Advies gevraagd

Andreas

New member
Ik heb me gisteren aangemeld als lid van Wapf als Andreas. Ik probeer me nu zoveel mogelijk in te lezen.

Ik kom o.a. uit op de noodzaak om Natriumbicarbonaat, Magnesium en Adrenal of Adrenanorm te gaan gebruiken.

Vraag is, zou iemand me een advies en een goed adres kunnen geven voor deze middelen en de juiste dosering. Natriumbicarbonaatlag gewoon bij de Etos, dus dat heb ik.

Sole, H2o2,voor het ontbijt,smoothie met rauwe melk,rauwe yoghurt met kruiden en rauw ei tussendoor, roomboter en kokosoloe om in te bakken, goede biologische groente en vlees, bottenbouillon, kokosolie, vette en waar mogelijk verse vis, quinoa, witte rijst, goede granen.

Geen suikers meer anders dan wat palmsuiker, geen witmeelproducten,

weinig noten, brood en aardappelen enz. hebben we al aangepast en veranderd in ons dieet. We komen niet of nauwelijks nog in de supermarkt en mijn vrouw Wilma wordt er soms een tikkie duizelig van, al die veranderingen in een paar maanden.

Ik ben in het begin te hard van stapel gelopen met de veranderingen en wil die fout niet opnieuw maken.

We hebben in de buurt van Hengelo gelukkig een aantal bio-boeren voor de rauwe melk en de groente en de Feijter, een prima slager, da's mazzelen.

Groetjes,

Andreas

 
Nog een tip: als je iets wilt zoeken op het forum dan werkt de zoekfunctie rechtsboven niet zo goed.

Je kunt het beste via google zoeken. Je bent bijvoorbeeld op zoek naar magnesiumolie.

Tik dan bij Google het volgende: 'magnesiumolie Weston Price'. Je krijgt allerlei links naar het westonpriceforum.

Als het een engels woord is zet dan nog even NL achter de zin. Dus bijv. 'adrenal weston price NL'

Lia

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.687
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan