Adya Clarity: hoge dosis aluminium en ijzer

G

Guest

Guest
Beste mensen,

Niet iedereen zal het kennen, maar het laatste jaar is er een opmars geweest van Adya Clarity. Het is een mineraaloplossing wat is aangeprezen als "meer waardevol dan goud" en het zou allerlei kwalen tegen gaan. Het is o.a. verkrijgbaar bij Unlimited Health. Zij zijn zelfs Europees importeur van het goedje meen ik.

Nu is Mike Adams van Natural News dat eens gaan uitzoeken en kwam tot schrikbarende conclusies:

5450% meer aluminium dan is toegestaan in drinkwater

6666% meer ijzer dan is toegestaan in water

Men had het dan over detoxverschijnselen waarbij de afvalstoffen door de oren en vingers naar buiten zou komen waardoor ze zwart werden. Eigenlijk was men zichzelf dus zwaar aan het vergiftigen.

Dus, voor de mensen die Adya Clarity kennen en/of ook zelf gebruiken: GOOI WEG en EIS JE GELD TERUG! Geef het door!

Hier geldt, dat men handig gebruik heeft gemaakt van marketing en mooie praatjes. Des te belangrijker is goede voorlichting en kennis delen. Want de markt voor 'wellness' is enorm groot en er valt veel geld te halen. Ook bij mensen die onwetend zijn, maar wel gezond willen blijven.

Zie voor meer informatie:

http://www.naturalnews.com/034005_Adya_Clarity_consumer_alert.html

http://www.naturalnews.com/034006_Adya_Clarity_Raw_Food_World.html

http://www.naturalnews.com/034014_Adya_Clarity_aluminum_exposure.html

 
Hoi Vrysuyver,

Dank voor de waarschuwing!

Ik heb het hier zelfs staan, ik wilde het op vakantie gaan gebruiken zelfs, maar heb dat dus gelukkig niet gedaan!

Quote:
Adya, Inc. is importing materials which are described as battery acid. What's wrong with that? Well, Adya Inc. is not in the battery business. They are in the business of selling an acidic liquid as a water additive labeled for human consumption. It is rather evident that the "battery acid" liquid claimed on the shipping manifests is, in fact, the raw material ingredient for Adya Clarity.


8O

 
Lievergezond, ik was zelf ook voornemens het te gaan 'proberen'. Juist vanwege de detox eigenschappen die het zou hebben.

Aan de ene kant wil je niet altijd alles maar FDA approved hebben, want wat zij goedkeuren hoeft niet altijd goed te zijn. Aan de andere kant blijft er dus een grijs gebied over voor producenten van dit soort dingen die het wel kunnen vermarkten zolang er geen haan naar kraait.

Het is dus heel hard nodig dat er voldoende expertise rond blijft lopen die heel kritisch blijft kijken naar waar men de 'sheeple' mee bestookt.

 
@ Vrysuyver,

Quote:
Het is dus heel hard nodig dat er voldoende expertise rond blijft lopen die heel kritisch blijft kijken naar waar men de 'sheeple' mee bestookt.


Idd! Ipv dat de keuringsdienst van waren dreigt grote boetes af te geven aan mensen die te goeder trouw abrikozenpitten verkopen en durven te vertellen welke reeds bewezen waarde voor sommige vormen van kanker laetrile bijv. heeft http://www.abrikozenpitten.eu/, laat deze dienst dit kennelijk liever lopen en moeten de consumenten het maar zelf uitzoeken.

Maar goed, inmiddels is het zowiezo beter geen Adya water te kopen omdat het 36 mile bij fukushima vandaan is...

 
Ik heb geen idee hoeveel een wetenschappelijk onderzoek kost. Maar stel dat je 200.000 EUR nodig hebt en er zijn 2.000 therapeuten gebaat bij de uitslag van zo'n onderzoek naar de werking van een bepaalde stof, dan is het maar 100 EUR per persoon.

Mijn idee is dus dat het mogelijk moet zijn om met behulp van crowdfunding/-sourcing initiatieven op poten te zetten om zelfstandig onderzoek te doen. Objectiviteit of subjectiviteit is dan wel weer lastiger en hoe je dat omzeilt weet ik niet. Het is maar een idee.

Momenteel zou Unlimited Health er beter aan doen om het product uit de handel te laten tot nader orde. I.i.g. zolang er ook in Fukushima nog allerlei narigheid is, zou ik elke productie argwanend bekijken.

 
Het doet me denken aan de toevoegingen van ijzer in de kelloggs cornflakes!

http://www.evmi.nl/nieuws/voeding-gezondheid/8187/onrust-om-ijzer-in-kellogg%92s-cornflakes.html

Dan zegt Wageningen ook nog dat je het ijzer gewoon weer uitpoept.

Wat een volksverlakkerij.

Ik heb ook een tijdje koper geslikt als supplement, blijkt later bij de bioresonantie dat het in mijn hersenen zit!

Er is dus een levensgroot verschil tussen iets zo toevoegen en dat het er van nature ergens in zit.

Een onderzoek naar producten door burgers zelf georganiseerd: ja is te doen.

Het gaat dan om bewustwording.

Op een gegeven moment komen we er dan met zijn allen achter dat we ons belastinggeld liever helemaal anders besteden dan het nu met bakken wegbrengen naar de happy few en incompente en corrupte overheidsdiensten die er vooral zijn om dingen die werken in de soep te laten lopen en de dingen die niet werken te ondersteunen en aan de burgers op te dringen door zoiets als een verplichte ziekenfondsverzekering bijv.

 
Dat is de reden waarom ik zo min mogelijk tot geen supplementen ed meer wil, keltisch zeezout/H202, en de levereinigingen middels eidooier/citroen/olijfolie lijkt mij wel zo veilig. Misschien duurt het dan wat langer, het detoxen, maar het geeft mij een beter gevoel.

Ik weet ook wel dat je het niet altijd vrijkomt, de levertraan (maar volgens mij veel natuurlijker dan de vitD supplementen) of verschillende soorten thee.

 
Ik gebruik momenteel supplementen op biologische basis. Ze zijn geregistreerd in de Physicians Desk Reference (PDR) en worden dus ook streng gecontroleerd op inhoud en verwerkingsproces etc. Dat vind ik wel een stuk veiliger en ben ik ook verzekerd van kwaliteit. Als er van de toetsing afgeweken wordt, dan mag het niet meer verkocht worden. Elke maand zo'n toetsing kun je niet meer omzeilen, dus wil je wel dat alles klopt.

 
welke biologische supplementen gebruik jij dan vrysuyver? En woden deze wel gecontroleerd?

 
Bericht van unlimited health:

Quote:
¨Helaas moeten wij deze nieuwsbrief met minder goed- maar belangrijk nieuws beginnen.

Naar aanleiding van het conflict tussen Mike Adams (Health Ranger) en Matt Bakos (eigenaar Adya Water Clarity USA) en alle verontrustende berichten vanuit Amerika betreffende Adya Clarity is ons de situatie helaas niet duidelijk meer.

Door deze berichten van beide zijden en de daardoor voor ons onduidelijke situatie hebben we besloten om momenteel geen Adya Water Clarity meer te verkopen.

Tot en met gisteren, maandag 31 oktober, hebben wij Adya Water Clarity zelf gebruikt en hebben het tot nu toe in goed vertrouwen verkocht. Uiteraard zijn wij geschokt door de berichtgeving, maar tegelijkertijd ook verbaasd door alle positieve reacties en ervaringen die wij van Adya Water Clarity gebruikers in het verleden hebben ontvangen.

Wij kunnen momenteel niet anders dan wachten op antwoorden, helderheid en duidelijkheid vanuit Amerika op alle vragen die wij gesteld hebben, om een goed en totaal inzicht in de situatie te krijgen.

Bijgaand ontvangt u de eerste reacties en informatie van Adya Inc. Matthew Bakos, wij verwachten op korte termijn antwoorden en reacties op onze resterende en nog openstaande vragen.

Uiteraard vinden wij dit een hele vervelende situatie en vertrouwen erop zeer binnenkort meer duidelijkheid te kunnen verschaffen.¨


 
Ik heb ook een reactie ontvangen van Unlimited Health gisteren. Daarin stond dat ze het nog wel blijven verkopen. Misschien dat ze dus even van gedachten zijn veranderd daarna.

Ik kan me indenken dat er genoeg mensen zijn die voorlopig geen last hebben van de ophoping van aluminium. Al verklaard men van Adya Clarity dat het allemaal wel meevalt en dat men binnen de grenzen van het toelaatbare blijft (door de verdunning).

Als je begint met roken heb je ook geen last van de schadelijke gevolgen, maar als je aanhoudelijk blijft roken dan is het vroeg of laat te merken.

Ieder moet er het zijne van denken, maar voor mij blijf ik ver van dat Adya Clarity af tot er iets anders is aangetoond.

 
@ Vrysuyver (ik snap nu je naam pas: eerder leek het me meer een soort naam die je bagwanleraar jou gegeven heeft of zo:) ): Ik heb gisteren geen mail gehad van unlimitedhealth met het voornemen gewoon door te blijven verkopen. Ik heb alleen deze vandaag gekregen dat ze het product niet gaan verkopen. Ik vond de reactie van Mat Monarch sympathieker.

Oja nog over roken: ik hoorde een kankerarts zeggen dat in Japan veel gerookt werd nog toen het westerse dieet nog niet zijn intrede gedaan had: toen was er nog geen enkel probleem met longkanker in Japan. Dit probleem is pas gekomen met de invoering van het westerse dieet volgens die kankerarts.

Voor de duidelijkheid: ik rook niet en heb wel een beetje gerookt als gelegenheidsrokertje, maar ik zal het nu niet zo snel doen omdat mijn longen ook niet zo goed zijn.

Hier een gezegde uit het 5000 jaar oude China:

Quote:
Wat nier en blaas niet kunnen uitscheiden,

dat moet de darm doen.

Wat deze niet meer kan uitscheiden,

dat moet de long doen.

Wanneer allen tesamen onvoldoende giften uitscheiden

Dan moet de huid bijspringen;

Wat de huid niet meer uitscheiden kan,

heeft de dood tot gevolg


bron: de mayr-darmreinigingskuur... en daarna gezonder leven, Dr. Erich Rauch

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.671
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan