Hallo, ik ben nieuw hier op het forum. Ben al een aantal jaren bezig met gezond eten en na het lezen van heeel veel boeken ben ik het meest enthousiast over het Paleo en WAPF principe. Ik eet nu een aantal maanden volgens Paleo en voel me er goed bij. Afgelopen week heb ik voor het eerst biologische rauwe melk gekocht. Mmm, heerlijk! Mijn zoontje van 6 smult er van, maar dochter van 8 is geen melkliefhebber. Voor haar heb ik er een aantal milkshakes van gemaakt met aardbei of banaan en honing. Nu heeft ze sinds gisteren een heleboel vlekjes/bultjes op haar buik. Dit heeft ze al eens eerder gehad na het eten van kakifruit. Mijn eerste gedachte is gelijk: de melk! Ze drinkt normaal nooit melk of karnemelk, maar eet wel yoghurt ed. Ook bij anderen drinkt ze wel eens melkdranken of milkshakes en ze heeft er nooit een reactie op. Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht, dat ze er niet tegen zou kunnen.
De komende dagen maar geen melk tot de vlekjes weg zijn en dan maar weer een keer proberen wat er gebeurt. Een andere gedachte is dat het door de aardbeien komt. Heeft ze normaal geen reactie op, maar heeft ze afgelopen week veel gegeten. Biologische en niet biologisch.
Is het aannemelijk dat ze allergisch is voor rauwe melk? Zou het zo jammer vinden.
De komende dagen maar geen melk tot de vlekjes weg zijn en dan maar weer een keer proberen wat er gebeurt. Een andere gedachte is dat het door de aardbeien komt. Heeft ze normaal geen reactie op, maar heeft ze afgelopen week veel gegeten. Biologische en niet biologisch.
Is het aannemelijk dat ze allergisch is voor rauwe melk? Zou het zo jammer vinden.