avaaz.org help de masai!

Repelsteeltje

New member
Ik heb net een petitie getekend via avaaz.org ( waar ik al sinds een tijdje lid van ben)om de masai te redden van de ondergang...als dat het enige is wat ik op dit moment vanaf hier kan doen, dan doe ik het maar...

Ik krijg tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel van al het onrecht op deze wereld.

Voor diegenen die op dit ogenblik ook even niets beters weten om hun steentje bij te dragen is avaaz.org misschien een goede tip, waarschijnlijk is het een druppel op een gloeiende plaat...maar dan toch altijd beter dan niets!

 
Wel leuk die Avaaz, maar sinds ik een keer een petitie heb getekend, krijg ik meerder keren per week, steeds van een ander mailadres, een mail over een andere petitie.

Wellicht wijs om een mailadres te gebruiken waar je niet veel op doet, want je kunt een hoop spam verwachten.

Wel een goede zaak dat ze zich inzetten voor de Masai, prachtig volk!!

Groetjes

Edith

 
Ik teken ook petities van Avaaz. Heb zeker niet iedere week mail van hun. En de onderwerpen vind ik steekhoudend. Het nieuwste onderwerp vandaag: www.avaaz.org/en/monsanto. Als we niet allemaal tekenen doet Monsanto als gekkere dingen. Onbegrijpelijk en zeer verontrustend.

 
nou, Obama heeft een of andere act aangenomen waardoor ze boven de wet zijn komen te staan, is dat nog te keren dan?

ik had net ook al getekend tegen Monsanto, probeer het wel, toch

(ook voor de Massai petitie getekend vorige week)

 
Het is altijd te keren, welke wet men er dan ook doorheen drukt. Het volk is altijd machtiger. Als de publieke opinie zich massaal keert tegen dit soort praktijken is er vrijwel niemand meer die dergelijke producten koopt en dan is het snel gedaan met deze flauwekul.

Mike

 
Ik hoop dat je gelijk hebt met die aflopende zaak van Monsanto. Intussen wordt hier in Amstelveen onkruid verdelgd met Monsanto. Zou in 2015 veranderen. Dus nu reacties in onze plaatselijke krant. Plus dat ik bang ben dat ze zoveel geld hebben en zo machtig zijn dat ze toch door kunnen gaan. Wat ik niet snap: vroeg of laat is de aarde zo vervuild dat ook dat soort mensen er mee te maken krijgen. En ze hebben toch ook kinderen en kleinkinderen die ziek gaan worden?

 
technologie is zo geavanceerd, ook al merken wij daar niet zoveel van,

ze hebben vast een tegengif of een oplossing voor elk probleem waar ze de massa mee opzadelen!

 
ja, die dingen heb ik ook gelezen, daarom durf ik bv. niets te tekenen wat over Syrie gaat, de berichtgeving is zo chaotisch en verschillend, ik weet niet waar ik voor teken en zo zijn er wel meer onderwerpen waar ik me niet aan waag.

Tegen Monsanto vond ik wel een goeie!

 
Daar zeg je mijns inziens iets heel belangrijks Marijan. Als je niet weet waar je precies voor tekent, kan je beter niet tekenen. Bij Avaaz weet ik nooit precies waar ik voor teken, dus laat ik het liever achterwege. Bovendien moedigt het aan om lui te zijn. lekker vanuit de luie stoel de wereld redden en verder niets meer doen.

 
Ik denk dat je beide kunt doen, en tekenen voor een (betrouwbare) petitie, en ondertussen je eigen wereld verbeteren. En reken maar dat ik de hardloopschoenen aan zou doen om een rondje te rennen voor het goede doel als ik daarmee bijv. Monsanto kon verdelgen, maar helaas lukt dat niet. Ik ga mijn dochter ook letterlijk leren: verbeter de wereld begin bij jezelf. Misschien een dooddoener, maar ik kan me er toch goed in vinden :)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.458
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan