Afvallen

Had daar in het begin ook veel last van

Lijkt me toch wel een ontgifting hoor

Maar het zou ook kunnen dat als je veel slagroom(gepasteuriseerd)eet,dat je daar last van hebt?

Eet je rauwmelkse kaas,want gepasteuriseerde melkproducten kunnen voor slijm zorgen

Gepasteuriseerde yoghurt heb je denk ik niet veel last van

Gebruik je kefir?dat helpt mij altijd heel goed

 
Nee, geen rauwmelkse kaas, heb ik alleen nog maar niet bio gevonden. Ik eet een plak gewone biokaas per dag. De natuurwinkeleigenaar heeft denkt ie rauwe melk voor me gevonden dat weet ik donderdag. Ik denk eigenlijk niet dat het aan de gepasteuriseerde spullen ligt, die at ik altijd al maar goed, het moet ergens van komen natuurlijk! Dit is niet een beetje slijm maar gewoon verkouden, hoesten, natte ogen, koppijn, warm koud. BAH! Mijn zoon heeft het ook, die ligt naast mij de hele nacht te reutelen, snotteren, snurken en blaffen. Ik heb er echt zo genoeg van, heb al de hele week zo´n zware benen dat ik denk wat heb ik toch, zo sloom en moe, vooral smorgens. Dat was achteraf gezien weer een verkoudheid die er aan zat te komen. zou het echt ontgifting kunnen zijn? Mijn man lacht me een beetje uit, ik met mijn gezond eten en nu weer verkouden. Nee, kefir heb ik ook niet, dat ga ik maken zo gauw ik rauwe melk heb! Bedankt voor het meedenken!

 
Quote:
Ik merk niet dat ik meer energie of zo heb maar slaap dat is hier nog steeds een probleem wegens wakkere kinders!


Slaap is de allergrootste heler. Zowel jij als je zoon komen structureel kwalitatief goede slaap tekort. Slaaptekort is een teken van bijnieruitputting (stress). Je schrijft over 'zorgen' en dat is stress. Daarnaast kun je eerst een verslechtering ervaring voordat er verbeteringen optreden, de goede stoffen duwen de slechte eruit. Dat je man sneller herstelt van een verkoudheid zegt helemaal niets over zijn gezondheid. Zelfs als je helemaal geen klachten ervaart zegt dit nog niets, hierover is al een topic geweest:

https://www.fatsforum.nl/topic/ziek-zijn-zonder-klachten

Mike

 
Kan een griep zijn,daar is het toch ook de maand voor en dat is ook ontgiftend

En als je weinig slaap krijgt geeft dat stress en weinig weerstand

Dan kun je nog zo gezond eten.

 
Ja dat van ziek zijn zonder klachten heb ik ook gelezen. Ik weet ook wel dat slaaptekort heel ongezond is. Mijn zoon slaapt godzijdank sinds een jaar redelijk goed, hij wordt wel eens wakker maar slaapt meteen door en zelfs door zijn hoestbuien van de laatste tijd slaapt hij heen. Mijn dochter daarentegen is een ander verhaal, die wordt bij tijd en wijle om 4h wakker en is dan gewoon uitgerust en gaat spelen. Ze heeft ook wel tijden dat het beter gaat hoor, gelukkig. Ze is nu aan het leren lopen en ik denk dat ze daar van wakker ligt. Verder drinkt ze snachts ook nog vaak. Nu is het wel zo dat voedende moeders met minder slaap toe kunnen en ook beter tegen onderbroken slaap kunnen maar de laatste maanden begin ik het toch te voelen. Ik heb ook niet van in het begin meteen WAPF gegeten.

Ik kan niet zo gek veel meer doen dan om 20h gaan slapen? Ik zal best bijnieruitputting hebben, ik heb vooral het laatste jaar veel zorgen gehad en zelfstandige worden waarna de crisis uitbreekt is ook stress. Ik heb die dr wilsons test gedaan en kwam uit op milde bijnieruitputting. Kan ik nog meer doen dan proberen zo goed mogelijk te eten, levertraan nemen en zo veel mogelijk slapen?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.696
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan