assymetrie in gezicht verhelpen met orthotropics

organica

New member
Hallo,

Ik ben mezelf al een aantal jaar aan het verdiepen in www.claimingpower.com
en orthotropics. ik zou heel graag mijn gezichtsvorm willen verbeteren. Het zou zo fijn zijn als er hier in nederland ook mee gewerkt word.
Als iemand meer info heeft over bepaalde behandeltechnieken in nederland dan hoor ik het heel graag. Ik weet gewoon niet waar ik moet zijn en waar te beginnen. Myobrace al geprobeerd maar dat was geen succes.

Alvast bedankt
 
Ben al bij praktijk solleveld geweest, hij kwam met de myobrace, dit werkte helaas niet. Kennen jullie de website www.claimingpower.com ?
Wie zou me kunnen helpen. Wil zo graag geholpen worden
 
Deed de myobrace ook niks met je gebit?


Ik heb daar aan gedacht want ik zou mijn gebit wel iets meer naar buiten willen hebben of ietwat breder? Of gaat dat niet meer op je 36e :-)


Sorry maar met je eigen vraag kan ik je niet helpen..
 
nee dat ging helaas niet. Er moeten denk ik meer drastische maatregelen genomen worden zoals orthotropics. Zit in Londen. Heb al gebeld, want wilde daar graag naartoe maar op dit moment kunnen ze me niet helpen omdat ze nog onderzoek aan het doen zijn met volwassenen. Over 9 maanden kan ik wel een afspraak maken. Ze kunnen het gezicht van een volwassen ook verbeteren. Dus alles is mogelijk.
Bot kan van vorm veranderen, dus gezichtsverbreding en dergelijke is allemaal mogelijk. Kijk maar eens op de hun website en kijk ook maar eens op www.claimingpower.com dan gaat er echt een wereld voor je open.

Hoop dat steeds meer nederlanders op den duur hier van op de hoogte zijn zodat hier in Nederland er ook mee gewerkt kan worden. Zou zo blij zijn!
 
dit is vreemd zeg, lijkt wel of de website ineens niet meer bestaat. Ik zal eens een mailtje sturen. Stonden zoveel belangrijke dingen op, echt jammer. Heb gelukkig wel wat uitgeprint erover
 
de website www.clamingpower.com lag er even uit maar hij is terug, dus hoop dat iedereen zich hier eens in kan verdiepen. Is echt super interessant! er gaat een wereld voor je open
 
Mij is de site ook al een tijdje bekend. Er staat inderdaad veel handige informatie op. Omdat hier in NL inderdaad niet echt iets voor is pas ik eigenlijk alleen maar de oefeningen toe die in de orthotropics worden toegepast. Dus het door de neus ademen, mond dicht, tong tegen het gehele gehemelte, meer kauwen, correct slikken etc. Voor mij helpt het met name tegen het klemmen/kaakgewrichtspijn. Ik ben erg blij hier tegenaan gelopen te zijn. Het vergt wel veel aandacht, omdat je gewoontes aan het omzetten bent.
 
bij mij lijkt niet mogelijk om heel mn tong mn tegen gehemelte te houden, wel het puntje van mn tong en iets verder, maar heb het idee dat hij niet helemaal aansluit, dit lukt ook niet, enkel door een soort vacuum te zuigen met mn tong, maar dat hou je maar even vol. Verder heb ik geen problemen met kaakgewricht enz maar. hoe denken jullie over starecta? wat zou nou het beste zijn? starecta of orthotropics
 
Hallo,

Ik zie dat je topic inmiddels al een jaar oud is en aangezien ik me ook al een tijdje bezig hou met orthotropics, vroeg ik me af of je al iets hebt gevonden qua behandeltechnieken in Nederland?
 
Ik ben twee weken geleden in aanraking gekomen met Ortotrophics van Dr. Mew. Heel interessant. Vooral de applicatie van BioBlock spreekt me aan. Ik heb heel veel gezocht op internet naar zulke applicaties, zoals HomeoBlock, DNA appliance, ALF, SARPE-operatie, Rapid Maxillary Expander en MyoBrace. Ortotrophics lijkt wereldwijd nog in de kinderschoenen te staan, zeker in Nederland (als die kinderschoenen uberhaupt hier al wel aanwezig zijn). Alleen Dr. Mew en een handjevol doktoren wereldwijd maken gebruik van deze myofunctionele apparaten (vooral in Noord-Amerika en UK). Nu ben ik er achter gekomen dat in Nederland in Barendrecht een tandheelkundige praktijk gebruik maakt van het BioBlock-systeem. Ik denk dat dat zeer interessant is voor jullie om te weten. Ik heb daar nu een afspraak gemaakt. Hopelijk helpt jullie dit.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.285
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan