Agenda 21

Het wordt steeds gekker. Op de radio hoorde ik zo'n muts (uiteraard een VROUW) zeggen dat 'non-binaire' mensen ook zwanger kunnen worden. Zucht.

Mike
 
  • Grrr
Waarderingen: muis
Angelface, weet je ook uit welke krant dit komt?
Degene waar ik het krantenartikel van heb zegt zelf uit het Brabants Dagblad, maar ik weet het zelf niet zeker
Ben even gaan googlen en kwam wel dit bericht tegen :
 
Degene waar ik het krantenartikel van heb zegt zelf uit het Brabants Dagblad, maar ik weet het zelf niet zeker
Ben even gaan googlen en kwam wel dit bericht tegen :
Dat stuk waar dpg naar verwijst, is pure propaganda en het down playen van BBB maar dat is niet nieuw, over een jaar is BBB pas echt nieuws en dan moet het zo
 
Interessant uit Covid-19: The Great Reset:
'The announcement made in April (2020) by Apple and Google that they develop a are collaborating to develop an app that health officials could use to reverse-engineer the movements and connnections of a person infected by the virus... and the two companies made it clear that their technology would not be provided to public health agencies that do not abide by their privacy guidelines.' (blz. 163-164)

Dus Google en Apple bepalen de voorwaarden omtrent privacy voor een app van publieke gezondheidsdiensten in plaats van dat deze diensten een app laten ontwikkelen die aan hun voorwaarden voldoen?

Google en Apple zijn ongeschikt om privacywaakhond of gezondheidsexpert te spelen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.442
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan