adrenal

fatsnotbad

Administrator
Forumleiding
Ik heb een half jaar adrenal gebruikt, en ik weet natuurlijk niet in hoeverre dit helpt. Maar langzamerhand voelde ik mij wel wel steeds wat beter, stabieler ook. Tegelijkertijd ben ik ook anders gaan eten, keltisch zeezout gaan gebruiken en H202.

Ik had geen nieuwe besteld, ik wil zoveel mogelijk zonder supplementen.

Echter ik ga echt wel achteruit nu, begon met hartkloppingen/lastige benen en handen: meer tintelingen ook, buiten adem als ik sta en praat tegelijk/ik heb het idee meer op mijn tenen te lopen (al klinkt dat wel vreemd als je in een rolstoel zit), oorsuizen/ en minder stabiel: zowel in het staan maar vooral mentaal.

Dus mtoch maar weer 2 potten besteld, hopelijk komt dit snel.

Betekent dit dat mijn bijnieren het dus echt niet op eigen houtje aankunnen, ondanks de veranderende voeding met meer vetten en mnder koolhydraten?

 
Welk merk is het, en waar bestel je die het betaalbaarst? Ik zoek op adrenal in Google, maar ja ;-), dan krijg je natuurlijk veel resultaten.

Ik ben namelijk reuze benieuwd naar dit product om ook mijn bijnieren zo lang als nodig is te gaan ondersteunen.

 
nutricology, besteld bij vitamientje nodig. Ik kan geen link plaatsen omdat ik daarvoor te onhandig ben :oops:

 
Dirtsa wat doet adrenal? Ik lees dat het voor de bijnieren is?

 
Ja, ter ondersteuning bij bijnieruitputting. Waar ik een beetje van schrik is hoe hard ik achteruit ga nu het op is, ondanks de andere voeding/leverreinigingen. Ik had eerder verwacht dat dit ondersteunend is dus, maar niet dat ik er helemaal van afhankelijk ben.

Ik ben erg benieuwd of ik toch weer vooruit ga als deze weer binnen komt. Ik vind het veel te lang duren.

Het kan natuurlijk dat mijn bijnieren dusdanig uitgeput zijn dat ze het absoluut nog niet redden zonder, ondanks de verbeterde voeding.

 
Wat een ellende voor je!

Maar gelukkig voor je dat er dan deze oplossing is voor je!

En je weet nu dat het helpt!

Duimen draaien dan voor je nog Dirtsa:-(

In elk geval lijkt het zaak dat je beter een beetje in voorraad kan hebben dan van deze.

 
Ik hoop maar dat het aan de adrenal ligt hoor, ik denk het wel, maar zal dit pas weten als ik weer kan beginnen. En dan zal het best wel even duren denk ik.

 
Ik hoop inderdaad dat het wat voor je doet.

Maar net wat je zei, het mooiste is zonder supplementen.

Daar gaan we voor. :lol:

 
Bedankt Mike, ik had het al gevonden. iHerb blijft gewoon ongelooflijk sterk prijzen wat dat betreft. Ik moet toch eens een flinke bestelling (lettend op de kosten qua douane) gaan plaatsen, met alles wat ik de komende tijd denk nodig te hebben.

 
Ik ben nog steeds aan het vergelijken welke supplementen op dit moment het meest gunstig zou zijn voor mijn organen.

Ik heb die Nutricology voor de bijnieren bekeken. Maar ik kwam op iHerb ook dit tegen:

Nutricology ImmoPlex Glandular 60 Veggie Caps

Minderen hoeveelheden, maar wel voor meer organen tegelijk.

Wat is nu beter?

 
@Vrysuyver

Als je laat verzenden met DHL betaal je meestal geen invoerrechten.

DHL komt in Brussel binnen en is dan dezelfde dag in Best.

Heb laatst op vrijdag besteld bij I-Herb en had de bestelling 's maandags in huis..

Dia.

 
Ik heb de adrenal pas sinds vrijdag binnen en ben dezelfde dag nog begonnen. Dus ik kan er nog niet zoveel van zeggen. het gaat wel wat beter dan ruim een week geleden, maar ik ben ook net ongesteld. En ik heb altijd terugval week hiervoor en op het moment dat ik dan ongesteld word dan gaat het weer wat beter.

Ik had sinds enkele maanden dat deze dalen veel minder heftig waren, dus ik voelde mij stabieler. En ik hoop dat dat terugkomt. Ik ben wel benieuwd hoe het de komende weken zal gaan.

 
Ja, ik heb via DHL besteld en heb wel voor de Nutricology ImmoPlex gekozen. Gewoon, om te kijken hoe mij dat bevalt en zodoende weer meer ervaring te delen.

Verder heb ik nog van alles besteld. In prijs/kwalitatief echt bizar spotgoedkoop.

Now Foods, Ubiquinol - waarschijnlijk dezelfde Q10 die we nu hebben, maar goedkoper

Now Foods, Super Enzymes - op aanraden van dit forum

Now Foods, Menopause Support - ondersteund de hormonen progesteron en oestrogeen

Now Foods, Magnesium Malate - appelzuur versoepelt galstenen voor de leverflush

Now Foods, MSM, Methylsulphonylmethane - zwavel verbinding

 
Ik ben nu 3 weken bezig met de bovenstaande supplementen. Wat merk ik ervan?

Q10 regelt de bloeddruk, dat is te merken, want als het is uitgewerkt krijg ik knellende hoofdpijn (als van een kater).

De enzymen van Super Enzymes werken erg goed. Ik merk dat wat ik ook eet (normaal eten ;-) goed wordt verbrand en opgenomen. De feestdagen heb ik wel overleefd, al ben ik iets aangekomen. De tabletten hebben wel een vreemde nasmaak maar die verdwijnt snel genoeg.

Magnesium Malate, het appelzuur heeft ook z'n werking gedaan. De ontlasting is supergroen, al gebruik ik ook chlorella, het is nu nog veel groener. Ik denk dus dat de galstenen zachter zijn geworden, waardoor er meer gal langs kan. Morgen (vrijdag) ga ik om 14.00 uur weer niets eten, om 's avonds weer de smoothie te doen en nu eindelijk eens wat galstenen te dumpen. Het moet nu toch echt lukken.

MSM, zwavel, dit duurt natuurlijk lang voordat ik er iets van kan gaan merken. Ik heb geen last van gas of andere werkingen. Ik hoop dat mijn haar steviger wordt en misschien zelfs donkerder. Mijn wenkbrauwen worden wel donkerder, maar dat kan ook toeval zijn.

Wat beteft de Nutricology ImmoPlex Glandular, kan ik ook niet zeggen of ik wat kan merken. Ik denk van wel en ik hoop het ook, dat ik mijn organen genoeg weefsel geef om op te nemen en zodoende sterker te worden. Scheelt weer nieren, harten, lever etc. te eten.

De Menopause Support is voor mijn vrouw, en die is er zeer over te spreken. Al is ze nog lang niet toe aan de menopause. Ze heeft nu ruim een jaar de pil niet meer en nu begint de cyclus pas weer te verbeteren. Ze heeft nu ook geen last van de bijwerkingen van de cyclus (rugpijn, hoofdpijn, buikpijn etc.).

Al met al zijn het supplementen voor stoffen die niet makkelijk in de voeding te vinden zijn. Anders zouden we wel de voeding kiezen natuurlijk.

 
Vrysuyver, wat bedoel je? Ga je morgenavond de Moritz leverflush doen? Is dat Magnesium Malate ook te gebruiken als een soort Resium?

 
Rapunzel,

Resium vergruist echt nierstenen. Magnesium Malate verweekt de stenen, waardoor ze loskomen en makkelijker geflusht kunnen worden. Dat is het verschil.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.514
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan