Haar eierstokken zijn ook een groot 'gevaar' en zullen er ook wel uitgehaald worden, als dat al niet gebeurd is, naja dan haal die baarmoeder er ook maar gelijk uit, kun je ook geen baarmoederhalskanker krijgen. We hebben allemaal 100% kans om te sterven, zullen we er maar mee ophouden?
Beslissingen gebaseerd op angst vind ik niet dapper. Genetisch/erfelijke bepaald wil helemaal niet zeggen dat je het krijgt, al willen ze dat ons graag doen geloven. Die zogenaamde kansberekeningen leveren wel heel veel nieuwe klanten op, mensen die niet eens kanker hebben kunnen nu behandeld worden als patiënten: kassa.
Hier is het nog iemand mee eens
http://www.naturalnews.com/040334_Angelina_Jolie_double_mastectomy_breast_cancer_prevention.html
Ik ga mijn eigen post hierover van een half jaar geleden geleden ook nog een keer neerzetten, is weer helemaal actueel.
Quote:
De relatie van vrouwen en hun borsten is dan ook totaal verstoord. Borsten zijn er om de kinderen mee te voeden zo simpel, maar dat is het al lang niet meer. Industriële babyvoeding heeft de moedermelk verdrongen toen moeders verteld werd dat moedermelk dioxines bevatten en kunstvoeding beter zou zijn. Ondanks dat iedereen op de hoogte is van de voordelen van moedermelk wordt er maar al te snel voor kunstvoeding gekozen en iets wat vanzelf zou moeten gaan is nodeloos gecompliceerd geworden. Aanstaande moeders lezen boeken over voedingsschema's, juiste manier van happen, voedingshoudingen en groeicurves, in stand gehouden door consternatiebureaus. Vrouwen zitten in hun hoofd en hebben geen vertrouwen in de natuur, het gaat maar al te vaak niet goed, je hoort ellendige verhalen over borstontstekingen tepelkloven, spruw en andere toestanden. Kunstvoeding is ook makkelijker als je na zwangerschapsverlof weer aan het werk moet.
Daarnaast zijn borsten totaal geseksualiseerd, vrouwen geven makkelijker hun partner de borst dan hun kinderen. Voelen zich ongemakkelijk en zijn verward om ze te gebruiken waar ze voor zijn gemaakt
Ingegeven door de enorme angstcultuur die er rond kanker en erfelijke belasting is gecreëerd, zijn borsten ook nog een risicofactor van kanker geworden.