Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Ik wil het onderwerp Antarctica verdiepen op een overzichtelijke manier.
Als start gebruik ik de driedelige serie Antarctica Unveiled van Cliff High.
Alle delen zijn te vinden via deze link (eerder gedeeld in Great Awakening):
roserambles.org
In deel 1 rond minuut 40 (hier heb ik de docu vandaag opgepakt benoemt Cliff een nucleaire ramp in Antarctica eind jaren 70 onder Amerikaanse verantwoordelijkheid. Het staat niet op de Wikipedialijst van rampen op Antarctica, overigens wel opvallend veel vliegtuigrampen.
en.m.wikipedia.org
Tevens is er veel antracite coal in Antarctica aanwezig. Het hoeft enkel opgeëist te worden niet meer gewonnen.
Cliff trekt de theorie in twijfel dat de polen koud zijn door de kanteling van de aarde richting de zon. Tevens is er geen enkele planeet die om de evenaar van de zon draait. (1 u, 12 m)
Het heelal is spiraalvormig, niet heliocentrisch.
Als start gebruik ik de driedelige serie Antarctica Unveiled van Cliff High.
Alle delen zijn te vinden via deze link (eerder gedeeld in Great Awakening):

New Clif High: Antarctica Unveiled Part 1 2 3 April 16, 2022
_________________________________________________________________ Clif High has a patent on computer-assisted reading technology which allows reading from computer screens at up to 2000 words per m…

In deel 1 rond minuut 40 (hier heb ik de docu vandaag opgepakt benoemt Cliff een nucleaire ramp in Antarctica eind jaren 70 onder Amerikaanse verantwoordelijkheid. Het staat niet op de Wikipedialijst van rampen op Antarctica, overigens wel opvallend veel vliegtuigrampen.
List of disasters in Antarctica by death toll - Wikipedia
Tevens is er veel antracite coal in Antarctica aanwezig. Het hoeft enkel opgeëist te worden niet meer gewonnen.
Cliff trekt de theorie in twijfel dat de polen koud zijn door de kanteling van de aarde richting de zon. Tevens is er geen enkele planeet die om de evenaar van de zon draait. (1 u, 12 m)
Het heelal is spiraalvormig, niet heliocentrisch.
Laatst bewerkt: