adrenaline gehalte te hoog

keizertje

New member
Mike, Ik las een net dat je bij één van de commentaren schreef dat als je adrenaline gehalte te hoog is , je niet tegen dierlijk bijnierextract kan. Kan je dit eventjes toelichten?

 
In dierlijk bijnierextract zitten alle bijnierhormonen, incl. adrenaline. Als je al teveel adrenaline hebt, is dit de bekende druppel die de emmer doet overlopen.

Mike

 
ha , dat verklaart waarom ik liquorice verslaafd ben, helpt de cortisol.En ja die lage bloeddruk en zwakke spieren en hypoglycemie herken ik duidelijk.Ik heb een maand geleden op iherb adrenal besteld, maar nog niet toegekregen. Is het dan wel ok om adrenal te nemen?

 
Ik heb een jaar geleden ofzo ook bijnierextract geprobeerd. Bij mij werkte het ook niet goed. Werd er een beetje depressief, moe, chagrijnig van. Het duurde alleen even voordat ik erachter kwam dat het aan de bijnierextract lag.

Ik zat op dat moment ook al tijden aan de schildklierhormoon. Van de thyreoidum merkte ik niks, alleen in de portemonnee, dus hier ben ik ook mee gestopt. Maar het zou natuurlijk ook kunnen dat het juist de verkeerde verhouding tussen schildklier- en bijnierhormoon was waardoor ik me zo slecht voelde.

Ik slik nu al tijden geen enkel supplement en voel me beter en gezonder dan ooit. Al die supplementen zijn echt helemaal niks voor mij, ik ben er echt helemaal klaar mee. Levertraan, heel af en toe een drupje jodium en daar houdt het voor mij echt mee op.

Gewoon ouderwetse VOEDING, dat werkt voor mij.

 
Janse, is het probleem met supplementen ook niet dat je met de dosering en combinaties heel makkelijk fout kan gaan, terwijl je met WAPF-voeding altijd goed zit?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.286
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan