artiesten die er wel toe doen....

Lees dit stukje riooljournalistiek over de Duitse zangeres Nena (ja, die van die luchtballons) in De Volkskrant:


Iedereen die zich kritisch uitlaat over het fascistische Duitse coronabeleid is 'extreem rechts' of 'antisemetisch' en Bild is een 'boulevardkrant'.

Uiteraard is Sterre, de auteur, een VROUW. En dit is ze dan, het schrijversgenie:

x7NGjkk0_400x400.jpg

Mike
 
Sterre ken ik niet maar haar naam geeft 1reactie 🤮 typisch communistische partij nsbderland (GroenSlinks) hippie ouders met een kaag complex.
Nena een wereld wijf in 83 al en duidelijk nu nog destijds mogen ontmoeten en ze blijft een topper.
Shit toen liep ik al in een groen pak pfff ik wordt oud 🤣🤣🤣🤣
 
Neunundneunzig Luftballons 🎈auf ihrem weg zum Horizont ... PAF 💥 .. scheisse ....von vorne an bitte!
Achtundneunzig Luftballons 🎈auf ihrem weg ....

Weet niet wat het is maar doe mij dan maar deze Sterre. Alkoholisch, maar die geef ik dan wel weg.
 

Bijlagen

  • sterre.jpg
    sterre.jpg
    159,4 KB · Weergaven: 1
Neunundneunzig Luftballons 🎈auf ihrem weg zum Horizont ... PAF 💥 .. scheisse ....von vorne an bitte!
Achtundneunzig Luftballons 🎈auf ihrem weg ....

Weet niet wat het is maar doe mij dan maar deze Sterre. Alkoholisch, maar die geef ik dan wel weg.
Nu ben ik verwend met wijn maar het is, altijd beter dan Sterre van De Völkischer Beobachter
Daar moet je wel heel veel vaten voor leeg drinken om Daarnaast wakker te worden....
En dan de eerste gedachte
De meeste dromen zijn bedrog maar als ik wakker wordt naast jou dan schrik ik nog.
Ik ruik je adem je stinkt uit het bek ...
Je bent het spook dat naast me ligt...
 
Sterre ken ik niet maar haar naam geeft 1reactie 🤮 typisch communistische partij nsbderland (GroenSlinks) hippie ouders met een kaag complex.
Nena een wereld wijf in 83 al en duidelijk nu nog destijds mogen ontmoeten en ze blijft een topper.
Shit toen liep ik al in een groen pak pfff ik wordt oud 🤣🤣🤣🤣
Of dat nu aan een naam gekoppeld is hoe je handelt... Ik ken hier ook een Sterre uit een hele familie waarin niemand vaccineert. Haar vader is een soort God father😆 waarin een schoondochter werkzaam in de zorg wilde vaxxen en te horen kreeg dat ze kon vertrekken als ze dat ging doen 🤣
 
Of dat nu aan een naam gekoppeld is hoe je handelt... Ik ken hier ook een Sterre uit een hele familie waarin niemand vaccineert. Haar vader is een soort God father😆 waarin een schoondochter werkzaam in de zorg wilde vaxxen en te horen kreeg dat ze kon vertrekken als ze dat ging doen 🤣
🤣🤣🤣🤣 ok er zijn uitzonderingen natuurlijk
 
Vind dit altijd wel een mooi kereltje.. komen best goede dingen voorbij af en toe😃

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.684
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan