Antarctica

Heb er ook wel eens iets over gelezen/gezien. Heb t nog ergens op mijn telefoon. Nooit echt uitgezocht.Bekijk bijlage 23952
Ja die liet zij mij ook zien! Maar deze kaart moeten verschillende plasmakoepels voorstellen dus volgens haar zijn er 88 aardes zoals deze maar met andere beschavingen? Hoe kunnen ze dat eigenlijk bewijzen de makers van die kaart? Erg specifiek dat aantal.
De elite laten 88 ook terugkeren in symboliek en dat is niet voor niks zei ze. Ook bij de uitreikingen van een evenement in Amerika ben ff de naam kwijt, verscheen de gastvrouw in een baljurk met nummer 88 op haar borst.
 

Huh, was Antarctica een continent zonder ijs?​

Ja, daar is nog steeds land te vinden volgens relatief recente waarnemingen.
Daarom mag niemand er meer komen.
Slechts een 'randje ijs' :)
 
Gister mijn schoonzusje op bezoek en die is helemaal in to the Domes. Volgens haar zijn er veel meer werelden en is onze aarde veel groter dan we mogen weten. Na antartica is ee nog veel meer land en daarom mogen wij daar niet komen. Ook via predictieve programmering en symboliek proberen [ZE] ons wat waarheden te laten zien maar niet alles uiteraard.
Hier is 1 vd video’s die zij mij liet zien..


Interessant.
 
Apart dat een kwart van Antartica ongeclaimd is.
Niemand die het kan claimen. Je mag er zonder 'toestemming' niet eens komen binnen een afstand van 60 mijl. Slechts een klein stukje van een schiereilandje van Antartica mag je als 'gewone burger' bezoeken onder streng toezicht.
 
Niemand die het kan claimen. Je mag er zonder 'toestemming' niet eens komen binnen een afstand van 60 mijl. Slechts een klein stukje van een schiereilandje van Antartica mag je als 'gewone burger' bezoeken onder streng toezicht.
Ja wat verbergen ze daar🤔 liggen er nog andere werelden achter?
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Volgens dit filmpje van Admiraal Byrd wel. Volgens zeggen de eerste en enige(?) die daar is geweest


In ieder geval de enige die het voor het grote publiek heeft kunnen vertellen.
Niet lang daarna werd Antarctica volledig afgesloten voor iedereen - behalve voor 'speciaal geselecteerden' natuurlijk.
Een jaarlijks vele miljarden kostende internationale militaire operatie om een klupje pinguins en natuur te beschermen.
Heel geloofwaardig 🤣
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.854
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan