Abrikozenpitten

Manou

New member
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, en al lekker bezig met gezonde voeding, samen met Tineke, hier wel bekend!

Ik ben op zoek naar antwoorden over het gebruik van abrikozenpitten:

Goed of niet goed? Rauw eten? Hoeveel per dag? Preventief en als Kanker remmend medicijn?..

Ik hoop dat hier wat freaks zijn die daar wat meer over weten...

Alvast bedankt en gezonde groeten!

 
Ik weet niet of Tineke meeleest, maar Tineke, ben jij degene waar ik eens mee heb zitten praten in Soest bij een avond van Ron Fonteine/Mike Donkers.

Als ik me goed herinner hadden jij en je kinderen(jongens) wat ongemakjes, astma of zo?

Of ben je gewoon iemand anders?

groet Marijan

 
De Hunza, een langlevend gezond volk, consumeren abrikozenpitolie...dus misschien is het ergens goed voor.

 
Jazeker lees ik mee.

Maar ik ben niet die Tineke, ik ben nog nooit op een avond in Soest geweest. Wel bij een avond van Mike net over de grens in Duitsland.

 
Ik ga nog even bellen naar het nr. in de link.

Ik ben specifiek nog even benieuwd of er een connectie is met abrikozenpitten en

GELE ONTLASTING... wellicht is er iemend die hier toevallig iets over weet???...

 
nou Tineke, maakt niet uit, evengoed hoi :D

Quote:
De Hunza, een langlevend gezond volk, consumeren abrikozenpitolie...dus misschien is het ergens goed voor


Zotteke,

over de Hunza en hun abrikozenpitten is hier onlangs nog gesproken

Ze eten natuurlijk niet alleen abrikozenpitten maar nog veel meer gezonde producten en is niet te vergelijken met het westers voedingspatroon van e-nummers, bioindustrie, drank, sigaretten enz.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.528
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan