app voor iphone

G

Guest

Guest
hoe leuk zou het zijn om een app te hebben met alles over WAP

iemand een idee?

 
Dan zou je eerder een app moeten maken met wapf recepten, info staat overal op internet, hooguit een samenvatting maken van wapf.

 
Leuk idee. Ik zou het daar wel eens een keer met Mike over kunnen hebben om een app te maken met het gedachtegoed van Weston Price, alsmede een receptenboek. Moeten we wel even kijken hoe we dit crossplatform (Android/iPhone) kunnen maken.

Een rauwe melk app lijkt me ook wel cool die automatisch aan de hand van het GPS-signaal de dichtstbijzijnde melkboer aangeeft met een route per fiets of auto.

 
ik zou graag er een onderdeel in willen hebben om mijn koolhydraten bij te houden. Nu heb ik wel een maar daar tellen ze calorien en vetten en daar wordt ik dan weer nerveus van als ik kijk hoeveel calorien ik binnen krijg. hoef ik niet te weten.

ook zou je een verbinding met dit forum kunnen maken net als face book en alle andere multi media.Een lijst met leveranciers van de producten die we gebruiken enz enz

lijkt me geweldig.

hoop dat er nog meer respons op komt.

:D

 
Vooral die boerderijvinder lijkt me een leuk plan :D

Overigens ben ik ook wel voor recepten en boodschappenlijsten, hoor ;)

En dan idd wel voor iPhone én Android...

 
leuk gevonden marinus, alsof je een spraakgebrekje hebt hahahah.

We komen vast wel ergens met het idee. weet alleen niet hoeveel werk het is en hoe je zoiets maakt. ZOu ik wel willen doen maar ben nogal een digibeet weet je....

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.841
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan