Als je nog twijfelde aan wetenschap als teken van krankzinnigheid...

Zijn ze helemaal van de ratten besnuffeld?

Dit is inderdaad een vorm van krankzinnigheid, opsluiten die lui in hun eigen 'clubhuis'.

Babies die nog een heel immuunsysteem op moeten bouwen en dan al vergiftigen.

Dan weet je zeker dat je klanten creëert voor de farmacie en kornuiten.

 
Even ter nuancering:

Zoals het op Niburu staat, is het een sensatieverhaal à la Telegraaf. Ik heb het originele onderzoeksverslag erbij gepakt. "Een korte onderbreking in de borstvoeding is mogelijk de minst gecompliceerde interventie ter vergroting van de effectiviteit van het vaccin en zou geëvalueerd kunnen worden" is wat er staat. Dat is toch wel echt iets heel anders dan "dat vrouwen hun baby's in plaats van borstvoeding vaccins moeten geven" of "raden vrouwen nu af borstvoeding te geven om de 'effectiviteit' van vaccins tegen het rotavirus te stimuleren".

 
Ik wil zoiets niet eens relativeren.

Het blijft volgens mij nog steeds het aanraden, tijdelijk ??, de borstvoeding te onderbreken ivm de vaccinatie. Ook een korte onderbreking van borstvoeding, hoe kort? is niet aan te raden.( risico dat borstvoeding terug loopt, stress bij moeder en kind, kans op borstontsteking) het geven van vaccinaties, zeker op zo'n jonge leeftijd, is niet normaal hoor..

Is er geen enkele arts die eens wakker wordt, en zich achter zijn oren krabt of het wel normaal is op steeds jongere leeftijd, steeds meer vaccinaties in te spuiten bij onze piepkleine baby's?

Moeders voelen dat dit niet goed kan zijn, ik heb er heel wat vertwijfeld gezien op het buro, en ze huilen vaak zelf mee met de baby's. En geloof maar niet dat dit alleen maar is vanwege de prik en het huilen. Baby's huilen wel vaker zonder dat moeders daarvan overstuur raken.

 
Pinklady,

Niburu heeft dit artikel van Natural News vertaald. Jij mag je dan verliezen in de wetenschappelijke 'nuance' waarbij heel 'netjes' en 'verantwoord' een volkomen krankzinnige boodschap verwoord staat, Mike Adams zegt gewoon waar het op staat. Niks geen Telegraaf-stijl, gewoon dwars door de bullshit heen prikken!

Mike

 
Erik, bedankt voor dit geweldige artikel.

Je kunt op je klompen aanvoelen dat er gedraudeerd wordt, dat de onderzoeken niet kunnen kloppen ( want dan zouden de medicijnen veel meer mensen beter moeten maken ipv zieker) maar ik kon alleen maar mijn gevoel kenbaar maken (sommigen noemen mij zelf paranoia, en dat ik geloof in complottheorieen) nu kan ik in ieder geval dit stuk laten lezen.

 
wil niet weten hoeveel moeders hierdoor aan de fles gaan..

 
haha ik bedoel natuurlijk niet zelf aan de fles he...

flesvoeding

 
Ik wil toch een lans breken voor de wetenschap.

Naar mijn idee hebben we het hier vooral over wetenschap die in handen van media en politici is gevallen. Een echte wetenschapper geeft alleen maar weer wat zijn/haar bevindingen zijn met de op dat moment beschikbare informatie. Een goede wetenschapper zal ook altijd open staan voor falsificatie van deze resulaten. Zoals Karl Popper het heeft beschreven. Laten we niet vergeten dat Weston Price ook een wetenschapper was, net zoals Mary Enig, Uffe Ravnskov en nog vele, vele anderen. Wat er uiteindelijk van een onderzoek in de media komt, is bijna nooit wat de wetenschapper zelf heeft geconcludeerd. Hou dat goed in de gaten!! Zonder onze wetenschappers geloofden we nog steeds dat de aarde plat was en maakten we jacht op heksen onder invloed van religieuze fanatici. Ik geef Pinklady geljk, die heeft tenminste de moeite genomen om het onderzoek te lezen en heeft haar eigen conclusie getrokken en zo hoort het ook.

 
Bastiaan,

In tegenstelling tot wat je misschien zou denken ben ik heel erg pro-wetenschap. De namen die je noemt, incl. die van Price, zijn inderdaad voorbeelden van echte wetenschappers. En zo zijn er nog veel meer te noemen! Als ik spreek over 'de wetenschap' heb ik het in werkelijkheid over een religieuze cult die krankzinnigheid als rationaliteit verkoopt in politiek correcte termen en die kennis onderdrukt i.p.v. verspreidt.

Mike

 
Heel veel wetenschappelijk onderzoek heeft last van het Black Swan Theory verschijnsel

Daarnaast haalt men ook nog heel vaak causatie en correlatie door elkaar. Zodanig dat causatie meestal de theorie versterkt en correlatie wordt gebruikt om aanwijzingen voor een betere theorie te bagatelliseren.

Ik heb het hier over 'de wetenschap' want inderdaad, de mensen die echt met belangrijke vondsten komen, worden door de heren 'wetenschappers' meestal verguist en weggehoond omdat dan hun hachje in gevaar komt.

 
Archie60, ik had dat stuk al eens gezien ja. Echt heel sterk geformuleerd. Al ligt Gary Null vaak onder vuur, niemand kan beweren dat hij hier niet een sterk verhaal afsteekt.

Mooi moment als je ziet hoe dat meisje in het groene jasje het verhaal tot zich door laat dringen en zichtbaar breekt.

 
Hierbij aansluitend:

Bron: VPRO tegenlicht, uizending van maandag 12 november 2012

http://tegenlicht.vpro.nl/afleveringen/2012-2013/Expeditie-Beter-Nederland.html

Quote:
Nieuw Zeeland bespaart jaarlijks miljoenen op medicijnkosten dankzij haar ‘Kiwimodel’.

Dit is een aanbestedingsmodel waarbij een raad van bestuur bestaande uit wetenschappers bepaalt welk medicijn bij welke kwaal het beste is. Het bestuur krijgt een budget waarmee het prijzen bedingt met de farmaceutische bedrijven. Op die manier kunnen deze bedrijven geen artsen meer manipuleren om patiënten hun middelen voor te schrijven. Ook hoeven zij geen geld meer uit te geven aan marketing, congressen, leuke reisjes e.d., wat de kostprijs van medicijnen aanzienlijk terugdrijft. Uiteraard stuitte de Minister van Volksgezondheid op grote weerstand van de zijde van de Big Pharma omdat dit model de winst op medicijnproductie aanzienlijk beperkt. Maar ze kreeg de steun van het hele Parlement en wist zo het hoofd te bieden aan die enorme druk. Het geld dat de Nieuw Zeelandse overheid op deze manier bespaart wordt niet geïnvesteerd in fondsen op bijvoorbeeld de financiële markt, maar opnieuw uitgegeven aan nog meer betere en nieuwere medicijnen.

Twee Belgische ‘Kiwiartsen’, Dirk van Duppen en Jacques Germeaux verdiepten zich in de voordelen van het Kiwimodel. Van Duppen concludeerde uit zijn onderzoek dat medicijnen in Nieuw Zeeland tot wel tien keer goedkoper zijn en hij schreef er zelfs een boek over (de cholesteroloorlog). Jacques Germeaux stapte in de politiek en wist de Belgische regering ervan te overtuigen om dit model onder de loep te nemen. Zo reisde er in 2005 een speciale ‘Kiwicommissie’ af naar Nieuw Zeeland om het model te bestuderen voor mogelijke toepassing in België. Maar nog voordat deze senatoren hun reis hadden afgerond, sloeg de farmaceutische lobby haar slag. Uit angst om de grip op de medicijnkeuzen van artsen te verliezen, zette ze de Belgische politici onder druk en dreigde dat het verstrekkende gevolgen zou hebben mocht het Kiwimodel worden doorgevoerd. Dirk van Duppen vertelt dat de Big Pharma tijdens een nachtelijke zitting miljoenen euro’s op tafel legde om het Belgische Kiwiproject’ in de kiem te smoren.

Ook Eurocommissaris Neelie Kroes deed onderzoek naar de farmaceutische kosten en constateerde dat het bedrag dat door de farmaceutische industrie wordt uitgegeven voor marketing van hun medicijnen twee keer zo hoog is als onderzoek naar nieuwe medicijnen.

Een absolute aanrader, deze aflevering. Het geeft een duidelijk beeld van hoe onze overheid miljoenen zou kunnen besparen zonder deze te moeten verhalen op haar burgers!


 
Als de nederlandse overheid toch eens op lange termijn zou kunnen denken, net als de voorbeelden in tegenlicht, komen we al een heel eind verder. Helaas regeert geld..

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.688
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan