Alternatieve geneeswijzen

Fries Foar Frijhiid

Well-known member
Hierbij een encyclopedie voor medicatie bij diverse pijnen, ziektes en aandoeningen. De opstellers van dit document gaan uit van een holistische visie op gezondheid en wetenschappelijk bewijs.
 

Bijlagen

  • The_Encyclopedia_Of_Medical_Breakthroughs_&_Forbidden_Treatments.pdf
    1,7 MB · Weergaven: 23
  • Leuk
Waarderingen: gse
alternatief of gangbaar, wat zou het zijn, kort filmpje van Judy Milkovitch,
zij spreekt over medicijn Suremin wat autisme zou kunnen omkeren.
Ik krijg het filmpje niet gedeeld, dus heb link verwijderd, maar vond wel een link over Suremin
health.ucsd.edu
 
Nu maak je me wel heel nieuwsgierig naar dat filmpje!

Mike
ik krijg er geen link van gemaakt, ben al even aan het zoeken voor dat filmpje maar lukt nog niet en geen zin om nog een uur daarmee bezig te zijn, mijn dag gaat toch al veel te snel. Het staat in een link over dat gevaccineerden, de niet gevaccineerden besmetten. Dat wilde ik niet delen vanwege de verwarring en onduidelijkheid erover, maar dan toch maar kijken of ik die link wel kan delen. Even naar beneden scrollen voor Judy Mikovits https://mypatriotsnetwork.com/patri...ines-are-having-on-others-including-dead-pets
 
ik krijg er geen link van gemaakt, ben al even aan het zoeken voor dat filmpje maar lukt nog niet en geen zin om nog een uur daarmee bezig te zijn, mijn dag gaat toch al veel te snel. Het staat in een link over dat gevaccineerden, de niet gevaccineerden besmetten. Dat wilde ik niet delen vanwege de verwarring en onduidelijkheid erover, maar dan toch maar kijken of ik die link wel kan delen. Even naar beneden scrollen voor Judy Mikovits https://mypatriotsnetwork.com/patri...ines-are-having-on-others-including-dead-pets
 
Ik ben blij dat je dat artikel in context plaatst, want anders was ik weer pislink geworden om de disinfo die ingezet wordt om ons uit elkaar te drijven in groepen van gevaccineerdsn en niet-gevaccineerden, maar daardoor was ik dan wel dat filmpje van Judy Mikovits misgelopen. Ik was al eerder op het spoor gekomen van Suramine dankzij haar, vorig jaar mei schat ik. Dank voor de tip!

Mike
 
het is sowieso niet te vermijden om met gevaccineerden in aanraking te komen. Dat is ook niet wat ik wil, zijn evengoed mensen waar ik van houd. Het is zoals het is. Wat ik wel probeer op basis van buikgevoel onze dochter te beschermen die toch al o zo kwetsbaar is. Zij kan niet voor zichzelf opkomen, dat moeten wij (ik) doen!
 
het is sowieso niet te vermijden om met gevaccineerden in aanraking te komen. Dat is ook niet wat ik wil, zijn evengoed mensen waar ik van houd. Het is zoals het is. Wat ik wel probeer op basis van buikgevoel onze dochter te beschermen die toch al o zo kwetsbaar is. Zij kan niet voor zichzelf opkomen, dat moeten wij (ik) doen!
Helemaal mee eens. Dat zou betekenen dat overal waar je gaat of staat zoals bv in een winkel aan anderen zou moeten vragen of ze gevaccineerd zijn. Nu gebeurd dat andersom natuurlij wel met die bewijzen van vaccins en mondkapjes. Wij niet gevaccineerden zijn volgens anderen weer een besmetting bron. Hoe dan ook, het creeert wel meer verdeeldheid. Begrijpelijk ook de situatie van je dochter.
 
het is sowieso niet te vermijden om met gevaccineerden in aanraking te komen. Dat is ook niet wat ik wil, zijn evengoed mensen waar ik van houd. Het is zoals het is. Wat ik wel probeer op basis van buikgevoel onze dochter te beschermen die toch al o zo kwetsbaar is. Zij kan niet voor zichzelf opkomen, dat moeten wij (ik) doen!
Wel jammer dat men niet aangeeft wat de low-dose is.
Is het in Nederland verkrijgbaar, zonee, hoe prijzig is de import?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.700
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan