Ik heb een half jaar adrenal gebruikt, en ik weet natuurlijk niet in hoeverre dit helpt. Maar langzamerhand voelde ik mij wel wel steeds wat beter, stabieler ook. Tegelijkertijd ben ik ook anders gaan eten, keltisch zeezout gaan gebruiken en H202.
Ik had geen nieuwe besteld, ik wil zoveel mogelijk zonder supplementen.
Echter ik ga echt wel achteruit nu, begon met hartkloppingen/lastige benen en handen: meer tintelingen ook, buiten adem als ik sta en praat tegelijk/ik heb het idee meer op mijn tenen te lopen (al klinkt dat wel vreemd als je in een rolstoel zit), oorsuizen/ en minder stabiel: zowel in het staan maar vooral mentaal.
Dus mtoch maar weer 2 potten besteld, hopelijk komt dit snel.
Betekent dit dat mijn bijnieren het dus echt niet op eigen houtje aankunnen, ondanks de veranderende voeding met meer vetten en mnder koolhydraten?
Ik had geen nieuwe besteld, ik wil zoveel mogelijk zonder supplementen.
Echter ik ga echt wel achteruit nu, begon met hartkloppingen/lastige benen en handen: meer tintelingen ook, buiten adem als ik sta en praat tegelijk/ik heb het idee meer op mijn tenen te lopen (al klinkt dat wel vreemd als je in een rolstoel zit), oorsuizen/ en minder stabiel: zowel in het staan maar vooral mentaal.
Dus mtoch maar weer 2 potten besteld, hopelijk komt dit snel.
Betekent dit dat mijn bijnieren het dus echt niet op eigen houtje aankunnen, ondanks de veranderende voeding met meer vetten en mnder koolhydraten?