nog niet mijn hele argumentatie kenbaar maken in het kader van irregular warfare.
 

Bijlagen

  • Brief OvJ 11052021.pdf
    65 KB · Weergaven: 4
De brief is aangepast. Bij deze plaats ik hier de inhoud integraal:

Betreft: Verzet avondklokboete


Geachte officier van justitie,

Recentelijk heb ik een avondklokboete ontvangen onder CJIB-nummer 2132 5420 0435 2208 met dagtekening 11-5-2021.

Ik erken de legitimiteit en de noodzaak van de avondklok niet. Vandaar dat ik weiger te betalen en verzet aanteken middels deze brief.

De avondklok gaat namelijk in tegen artikel 12 lid 1. Dit artikel luidt als volgt: ‘Een ieder die wettig op het grondgebied van een Staat verblijft, heeft, binnen dit grondgebied, het recht zich vrijelijk te verplaatsen en er zijn verblijfplaats vrijelijk te kiezen.’

Daarnaast is kans nihil om in de buitenlucht covid-19 op te lopen volgens wetenschappelijk onderzoek. Het zou op basis van gegevens van de Ierse gezondheidsdienst, gepubliceerd door de Telegraaf op 6 april 2021, om 1 op de 1000 mensen.

Naast deze bezwaren vind ik het intimiderend als wordt gesteld: ‘Het is mogelijk dat van deze strafbeschikking een aantekening wordt gemaakt in de juridische documentatie.’, terwijl een tijdje geleden door de Staten-Generaal is besloten om het boetebedrag te verlagen naar 95 euro en geen aantekening op het strafblad te krijgen.

Ook ‘Zonder voorafgaande waarschuwing kan verhaal worden genomen op uw bankrekening.’ is nogal intimiderend. Wat heeft deze intimidatie te maken met een overheid die haar volk hoort te dienen?

Ik zal nog bronvermelding toevoegen. Wie een kopie met bronvermelding wil hebben, moet mij even mailen: johanneskingma2011(at)protonmail(punt)com.

Suggesties zijn ook welkom.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook ik heb net met de politie gebeld. Het Proces Verbaal opvragen gaat dus via een andere instantie. De opgevraagde info kan 6 tot 8 weken duren. Wil je deze info dan schrijf je onderstaande per brief aan.
T.a.v. Privacy Officer, Noord Nederland, Postbus 107, 9400 AC Assen. Ook is een handtekening en legitimatiebewijs erbij genoodzaakt en natuurlijk het zaaknummer etc.

Deze Privacy Officer valt toch niet onder het OM? De dame van de politie moest ook al navraag doen, dus volgens mij is er nogal wat verwarring hierover en maakt de staat het gewoonweg complex.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.925
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan