Anne voorstellen

AnneK

New member
Hoi allemaal!

Ik ben Anne, heb helft vd lezing gehoord via opname.
Zou graag meer horen.
Mijn geschiedenis met vaccins is niet zo best, ik kreeg in 2003 guillain barre na griepvaccin, 2 jaar ziek geweest, heb het nauwelijks overleefd, maar ben er nog
De huisarts probeerde mij met de prik te ondersteunen na een zware periode. Het overlijden v mijn broer aan aids hoorde daarbij.

Mijn reis is voorlopig niet afgelopen, de pharmacie heeft mij erg veel afgenomen.
Xx
 
Hallo Anne,
Welkom hier.
Je zult zeker en vast nooit meer een vaccin nemen.
Ik heb snel even gegoogeld wat GBS voor een ziekte is. Daar word je niet vrolijk van.

Ben je nu weer helemaal oke of zijn er nog rest-verschijnselen.
Waarmee heb je het meeste succes gehad om weer beter te worden.
Voeding? Supplementen? orthomoleculair?
groetjes, Romagi.
 
Veel bewegen, nog last van neuropathie en allergieën. Wel veel verbeterd, slik dagelijks loratadine tegen histamine allergie
Voornamelijk natuurlijk eten, vit, nu preventief iv.
Beweging is voor mij een must.
Mag nooit meer een prik hebben dus spannende tijden nu
 
Welkom Anne.
Bedoel je met 'iv' ivermectine? Zo ja, hoe heeft dat bij jou uitgepakt? Had je ontgiftingsverschijnselen? en hoe reageert je histaminespiegel?
Ben even nieuwsgierig omdat ik zelf ook (extreme) histamineklachten heb en daardoor niet kan ontgiften en dus geen ivermectine durf te gebruiken.
 
Ik voel me veel beter, fitter , en rustiger.
Ik slik nog loratadine nu, heb geen klachten , maar weet dat pas echt goed als ik zou stoppen met loratadine dat ga ik binnenkort na het wintergriepseizoen proberen . Ik vind het tot nu toe een grote verbetering.
 
Vitamine B3 werkt tegen histamine. De flushes die het geeft betekent dat de afvalstoffen naar de oppervlakte gevoerd worden.


Kers op de taart: Zet dit in samen met het jodium protocol en er gaat een heel ander leven voor je open:
 
Wat goed om te horen, Anne, dat ivermectine jou heeft geholpen! Mag ik vragen wat jouw dosering precies was? En je had dus geen tijdelijke toename van histamine tijdens het ontgiften? Ik hoop dat het effect voor je blijft, nadat je stopt met loratadine.

Heks, bedankt voor je tips, ik houd ze in mijn achterhoofd. Voor nu zijn die middelen helaas nog geen optie voor mij.

Ik doe wel een behandeling waarbij ik op een dieper niveau ontgift, en dat lukt tot nu toe wel, maar omdat dit maar heel langzaam gaat, kijk ik ook om me heen naar bijv. een kleine kuur ivermectine. Ik moet zeer voorzichtig zijn, omdat ontgiften voor mij tot extreme klachten kan leiden.
 
Wat goed om te horen, Anne, dat ivermectine jou heeft geholpen! Mag ik vragen wat jouw dosering precies was? En je had dus geen tijdelijke toename van histamine tijdens het ontgiften? Ik hoop dat het effect voor je blijft, nadat je stopt met loratadine.

Heks, bedankt voor je tips, ik houd ze in mijn achterhoofd. Voor nu zijn die middelen helaas nog geen optie voor mij.

Ik doe wel een behandeling waarbij ik op een dieper niveau ontgift, en dat lukt tot nu toe wel, maar omdat dit maar heel langzaam gaat, kijk ik ook om me heen naar bijv. een kleine kuur ivermectine. Ik moet zeer voorzichtig zijn, omdat ontgiften voor mij tot extreme klachten kan leiden.
Voor ontgiften is er ALTIJD jodium nodig [Dr. Mark Sircus].
Geen enkel detox protocol mag zonder jodium.
Bedenk daarbij ook nog eens dat meer dan 90% jodium deficiënt is.

Geen wonder dus dat ontgifting tot extreme klachten leidt.
 
Voor ontgiften is er ALTIJD jodium nodig [Dr. Mark Sircus].
Geen enkel detox protocol mag zonder jodium.
Bedenk daarbij ook nog eens dat meer dan 90% jodium deficiënt is.

Geen wonder dus dat ontgifting tot extreme klachten leidt.
Stop eens met roeren in je ketel heks, de detox protocollen zijn verzonnen om geld op te brengen.
Al die zogenaamde natuur genezers schieten net als big farma in de stress om ivm omdat het een detox doet voor een paar cent, ze zien dus hun inkomen verdwijnen....
 
Stop eens met roeren in je ketel heks, de detox protocollen zijn verzonnen om geld op te brengen.
Al die zogenaamde natuur genezers schieten net als big farma in de stress om ivm omdat het een detox doet voor een paar cent, ze zien dus hun inkomen verdwijnen....
Hier zijn we het oneens Sailor en ga je m.i. te kort door de bocht.

Blijkbaar willen mensen detoxen en ik waarschuw ze door te laten zien waarom ze eraan onderdoor gaan.

Ieder z'n ervaring en deskundigheid.
 
Heks je weet niets, we hebben te maken met een bio wapen en kom niet aan met protocollen want dit is andere koek, alles wat je geleerd hebt van natuurlijke geneeswijzen en detox kan zo de vuilnis bak in.
En nog steeds vinden de natuur genezers dit onzin want hun kassa moet rinkelen
 
Heks je weet niets, we hebben te maken met een bio wapen en kom niet aan met protocollen want dit is andere koek, alles wat je geleerd hebt van natuurlijke geneeswijzen en detox kan zo de vuilnis bak in.
En nog steeds vinden de natuur genezers dit onzin want hun kassa moet rinkelen
Je bent een meester in alles van tafel gooien, weglachen en andermans wijsheden na te praten.
Je kent mij en weet dat ik niets weet.

Chapeau weer voor deze knappe staaltjes.
 
Wat is de mening van Weston Price over detoxen? Als natuurvolkeren soms lange tijd zonder voedsel (of weinig) voedsel moesten leven en misschien ook zonder genoeg water dan hadden ze een natuurlijke detox toch? Bovendien hadden ze dan ook te weinig van bv vit C en een andere keer weer te veel. Hun lichaam was daar dan wel aan gewend geraakt.
 
Wat is de mening van Weston Price over detoxen? Als natuurvolkeren soms lange tijd zonder voedsel (of weinig) voedsel moesten leven en misschien ook zonder genoeg water dan hadden ze een natuurlijke detox toch? Bovendien hadden ze dan ook te weinig van bv vit C en een andere keer weer te veel. Hun lichaam was daar dan wel aan gewend geraakt.
Ivermectine is specifiek tegen parasitaire eiwit verbindingen dus ook Spike eiwitten, sarscov2 is een eiwit verbinding net als alle biologische wapens en giftig voor het menselijk lichaam
Ivermectine bind zich aan deze eiwit verbindingen maakt ze onschadelijk zodat ze afgevoerd worden is ontgiften maar net ff niet waar heks in duikt.
Natuur volken hadden inderdaad natuurlijke "detox" En volgens mij als je het natuurlijke groeiseizoen volgt dwz de normale cyclus van Landbouw werkt dat vanzelf de winter met relatief veel kool soorten ook als "detox"
Maar dan moet de de supermarkt zooi niet gebruiken... Maar zelf verbouwen of bij een organische boer kopen
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Wat is de mening van Weston Price over detoxen? Als natuurvolkeren soms lange tijd zonder voedsel (of weinig) voedsel moesten leven en misschien ook zonder genoeg water dan hadden ze een natuurlijke detox toch? Bovendien hadden ze dan ook te weinig van bv vit C en een andere keer weer te veel. Hun lichaam was daar dan wel aan gewend geraakt.
Weston Price noemde vit. A de koning van de ontgiftende vitamines, tot op de dag van vandaag een veelvuldig over het hoofd geziene vetoplosbare vitamine, ook in de alternatieve wereld. Daarnaast is je galblaasvan cruciasl belang voor ontgifting. Velen hebben een verminderde lever- en galblaaswerking door een trage galstroom. Als je hieraan werkt zal je vermogen om welke toxische rommel dan ook weg te werken aanzienlijk toenemen.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.778
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan