Agenda 21

https://www.mt.nl/business/waarom-het-build-back-better-principe-de-economie-en-het-klimaat-redt/589964
 
Komisch woordkunstduo Rypke en Tom met SDG 13: Klimaatactie
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=L0BNgfjDPIM
 
Hierboven spreekt Sven Hulleman ook echt spiritueel.

Hij geeft aan dat als we onze arm uitstrekken en een cirkel trekken, dat dat onze space is. Als we dat samen doen met een ander mens, dus ieder zijn arm uitstrekt, dan komen we op ongeveer 1,20 m. Dat is natuurlijk, we voelen zo nog elkaars energie, zitten in die energiecirkel.

Nu moeten we echter 1,5 m van elkaar afstaan. Dit is verder dan die energiecirkel waar we de energie van elkaar nog voelen.

Het hele beleid is dus satanisch, we zitten niet meer in elkaars energie en verliezen de energie met elkaar. Zo krijgen we dus vereenzaming.

Natuurlijk willen we dat de ellende van de gekheid ophoudt. Een ding is echter wel positief: We worden meer en meer spiritueler.

Dorothé
 
Heee Dorothe, misschien is het een satanische bedoening, die 1,5 meter afstand. Maar energie reikt veeeeel verder dan enkel dichtbij elkaar zijn en de cirkel. Energie laat zich niet vangen noch verklaren. Ik heb connecties met mensen gehad via LinkedIn en dan voel je elkaars energie al ben je aan de andere kant van de wereld. Synchroniciteit puur sang. Daarom geloof ik ook in de verbinding met zoveel mogelijk mensen op dit moment omdat een positieve vibe exponentieel verspreidt wordt/ kan worden....
 
Hoi Nienke,

Dank je voor je bijdrage. Goed, dat klopt ook wel weer. Het kan zelfs over 1000 km ver gaan heb ik eens gelezen.

Dus dat wat Sven zegt, klopt niet, maar misschien bedoelt hij het anders. Hoe dan ook, was wel een mooie bijdrage van Sven.

Dorothé
 
Dus daarom, mensen, ZOEK ELKAAR OP! Vul die excel-sheet van Binc in en VERENIG JE, het is belangrijker dan ooit"

Mike
 
Helemaal mee eens, Mike!!! Het is belangrijker dan ooit. En er zijn echt heel veel van die 'gekkies' uit merk ik nu. wwg1wga/ mega!
 
Tc1bmsckcthaemxo0o7bddvq0dpblapwv.jpg


Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.487
Berichten
511.386
Leden
8.642
Nieuwste lid
Davidbrownm05
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan