Acenocoumarol

Cayenne als bloedverdunner.

Leuk dit weer te lezen, ik was t helemaal vergeten.
Het is al even geleden uit de tijd dat ik moest beginnen met bloedverdunners; voorgeschreven door de cardioloog.
Ergens las ik toen, een 10 jaar her, een gelijk verhaal en ben begonnen met cayennepeper slikken. Gek genoeg vonden de dames/heren 'geneeskundigen' dit helemaal niet erg of raar valt mij op nu ik er aan terug denk.
Ik ben er weer mee gestopt. Slikken met lauw water, in capsules vrotten of door het eten kon mij wel buikpijn en maag klachten geven die erg vervelend waren.
Wellicht dat het tegenwoordig in verpakkingen zit, capsule of pil, die de maag ontzien. In dat geval zeg ik: nemen, het werkt goed.
Kaneel nam ik er ook bij, en neem ik nog steeds, voor goede flex aderen
 
Leuk dit weer te lezen, ik was t helemaal vergeten.
Het is al even geleden uit de tijd dat ik moest beginnen met bloedverdunners; voorgeschreven door de cardioloog.
Ergens las ik toen, een 10 jaar her, een gelijk verhaal en ben begonnen met cayennepeper slikken. Gek genoeg vonden de dames/heren 'geneeskundigen' dit helemaal niet erg of raar valt mij op nu ik er aan terug denk.
Ik ben er weer mee gestopt. Slikken met lauw water, in capsules vrotten of door het eten kon mij wel buikpijn en maag klachten geven die erg vervelend waren.
Wellicht dat het tegenwoordig in verpakkingen zit, capsule of pil, die de maag ontzien. In dat geval zeg ik: nemen, het werkt goed.
Kaneel nam ik er ook bij, en neem ik nog steeds, voor goede flex aderen
Cayennepeper is toch nachtschade en daarom niet aanbevolen?
 
Cayennepeper is toch nachtschade en daarom niet aanbevolen?
Geen idee.
Maar de werking was/is heel goed slechts de smaak 'het hete, is wat mij er mee heeft doen stoppen.
Inderdaad kwam de schade 's nachts het meest opzetten in de vorm van veel wakker/ toilet tot te weinig slaap
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.434
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan