Angelina Jolie laat preventief borsten verwijderen

cham

New member
Angelina Jolie laat preventief haar borsten verwijderen, haar moeder is eerder aan borstkanker overleden. Ze denkt het "kwaadaardige gen" ook te dragen. Krijg echt een naar gevoel bij zo'n bericht!

 
Ze zijn zo rijk dat ze zo denken alles op te lossen. Ze zal wel denken, dan maar weg ermee ik heb genoeg geld om kunstborsten te laten zetten, die ik ook naar mijn smaak kan richten. Nu hoef ik me niet mee druk te maken over kanker.

 
zo'n drie honderd vrouwen per jaar doen dit ook in Nederland.. :?

Volgens de artsen had ze 87% kans op borstkanker. Ze zeggen niet 85 of zo, nee 87% zo lijkt het of ze het tot de procent nauwkeurig kunnen bereken terwijl dat natuurlijk allemaal maar een beetje giswerk is.

 
Hoop dat ze het voor haar gevoel goed eraan doet ! ... Ook al poen en roem, het zijn en blijven mensen..vaak hele onzekere

En ziek zijn of worden gun je niemand!

Dappere beslissing Jolie!

 
Maar het beroerde is dat 'bekende' mensen vaak een 'voorbeeld' zijn voor de 'gewone' mens, althans zo worden ze gezien.

De farmacie heeft een 'slachtoffer' gevonden in de vorm van een bekende persoon en hoopt waarschijnlijk op volgers.

Dus maar hopen dat hiermee niet een 'hype' is geboren......

@Chantie, door haar borsten weg te laten halen blijft de kans op kanker wel bestaan hoor. Ze geeft aan dat haar kans is gedaald van 87% naar 5%. Die garantie kunnen ze haar niet geven. Als zij niet de juiste voeding tot haar neemt (of weg laat) dan heeft zij net zoveel kans op kanker als dat ze haar vrouwelijkheid wel had gehouden.

Ik vind het geen dappere beslissing, het is voor haar besloten. Ze hebben net zolang op haar ingepraat tot zij die 'beslissing' heeft genomen, ik hoop dat ze er geen spijt van krijgt.

Lia

 
Haar eierstokken zijn ook een groot 'gevaar' en zullen er ook wel uitgehaald worden, als dat al niet gebeurd is, naja dan haal die baarmoeder er ook maar gelijk uit, kun je ook geen baarmoederhalskanker krijgen. We hebben allemaal 100% kans om te sterven, zullen we er maar mee ophouden?

Beslissingen gebaseerd op angst vind ik niet dapper. Genetisch/erfelijke bepaald wil helemaal niet zeggen dat je het krijgt, al willen ze dat ons graag doen geloven. Die zogenaamde kansberekeningen leveren wel heel veel nieuwe klanten op, mensen die niet eens kanker hebben kunnen nu behandeld worden als patiënten: kassa.

Hier is het nog iemand mee eens

http://www.naturalnews.com/040334_Angelina_Jolie_double_mastectomy_breast_cancer_prevention.html

Ik ga mijn eigen post hierover van een half jaar geleden geleden ook nog een keer neerzetten, is weer helemaal actueel.
Quote:
De relatie van vrouwen en hun borsten is dan ook totaal verstoord. Borsten zijn er om de kinderen mee te voeden zo simpel, maar dat is het al lang niet meer. Industriële babyvoeding heeft de moedermelk verdrongen toen moeders verteld werd dat moedermelk dioxines bevatten en kunstvoeding beter zou zijn. Ondanks dat iedereen op de hoogte is van de voordelen van moedermelk wordt er maar al te snel voor kunstvoeding gekozen en iets wat vanzelf zou moeten gaan is nodeloos gecompliceerd geworden. Aanstaande moeders lezen boeken over voedingsschema's, juiste manier van happen, voedingshoudingen en groeicurves, in stand gehouden door consternatiebureaus. Vrouwen zitten in hun hoofd en hebben geen vertrouwen in de natuur, het gaat maar al te vaak niet goed, je hoort ellendige verhalen over borstontstekingen tepelkloven, spruw en andere toestanden. Kunstvoeding is ook makkelijker als je na zwangerschapsverlof weer aan het werk moet.

Daarnaast zijn borsten totaal geseksualiseerd, vrouwen geven makkelijker hun partner de borst dan hun kinderen. Voelen zich ongemakkelijk en zijn verward om ze te gebruiken waar ze voor zijn gemaakt

Ingegeven door de enorme angstcultuur die er rond kanker en erfelijke belasting is gecreëerd, zijn borsten ook nog een risicofactor van kanker geworden.


 
Wat ik ook weer zo teleurstellend vind is de zoals gewoonlijk totale slaafsheid van de media en wetenschap t.o.v. de farma maffia. Geen woord kritiek gezien over deze theorie dat een mutatie op een bepaald gen de kans op borstkanker met een bepaald percentage verhoogd. Het wordt allemaal maar voor waar aangenomen terwijl dat helemaal niet wetenschappelijk is vastgesteld.

Doet mij een beetje denken aan het HPV verhaal. De discussie gaat nu vooral over wel of niet prikken op 12 jarige leeftijd en jongens misschien ook blablabla.

Maar niet meer over of het eigenlijk wel helpt, nog even los van de eventuele risico's.

En dat bewijs is gewoon helemaal niet aanwezig! Het is gewoon een aanname, een theorie..

Vrouwen met baarmoederhalskanker hebben vaak (of altijd) vaginale wratten, vaak maar niet altijd betreft dat het type 17 en 57 of zo en daar hebben wij een vaccin voor.

Er zijn tientallen andere types maar die laten we voor het gemak maar even achterwege.

Bijna alle vrouwen zijn 'besmet' met deze twee pappiloma virussen maar 99,9% krijgt geen baarmoederhalskanker.

HPV, welk type dan ook, is niet de oorzaak van baarmoederhalskanker dat kan een 9 jarige nog bedenken maar men gaat lekker door met deze waanzin

 
fijne lezing Mike, om nog beter te kunnen begrijpen hoe dat nou zit met die "virussen".

 
En inderdaad ook de eierstokken..

http://mobiel.nu.nl/overig/3475567/angelina-jolie-wil-eierstokken-laten-verwijderen.html

 
De eierstokken er ook nog uit?

Het zal haar duur komen te staan: de eierstokken produceren ook schildklierhormoon: ze zal vervroegd in de overgang komen.

Hoe stom kun je zijn als je zoiets overweegt.

 
Quote:
Onder het artikele zag ik dat mensen zelfs eraan twijfelen of ze haar borsten al dan niet echt heeft laten verwijderen.



dit was mijn eerste gedachte toen ik dit van de week in het nieuws zag!

 
Quote:
Onder het artikele zag ik dat mensen zelfs eraan twijfelen of ze haar borsten al dan niet echt heeft laten verwijderen.


Dat was ook mijn gedachte, want wie gaat dat controleren? Brad Pitt misschien, maar die weet natuurlijk meer dan wij.

En voor de eierstokken geldt hetzelfde. Angelina Jolie laat zich makkelijk voor allerlei karretjes spannen, dus ik vind het verhaal van Mike Adams niet eens zo ver gezocht.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan