artiesten die er wel toe doen....

Voor wie het gemist heeft, het verhaal van Brittney Spears:


De Republikeinse politicus Matt Gaetz heeft Brittney nu uitgenodigd om te komen getuigen in het parlement:



Wordt Brittney de eerste artiest die uit de school klapt over MK Ultra mind control? Het is overduidelijk dat haar vader haar 'handler' is, zoals de vader van Michael Jackson en zijn broers en zus dat ook was (is). Liz Crokin hierover:


Mike
 
Een van de meest populaire rappers onder de NL jeugd van dit moment. Nummer is al wel weer een paar maandjes oud maar wel lekker dus ik gooi 'm d'r nog maar ff in:
 
De bekende Duitse zangeres Nena (25/07/2021) :
NENA: “Er is mij gedreigd dat ze de show annuleren omdat jullie niet in je "boxen" gaan... iedereen is vrij om te beslissen, net zoals iedereen vrij is om te beslissen of ze zich willen laten "vaccineren" of niet. Bij mij is iedereen welkom. De hele zaak is hier gepolitiseerd en dat is zeer irritant
Zoals ik al zei, gisteren was het CSD in Berlijn en het was helemaal oké dat 80.000 mensen dicht bij elkaar op straat stonden. Dus schakel de stroom maar uit of haal me met de politie hier van het podium. "I DON'T FUCKING CARE..."
💪
💪
💪

De vraag is niet wat we mogen doen, maar wat we met ons laten doen.
 
De bekende Duitse zangeres Nena (25/07/2021) :
NENA: “Er is mij gedreigd dat ze de show annuleren omdat jullie niet in je "boxen" gaan... iedereen is vrij om te beslissen, net zoals iedereen vrij is om te beslissen of ze zich willen laten "vaccineren" of niet. Bij mij is iedereen welkom. De hele zaak is hier gepolitiseerd en dat is zeer irritant
Zoals ik al zei, gisteren was het CSD in Berlijn en het was helemaal oké dat 80.000 mensen dicht bij elkaar op straat stonden. Dus schakel de stroom maar uit of haal me met de politie hier van het podium. "I DON'T FUCKING CARE..."
💪
💪
💪

De vraag is niet wat we mogen doen, maar wat we met ons laten doen.

Het is en blijft een geweldig mens, en nergens bang voor, en nog steeds in protest geweldig.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan