Australië

'Positief geval op de vlucht': Australië jaagt op met corona besmette man​

 
Mike Verest (Leefbewust) via TG:

Australië wordt op 31 augustus door truckers platgelegd om "de regering te ontmantelen."

Burgers in Australië praten nu openlijk over het omverwerpen van hun regering en coördineren
openlijk een eerste staking: een landelijke stillegging van het vrachtwagenverkeer vanaf 31 augustus.

NIETS zal worden vervoerd totdat de regering weer onder controle van de burgers komt. 💪🏼
 


Deze man heeft het begrepen!!!

IK WIL VLEES

sorry

IK MOET VLEES!!!
 


Deze man heeft het begrepen!!!

IK WIL VLEES

sorry

IK MOET VLEES!!!
Voor de plantenetende nieuwelingen hier:

Je dacht dat je wakker was, maar zo lang je het voedingspatroon van Satan (vegetarisme/veganisme) aanhangt ben je evengoed medeplichtig aan het kwaad.

Mike
 
Bericht uit eerste hand van vrienden die al ruim twee maanden buiten Sydney in hun camper leven omdat ze net voor de Sydney lockdown even gingen kamperen.

De schappen met wat zij eten zijn leeg. De opstand is voelbaar. Ze gaf aan dat er wet in de maak is die ervoor zorgt dat niemand dadelijk meer een huis bezit. Ze voelen hoe t net zich aan t sluiten is.

Maar wat wel mooi is, laatst waren ze op t strand en werden ze gewaarschuwd dat er twee agenten liepen om mensen te bekeuren. Zij snel de zee in om te gaan ‘sporten’. Het mooie wat gebeurde is dat iedereen naderhand samenkwam en er prachtige verbindingen en nieuwe vriendschappen ontstonden! Het tegenovergestelde van wat de ‘bedoeling’ was gebeurde juist.

Goede telegram groep om te volgen ivm Australië.


Sandra
 
Bericht uit eerste hand van vrienden die al ruim twee maanden buiten Sydney in hun camper leven omdat ze net voor de Sydney lockdown even gingen kamperen.

De schappen met wat zij eten zijn leeg. De opstand is voelbaar. Ze gaf aan dat er wet in de maak is die ervoor zorgt dat niemand dadelijk meer een huis bezit. Ze voelen hoe t net zich aan t sluiten is.

Maar wat wel mooi is, laatst waren ze op t strand en werden ze gewaarschuwd dat er twee agenten liepen om mensen te bekeuren. Zij snel de zee in om te gaan ‘sporten’. Het mooie wat gebeurde is dat iedereen naderhand samenkwam en er prachtige verbindingen en nieuwe vriendschappen ontstonden! Het tegenovergestelde van wat de ‘bedoeling’ was gebeurde juist.

Goede telegram groep om te volgen ivm Australië.


Sandra
In ons landje [NL] merk je dat ook. Mooi hoe het hele C verhaal [een deel van] de bevolking heeft geholpen meer begaan te zijn met elkaar. Het verhaal is dan ook niet voor niets [zoals alles in het leven].
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.751
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan