Aquadraat

G

Guest

Guest
Gisteren kwam ik bij een boerengezin, voor rauwe melk. We geraakten aan de praat, en ze vertelde dat ze al heel wat aanpassingen aan hun boerderij hebben gedaan. Ze hebben de broncorrector, een vitaliser, en dronken Aquadraat. Ik heb een glas Aquadraat op het smaakte een beetje vreemd, het zou zuurstof verrijkend moeten zijn volgens de beschrijving op internet.

Dit is wat ik er over gevonden heb.

"In normaal drinkwater zit ongeveer 41 % zuurstof. Door een specifieke behandeling van het water ontstaat er een andere watersamenstelling waardoor dit water in staat is extra zuurstof te koppelen HO16. Dit betekent dat er in Aquadraat ruim 140 % zuurstof zit. Het moge duidelijk zijn dat dit voor het lichaam zeer gunstige ondersteuning bied bij de stofwisseling en uithoudingsvermogen. Testen bij sporters leert dat het uithoudingsvermogen verbeterd en de verzuring later intreed. Kortom een natuurlijke manier om prestaties te verbeteren. Door het reinigende effect wat normaal gesproken al een effect is van water en het extra zuurstof ontstaat een unieke combinatie."

Nou vraag ik mij af hoe ze dat Aquadraat maken. Zou er extra waterstofperoxide inzitten of extra negatieve ionen. 10 liter voor 14 euro, dat vind ik nogal wat.

Wie weet hoe dit zit?

 
Hoe kan ergens nu 140% van iets inzitten? Dus hoe kan een glas water nu gevuld zijn met 140% zuurstof?

 
Ja, dat dacht ik ook gelijk. Waarschijnlijk bedoelen ze dat er in Aquadraat 140% MEER zuurstof zit dan in gewoon water.

 
Zou je volgende keer kunnen linkje naar de info die je geeft? Dan hoeven we niet zelf te zoeken..

OP de site van aquadraat zie ik het het niet staan.

Komt het hier vandaan? http://www.guidosanen.com/aquadraat.htm

140% Zonder verder uitleg.

HO16 Wat is dat? Voor zover ik kan vinden bestaat het niet.

(de rest van de website is ook niet WAPF waardig)

 
Ik dacht al wel eens van zoiets in de aard gehoord te hebben. Mogelijk ivm Patrick Flanagan, maar ik vind het niet meer terug. Hier spreekt hij wel over opp.spanning:

www.spiritofmaat.com/archive/dec3/flanagan.htm

Deze is ook interessant, lijkt mij, en levert dus een lagere opp.spanning op voor betere vochtopname:

www.jonbarron.org/natural-health/newsletter-magnets-bioavailability-water

www.jonbarron.org/natural-health/water-bioavailability-magnets

Verder zou ik het moeten herlezen en eindelijk eens maken... Of komkommers persen :)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.692
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan