artikel kinderartsen

fatsnotbad

Administrator
Forumleiding
Ik heb het artikel wat ik uit de krant heb geknipt teruggevonden. Het is van enkele jaren terug, maar de precieze datum weet ik niet. Ik heb ook geen idee hoe ik dit artikel hier geplaatst kan krijgen.

Wie helpt mij?

Citaat : er heerst tegenwoordig een vetheidsfobie. natuurlijk, frituurvetten in chips en zo zijn slecht. vet in koekjes is slecht. maar de natuurlijke vetten in roombotr zijn dit niet, sterker zelfs, ik denk dat de omega-3 vetzuren die er van nature in zitten gezonder zijn dan de chemische varianten in dieetmargarine.

Toch wel een stevige uitspraak, voor een reguliere artse.

Uiteraard het waarschuwende vingertje van patricia schutte in de kantlijn: dit advies kunnen wij niet onderschrijven, blablabla. de dierlijke verzadigde vetten leiden op latere leeftijd tot hart- en vaatziektes :x

 
Hoi Dirtsa,

Daar ben ik ook heel benieuwd naar, hoe je een krantenartikel (in mijn geval de poster voor lezing van Mike) kunt plaatsen op dit forum.

Of een link naar het artikel toe. Maar ja, dan moet het artikel wel ergens staan.

 
Ik zou het graag willen zien en dan kan ik het ook aan mijn ouders laten lezen.

Inderdaad, wat hierboven al gezegd wordt: je kunt het artikel het beste scannen en dan uploaden.

 
Hoi Dirtsa,

Als Erik het in kan scannen dan mag je het naar mij mailen, Erik kan het ook direct van zijn werk naar mij mailen.

Je hebt mijn email adres.

Ik heb net in een ander topic een link naar de poster voor de lezing gezet. Zie hier

Dus als je het bestand van het krantenartikel naar mij mailt zet ik het als link in deze topic.

 
Goedzo Poekie, wij hebben al even gekeken of het werkt ( Erik dan :lol: )

En...het lukt, zelfs uitvergroten gaat goed.

 
Toppie,

Je had ook nog een artikel van een reuma arts, wil je die ook nog plaatsen.

En Erik mag de volgende keer wel jij zeggen hoor in zijn mail. :wink:

 
Komt in orde, maar wordt wel volgende week, morgen is hij vrij, want de jongste wordt morgen 11 jaar. hiep hiep hoera.

kop vh artikel: jodiumtekort in nederland, ruim 6 miljoen mensen zitten in de gevarenzone.

Hij zegt ondermeer: we moeten veel meer onderzoek doen naar de rol van voedsel als sleutel tot een goede gezondheid, en daarbij gaan samenwerken.

 
Alvast gefeliciteerd en een gezellige dag morgen.

Het klinkt ook weer interessant, dat artikel.

 
Het vervelende is echter: er gebeurd helemaal niets mee!

Dit zijn artikels van jaren terug...en waar blijft het vervolg? Als zelfs al de artsen niet eens door kunnen dringen tot hun eigen beroepsgroep?

Ik heb ze uitgeknipt en bewaard omdat ik het soms handig vind dit mijn huisarts of neuroloog onder de neus te drukken, als ik hen vertel waar ik mee bezig ben en waarom ik zo eet.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.777
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan