Acenocoumarol

Hallo, Mijn man heeft een nieuwe mechanische hart-klep gekregen in mei, schade uit het verleden en eet al 7 jaar volgens Weston Price. Het ging goed, toch opeens problemen.

Nu moet hij ivm de hartklep Acenocoumarol gebruiken, INR tussen de 2-3. Aangezien zijn ontgifting goed werkt zijn dit 8 tabl. per dag.Zijn aders zijn helemaal schoon (door het dieet natuurlijk).

Nu sindskort heeft hij verdikking van de borstklier aan de rechterkant en nog herstellende. Het vermoeden is dat dit een bijwerking is van de Acenocoumarol. Zou de Acenocoumarol ook vervangen kunnen worden bijvoorbeeld door een vitamine? Heeft iemand hier ervaring mee?
 
De boon bevat tot 10% coumarine, dit is echter geen anticoagulantium,[2] wat de coumarinederivaten wel zijn.[3] Het is echter wel giftig voor de lever,[2] daarom worden de bonen voor gebruik in alcohol geweekt. Tonkabonen worden op EU-niveau beschouwd als een niet toegelaten 'novel food'. Het gebruik van tonkabonen is verboden in België; enkel het gebruik in aroma's kan toegestaan worden als het coumarinegehalte voldoende laag is.[4]
 
> Zou de Acenocoumarol ook vervangen kunnen worden bijvoorbeeld door een vitamine? Heeft iemand hier ervaring mee? <

Ik heb hartfalen en daarom heb ik bl. verd. gekregen. Van de bl.verd. werd ik, voelde ik mij, 'onwel' tot gewoon ziek.
Ik ben overgegaan van Acenocoumarol, Apixaban en Xarelto, de laatste twee noemen ze 'DOAC', naar Natto kinase.
( https://www.ninefornews.nl/heilige-...ntdekking-over-neutraliseren-van-spike-eiwit/
https://www.ninefornews.nl/zo-kun-je-bloedstolsels-na-vaccinatie-al-binnen-enkele-dagen-afbreken/ )
( Ik kan dit niet vertellen bij de arts(en) want dit is niet volgens het protocol...!)
Van de Acenocoumarol had ik minste last, maar tekens weer testen voor de juiste dosis beviel mij niets.
Xarelto, samen met zijn sibling DOACs, mag ik even kort zijn? , 'is kanker zooi', waar je darmen het zeer moeilijk mee hebben en ook een algehele malaise met zich mee brengt
Na het 'bloed prikken' of wondjes 'spuit' het bloed er bij mij uit. De prik dame vraagt dan steevast: Bloedverdunners? Dus het werkt goed zonder zogenaamde 'bijwerkingen'.
Ik spreek uiteraard geheel voor mij zelf!

Er zijn in Nederland op dit moment 4 geregistreerde DOACs:

dabigatran (Pradaxa)
apixaban (Eliquis)
edoxaban (Lixiana)
rivaroxaban (Xarelto)
 
> Zou de Acenocoumarol ook vervangen kunnen worden bijvoorbeeld door een vitamine? Heeft iemand hier ervaring mee? <

Ik heb hartfalen en daarom heb ik bl. verd. gekregen. Van de bl.verd. werd ik, voelde ik mij, 'onwel' tot gewoon ziek.
Ik ben overgegaan van Acenocoumarol, Apixaban en Xarelto, de laatste twee noemen ze 'DOAC', naar Natto kinase.
( https://www.ninefornews.nl/heilige-...ntdekking-over-neutraliseren-van-spike-eiwit/
https://www.ninefornews.nl/zo-kun-je-bloedstolsels-na-vaccinatie-al-binnen-enkele-dagen-afbreken/ )
( Ik kan dit niet vertellen bij de arts(en) want dit is niet volgens het protocol...!)
Van de Acenocoumarol had ik minste last, maar tekens weer testen voor de juiste dosis beviel mij niets.
Xarelto, samen met zijn sibling DOACs, mag ik even kort zijn? , 'is kanker zooi', waar je darmen het zeer moeilijk mee hebben en ook een algehele malaise met zich mee brengt
Na het 'bloed prikken' of wondjes 'spuit' het bloed er bij mij uit. De prik dame vraagt dan steevast: Bloedverdunners? Dus het werkt goed zonder zogenaamde 'bijwerkingen'.
Ik spreek uiteraard geheel voor mij zelf!

Er zijn in Nederland op dit moment 4 geregistreerde DOACs:

dabigatran (Pradaxa)
apixaban (Eliquis)
edoxaban (Lixiana)
rivaroxaban (Xarelto)
Ben je dan helemaal gestopt met de bloedverdunners @maarten2 ?

Mijn moeder slikt eliquis, heeft ook veel last van bijwerkingen (darmen + bloedarmoede). Heb al zo vaak tegen haar gezegd dat ze om een 'oudje' moet vragen want deze hebben over het algemeen de minste bijwerkingen. Dan maar bloedprikken eens in de zoveel tijd.

Ik kijk wel eens op deze website:
De ervaringen van anderen vind ik waardevoller dan de mening van een arts die volgens het protocol moet voorschrijven en dat zijn toevallig altijd de 'medicijnen' waar nog patent op zit.
 
> Ben je dan helemaal gestopt met de bloedverdunners @maarten2 ? <

> Na het 'bloed prikken' of wondjes 'spuit' het bloed er bij mij uit. De prik dame vraagt dan steevast: Bloedverdunners? <
Dit laatste is dus met gebruik, al twee jaar, van de Natto kinase!

Dus met het gebruik van de DOACs ben ik volledig gestopt, alleen nog Natto kinase.

Ik ben trouwens, op een half pilletje bisoprololfumaraat na (die ga ik ook stoppen), geheel gestopt met medicijnen die voorgeschreven zijn 'volgens het protocol'. Ik ga af op wat mijn lijf zegt, op wat ik voel en dus zeg ik: dat protocol is niet voor mij.
Het gaat mij goed, zeer goed, en zelfs de cardiologe zegt bij de halfjaarlijkse controle: "U bent een voorbeeld patiënt". Leuk te horen natuurlijk, maar ik vertel maar niet dat ik haar medicatie NIET gebruik en liever de echte, 'alternatieve', medicatie neem.

Voor het hart werkt Ievermectine ook goed: lees nr 5. read://https_vigilantnews.com/?url=https%3A%2F%2Fvigilantnews.com%2Fpost%2F6-secrets-of-ivermectin-the-medication-that-keeps-on-giving.

Ik kan dit beamen en neem 1 x de week 3 pillen en midweeks 1.
Vergelijk in de wachtkamer gesprekken met lotgenoten leert mij dat de meeste mensen last hebben van hun medicatie en niet van hun mankement.
verder nog vitamine C, D3 en...meer. Het lijkt mij gewoon goed te gaan mede doordat bij de lab. bloedtesten alles altijd keurig binnen de normen is.

Oké, vitamine B 12 is bij mij altijd boven gemiddeld nl. 1275 ipv 700 max. ( tegenwoordig is max 569 zie ik nu. ) , hoger gaat de meter niet is mij verteld, terwijl ik geen B12 extra neem.
Niemand maakt zich hier druk om, ik dus ook niet want ik merk er niets van.
 
Dus met het gebruik van de DOACs ben ik volledig gestopt, alleen nog Natto kinase.
Wat geweldig @maarten2 ! Hoeveel natto neem je per dag?
Zou zo graag willen dat mijn moeder hiervoor open zou staan maar ben bang van niet....

Het linkje wat je plaatste werkt niet. Ik probeer hem hieronder nog even een keer:
 
9 for news, natto kinase
2000 eh, dinges, 2 x daags, maar naar mijn idee kan het ook 2000 per dag ook genoeg zijn
 
Laatst bewerkt:
Welk merk heb je voor Natto Kinase? Het wordt genoemd om in te nemen om de gevolgen van de vaccins te herstellen.
Misschien helpt het ook voor darmklachten. Het is een enzym toch? ik ga even zoeken.
 
> Welk merk heb je voor Natto Kinase? <

Ik ben ook opzoek geweest naar welke/welk merk het beste is/werkt, maar voor zover ik kan nagaan maakt het niet uit. Nu heb ik een pot van Herbafit staan, bijna leeg, dus straks een ander merk proberen
 
Heeft wel niets, denk ik, met bloedverdunners te maken, maar het sluit wel aan.
Ik lees juist een bericht van Dr. Peter McCullough, cardioloog uit Amerika op Zero Hedge, die ook natto kinase aanbeveelt, al is het dan voor wat anders: Spike eiwitten.

> Van alle beschikbare therapieën die ik in mijn praktijk heb gebruikt en van alle voorgestelde ontgiftingsmiddelen, geloof ik dat nattokinase en verwante peptiden op dit moment de grootste belofte inhouden voor patiënten." <

 
@maarten2 denk ook eens aan 'The Awesome Foursome' van Sinatra voor hartgezondheid.


Of als je liever luistert. Ondertiteling kan in NL:


Gaat niet over bloedverdunners maar wel over supplementen die het hart ondersteunen en regenereren.

De volgende 4 krachtpatsers helpen hierbij:

Q10 (100-300 mg per dag)
L-carnitine
D-ribose
magnesium
 
> Zou de Acenocoumarol ook vervangen kunnen worden bijvoorbeeld door een vitamine? Heeft iemand hier ervaring mee? <

Ik heb hartfalen en daarom heb ik bl. verd. gekregen. Van de bl.verd. werd ik, voelde ik mij, 'onwel' tot gewoon ziek.
Ik ben overgegaan van Acenocoumarol, Apixaban en Xarelto, de laatste twee noemen ze 'DOAC', naar Natto kinase.
( https://www.ninefornews.nl/heilige-...ntdekking-over-neutraliseren-van-spike-eiwit/
https://www.ninefornews.nl/zo-kun-je-bloedstolsels-na-vaccinatie-al-binnen-enkele-dagen-afbreken/ )
( Ik kan dit niet vertellen bij de arts(en) want dit is niet volgens het protocol...!)
Van de Acenocoumarol had ik minste last, maar tekens weer testen voor de juiste dosis beviel mij niets.
Xarelto, samen met zijn sibling DOACs, mag ik even kort zijn? , 'is kanker zooi', waar je darmen het zeer moeilijk mee hebben en ook een algehele malaise met zich mee brengt
Na het 'bloed prikken' of wondjes 'spuit' het bloed er bij mij uit. De prik dame vraagt dan steevast: Bloedverdunners? Dus het werkt goed zonder zogenaamde 'bijwerkingen'.
Ik spreek uiteraard geheel voor mij zelf!

Er zijn in Nederland op dit moment 4 geregistreerde DOACs:

dabigatran (Pradaxa)
apixaban (Eliquis)
edoxaban (Lixiana)
rivaroxaban (Xarelto)
Interessant, die nattokinase. Maarten, mag ik vragen wat de reden is dat je antistolling kreeg voorgeschreven?
Het probleem bij mijn man is dat hij een metalen hartklep heeft en de arts zegt dat er altijd risico op stolling is op die klep. Ook al zijn de aderen schoon en is er geen sprake van aderverkalking ofzo. De metalen klep zou stolling veroorzaken en zo'n stolsel zou in de bloedbaan kunnen komen. Is nattokinase dan in staat om hier wat aan te doen?
 
Als je die metalen klep wegdenkt blijft dus de bloedstolling over, zowiezo, die beter te behandelen is met nattokinase.
Je arts heeft ook geen garanties gegeven.
 
Mijn andere enzymes waren op - hebben bij mij destijds een zeer duidelijke verbetering gegeven (darmen), dus die maar weer besteld plus nattokinase apart.
kwam het woord Lumbrokinase tegen van Dr. Mercola.
 
Interessant, die nattokinase. Maarten, mag ik vragen wat de reden is dat je antistolling kreeg voorgeschreven?
Het probleem bij mijn man is dat hij een metalen hartklep heeft en de arts zegt dat er altijd risico op stolling is op die klep. Ook al zijn de aderen schoon en is er geen sprake van aderverkalking ofzo. De metalen klep zou stolling veroorzaken en zo'n stolsel zou in de bloedbaan kunnen komen. Is nattokinase dan in staat om hier wat aan te doen?
De tweede regel vertelt ik dat ik hartfalen heb.
Dan is het standaard bij het protocol, dat je dat MOET hebben.

Ik denk wel dat de natto kinase er geschikt voor is.
Stel die zelfde vraag bij alle andere middelen. Ik heb nog geen verslag/onderzoek of wat kunnen vinden waar dat daadwerkelijk getest is. Ergens heb ik wel gelezen dat bij gebruik van b.v. Acenocoumarol het niet helemaal zeker is dat dat bloedklonters kan voorkomen. Nadat ik voor Xarelto, haar zusje Apixaban kreeg las ik op het WWW dat in Duitsland, waar dat middel het eerst werd gebruikt er al 15 mensen aan waren overleden binnen korte tijd. Het is echt ZOOI.
Voor mij, mijn ervaring, met natto kinase is mijn bloed vloeibaarder is dan met aceno. Daar kom je achter door goed op te letten bij verwondingen, iets wat ik regelmatig heb ivm werk in de werkplaats, of na het bloedprikken. Dan moet ik altijd, onder protest van de zus, even zien hoe het bloed uit het prik gaatje komt vloeien.
Ondanks dat het goed vloeit stolt het toch snel, gewoon zou ik zeggen en zo het hoort.
 
@maarten2 denk ook eens aan 'The Awesome Foursome' van Sinatra voor hartgezondheid.


Of als je liever luistert. Ondertiteling kan in NL:


Gaat niet over bloedverdunners maar wel over supplementen die het hart ondersteunen en regenereren.

De volgende 4 krachtpatsers helpen hierbij:

Q10 (100-300 mg per dag)
L-carnitine
D-ribose
magnesium

Medusa,

idd ook goede middelen en reeds door mij gebruikt. Ik merkte er niets van en ook mijn homeopaat kon geen resultaat noemen.
Wel neem ik regelmatig een voetbadje met magnesium en dat heb ik ook in een sproeiflesje waarmee ik regelmatig mijn borst en benen mee doe. Ook hier merk ik niets...geloof ik, maar die 20 kg magnesium moet toch een keer op tenslotte.
Als ik eens iets wil gaan slikken begin ik altijd met één ding tegelijk om beter het resultaat van dat ene te kunnen bemerken.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.472
Berichten
501.613
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan