Aspartaam in melk

Vanmorgen kwam het onderwerp voeding ergens op de koffie weer ter sprake. Nu kwam Rivella even ter sprake, 1 persoon heeft maar 1 nier en diabetes type 1 en vertelde dat Rivella zowiezo een light product is. Ook al staat er geen Light op de fles. Ik meende dat ik alleen op light moest letten om zoetstoffen te weren. Gelukkig had diegene nog een fles staan en verdomd, er zaten wel zoetstoffen in maar die hebben dan een andere naam dan aspartaam, neem aan dat Rivella dus ook rotzooi is?

 
Nu Light een beetje negatief in het nieuws komt halen ze Light er gewoon af vermoed ik en dan drinkt iedereen die bang geworden is van Light dranken het gewoon weer. Je moet ook overal op letten om niet bij de poot genomen te worden.

 
Ja, we zijn zowat de proefkonijnen zo lijkt het wel, want we mogen niet te gezond worden omdat er anders niets aan ons te verdienen valt dus bedenken de machthebbers van alles nog wat om ons ziek te maken tot aan kanker toe dus gaan ze lekker aspartaam in melk doen. Het is buitengewoon onmenselijke krankzinnigheid, maar laat je niet door diepe pijn en ongelukkigheid meesleuren, dat kun je beter uit je hart houden.

Dat de wereld niet het beste met ons voor heeft is ook een teken van degeneratie, het is net een crimineel wat op zich een degeneratief verschijnsel is maar dan op een veel grotere schaal die de macht op ons burgers uitoefent.

Maar hoe meer mensen beginnen te ontwaken en beginnen te beseffen dat de verslechtering van de gezondheid aan voeding ligt maar ook dat we veel meer ongeraffineerd en juist ook vooral veel vet moeten eten zoals de natuurvolkeren dat deden, des te meer kracht kunnen we gezamenlijk bundelen om de hel op Aarde naar de hemel te transformeren :)

Er is hier ook een website van

http://www.aspartaam.nl/

En hier alle producten met aspartaam

http://www.aspartaam.nl/info/producten.php

Die ons burgers ervoor wil waken voor producten waar aspartaam in zit

 
Heb inmiddels een oude fles gevonden. Gewone Rivella zonder light erop.

Zoetstoffen(cyclaamzuur, acesulfaam K, sacharine)

 
Jur,

Waarom ga je niet gewoon rauwe melk drinken? Stukken beter dan welke frisdrank dan ook.

Lia

 
Ik drink bijna nooit geen frisdrank, maar koop soms een fles voor bezoek etc. Gewoon verbaast dat we allemaal voor de gek worden gehouden.

Drink veel melk (nog niet rauw, moet anders), water, karnemelk en thee met melk en kefir van rauwe geitenmelk.

 
Quote:
Gewoon verbaast dat we allemaal voor de gek worden gehouden.


Sta je daar nu nog van te kijken dan?

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan